Vivian Michelle
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Moderators
En BH is in eerste instantie ook bedoeld om je te helpen in de strijd tegen de zwaartekracht. Want iedereen is gedoemd die te verliezen. Door een BH met goede steun kun je ervoor zorgen dat ze wat langer blijven staan.joanne schreef: .... maar draag eigenlijk weinig beha's. Ze blijven bij mij fier rechtop staan ....
Hehe..............k'heb ze gekregen in '83, en ze hangen nog niet.ChantalC schreef:Lama hangen he?WilmaB schreef:Een bh draag ik eigenlijk nooit, alleen als het qua kleding zo uitkomt.
Zonder bh voel ik me prettiger.
Ach, als je veel ligt valt het wel mee....................ChantalC schreef:Krijg je geen last van je schouders dan?Joanne schreef:Precies ze staan fier rechtop en dus is een beha slechts nodig als het om versiering gaat. Geen steuncomite nodig dus hihihi.
Ik denk niet dat je dit in z'n algemeenheid kunt zeggen. Er zijn ook mannen die juist vanwege zo'n grote buste meer afstand houden. Ook het gezicht (super vrouwelijk of juist niet of iets daartussen), de kleding (wel/geen rok) en de houding (open/gesloten; positieve/negatieve uitstraling) spelen mee.Vivian Michelle schreef:Een man knoopt liever een gesprek aan met een vrouw die een Duidelijk Voorkomen heeft, dan 1 die minder verschil in bovenwijdte/onderwijdte heeft dan hijzelf. Heeft te maken met het Vruchtbaarheidsidee/syndroom van bio-kerels. Is ook een reden waarom mannen nooit op mij zouden "vallen" zonder dat ik extra bustevolume creeer. Alle andere mannelijke trekjes/voorkomens nog maar daar gelaten.