Lisa met een S schreef:Josette schreef:Mevrouw Moreel übercorrect was aan het woord
(moet ze zelf uitmaken)
Och, Joost, maak je d'r niet druk om, het zegt meer over haar dan over ons. Haar voortdurend drang om Travestie.org te bezoeken en ons te helpen herinneren dat wij minder vrouw zijn dan zij, spreekt met stelligheid tegen haar eigen bewering dat ze zich 100% vrouw voelt. Het is alsof ze daardoor voor haarzelf een bevestiging zoekt voor haar eigen vrouw-zijn, terwijl het hier helemaal niet in twijfel wordt gebracht. Het is te hopen dat ze op een dag in haar vrouw-zijn voldoende kan berusten dat ze de noodzaak niet meer voelt om anderen omlaag te halen, en ons in onze waarden kunt laten.
Lisa
Lisa, fijn dat je je zo bekommert om mijn vrouw-zijn. Ik haal hier veel steun uit.
Waar je het vandaan haalt dat ik anderen omlaag haal ontgaat me een beetje. Ik vind alleen dat er hier op trav.org regelmatig een vertekend vrouwbeeld wordt gehanteerd. In een privemailtje aan jou heb ik het wel eens vrouwonvriendelijk genoemd. Een beetje generaliserend misschien, maar toch....
Iedereen mag natuurlijk zhaar eigen beleving hebben, maar mag ik daar dan misschien mijn eigen mening tegenover zetten?
Overigens leuk om te lezen dat ook de moderator van trav.org besloten heeft om "Josette" te vervangen door "Joost".
Er is nog hoop.
Groetjes,
Esther