Ach ja, automo(de)bielen, wat moet je er mee?
Ben al jaar en dag verslingerd aan de ongekende luxueuze manier van vervoer in een Renault. Superstoelen!! Nooit geen last als ik naar Oostenrijk ging, slechts de auto uit om te tanken en dan weer vrolijk verder en toch uitgerust aankomen.
Ben begonnen met een Renault 21 (supergrote bak, maar kon alles wat ik maar wilde in de koffer kwijt), toen overgestapt naar een Renault 19(nog beter als de 21, in de 19 kon de achterbank geklapt worden, dus nog meer bende om mee te nemen), en door een aanrijding van achter (op de auto, niet gelijk rare dingen denken), overgestapt op een nagelnieuwe Renault Clio met alle voorhande luxe bij Renault. Ondanks al mijn heilzeggingen aan vorige Renault modellen, is DIT toch voor mij DE auto! Stoer bakkie, ook voor een "meid als ik", superhandelbaar op de weg (nog nooit de bocht uitgevlogen) en ook hierin kan ik kwijt wat ik wil (vol is vol, maar zo zijn er nog wel meer aangelegenheden). Dit type automobiel bevalt zelfs zo goed, dat ik er WEER 1 heb gekocht (ook nieuw). Ik was altijd van mening; klein is fijn (wat auto's betrof) maar groot rijdt veeeeeeeeel fijner. NIET DUS!!!!! De Renault Clio is tot op heden (en ik heb ook auto's als mercedes 220, bmw 530, audi 200, verscheiden Amerikaanse auto's, en diverse Oosterse auto's mogen sturen) DE auto waarin ik prettig rij en mij, ondanks dat het niet een echt grote auto is, toch veilig voel. Wat comfort betreft ben ik nog geen andere auto van dezelfde (nieuw)prijsklasse tegengekomen die mij hetzelfde biedt, ook niet qua rij-eigenschappen!!!!!
Vivian Michelle
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)