![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
Ik dacht bij hobbyruimtes altijd aan zolders met modeltreinen. . . .zo niet bij Joanne. Of reed jij in jou 'jongensjaren'Joanne schreef:Wacht maar als ik straks weer werk heb dan ga ik me toch een hobby ruimte inrichten.
Was die minitrix het domein van je broers of speelde jij er ook mee? En welke locomotieven, rijtuigen en goederenwagens hadden jullie? En hoe zat het met de Legotrein, batterij of 12 volt? Ik heb sinds 1991 Minitrix, daarvoor Märklin en van 1980-1998 Legotrein (oude systeem). Deed het toen wegJoanne schreef:En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie.
Die ook mooie laarzen draagt, zelfs met hakJoanne schreef:Komt van ons aller Austin Powers
Ik wou toevallig, mijn postings, voortaan doorspekken (overvoeren) met haakjes én komma's. En veel tekst tussen haakjes, en veel voet- en eindnotenChantalC schreef:"Het (overmatig) gebruik van (te) veel ((al of niet terecht) geplaatste) haakjes vind ik (persoonlijk) (nogal) storend."
Laat staan komma's!![]()
![]()