De eerste tv-cd-tg-ts fotoshoot 2004 ???
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
De eerste tv-cd-tg-ts fotoshoot 2004 ???
Meiden,
Ik loop al een hele tijd met het idee om ergens dit jaar een fotoshoot te organiseren.
Ik stel me dan een grote ruimte voor (loods) met aparte kleed- en make up ruimte om genoeg dames aan de slag te laten gaan.
Dan een aparte fotoafdeling met een achtergrondje waar je van top tot teen op de foto kunt.
Ook een hoekje met een stoel of een bank voor een andere foto moet erbij denk ik.En een buitenlocatie ?
Wie heeft zin om mee te denken en dit met me te gaan realiseren ?
Ik neem wel een computer met brander mee om ter plekke de fotos op cd te zetten zodat je ze meteen mee kunt nemen naar huis.
En daarnaast is een styliste,visagiste etc handig om erbij te hebben.
Op dit moment is het een steentje in de vijver maar de kringen kunnen steeds groter worden.....
Roept u maar !!
Groetjes,
Anne Claire.
Ik loop al een hele tijd met het idee om ergens dit jaar een fotoshoot te organiseren.
Ik stel me dan een grote ruimte voor (loods) met aparte kleed- en make up ruimte om genoeg dames aan de slag te laten gaan.
Dan een aparte fotoafdeling met een achtergrondje waar je van top tot teen op de foto kunt.
Ook een hoekje met een stoel of een bank voor een andere foto moet erbij denk ik.En een buitenlocatie ?
Wie heeft zin om mee te denken en dit met me te gaan realiseren ?
Ik neem wel een computer met brander mee om ter plekke de fotos op cd te zetten zodat je ze meteen mee kunt nemen naar huis.
En daarnaast is een styliste,visagiste etc handig om erbij te hebben.
Op dit moment is het een steentje in de vijver maar de kringen kunnen steeds groter worden.....
Roept u maar !!
Groetjes,
Anne Claire.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Anne Claire,
Jouw idee is eentje wat al lang op het verlanglijstje van Travestie.org staat, van aktiviteiten die wij heel graag een keer zou willen organiseren. Echter hebben wij, wegens tijdgebrek, het nooit kunnen uitwerken. Wij zullen met je meedenken, en, misschien assisteren, als je daar behoefte aan hebt.
Lisa
Jouw idee is eentje wat al lang op het verlanglijstje van Travestie.org staat, van aktiviteiten die wij heel graag een keer zou willen organiseren. Echter hebben wij, wegens tijdgebrek, het nooit kunnen uitwerken. Wij zullen met je meedenken, en, misschien assisteren, als je daar behoefte aan hebt.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- dagelijks aanwezig
Re: De eerste tv-cd-tg-ts fotoshoot 2004 ???
Roept u maar ........... verhuur van kleding als bruidskleding, avondkleding ......... ? ? ?
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
De LKG organiseert dat weleens bij een T&T avond -- zowieso heb ik het gezien in Rotterdam, en volgens mij hebben ze het ook in andere plaatsen gedaan. Er komt een visagiste en een fotograaf, en kan je voor een zeer redelijk bedrag foto's laten maken. Als ik denk wat Anne Claire voor ogen heeft, dan denk ik dat het verder gaat, dan de T&T dat wel kan behappen. Daar heb je meer tijd voor nodig dan alleen de paar uurtjes van een T&T avond.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- miss-nicky
- daar ben ik weer
- Contacteer:
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Hoe staat 't met de plannen voor de fotoshoot, Anneclaireke ?
het was toch zo'n leuk plannetje. Zeker als je er daarna ook nog een BBQ'tje met muziek o.i.d. aan vastplakt. Ik moet me toch sterk vergissen als travestie.org niet een sponsor in haar bestand heeft die daar iets aan wil bijdragen ? (ik denk aan een beginnend visagistenbureau als Arte de Facie b.v. ?)
Wat heb je nog meer nodig om e.e.a. te realiseren ?
het was toch zo'n leuk plannetje. Zeker als je er daarna ook nog een BBQ'tje met muziek o.i.d. aan vastplakt. Ik moet me toch sterk vergissen als travestie.org niet een sponsor in haar bestand heeft die daar iets aan wil bijdragen ? (ik denk aan een beginnend visagistenbureau als Arte de Facie b.v. ?)
Wat heb je nog meer nodig om e.e.a. te realiseren ?
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>