Cynthia,Ik rijd zelf ook met een Mazda 323f van 1992 er staat 200000km op de teller en ik hou er evenveel van als van mijn vrouwtje(alleen zeg ik haar dat niet).Ik heb hem toen gekocht omdat hij er zo schattig sportief uitzag met die klaplampen.Nu ben ik al aan mijn 2e F bezig maar wel nog steeds met mijn 1e motor erin en compleet gerestaureerd.Voorlopig wil ik niets anders.
Maar ik zou je toch even willen zeggen dat het F model enkel het model is met de inklapbare koplampen(5-deurs) en dan had je nog de sedan versie(4-deurs) en de drie deurs waar jij mee reed.Zeg nooit tegen een F freak dat een 3-deurs ook een F is he...GRAPJE
Cindy,Voor jou heb ik goed nieuws,je bent niet de enige motorijd(st)er hier,ik rijd ook met de motor,een Honda Cbr 600F.Maar niet zolang meer want ik ga een andere aanschaffen die minder hard gaat.Het is niet meer te doen om eens de gashendel open te draaien met die superboetes hier.
Mijn favoriete motor is een Harley-davidson sportster 1200 maar dan wel helemaal verbouwd.Misschien in de nabije toekomst...wie weet.
Mijn droomwagen is een Mazda MX 5.Maar dat zal wel altijd een droom blijven hoor.
Groetjes,
Missy XXXXXX
Was ik maar dat ietsje anders...dan zou iedereen me normaal vinden.