In je uppie winkelen is saai... imHo
nee hou ik echt niet van..
Maar wel leuk voor jou lisa, dat jij het leuk vond, want daar ging het in deze thread om tenslotte.
Liefs, anne
Voor het eerst...
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Lisa, wat heb je eigenlijk gekocht??
Daar had je het niet over volgs mij....
xmarax
Daar had je het niet over volgs mij....
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Oeps Elsa, je hebt gelijk, ben net wakker koffie werkt nog nietElsa schreef:Dit stond onderaan Lisa's posting Mara.... je bent zeker nog niet uitgeslapen?
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben met je eens, ik was het liefst met mijn vrouw gegaan, maar zij durfde het nog niet aan -- was bang voor de reakties van anderen. Naar het horen van mijn verhaal, minder, maar misschien is het toch niet zo verstandig, want dan is de kans dat ze een bekende tegenkomt (het lijkt alsof waar dan ook wij komen, zij bekende tegenkomt), groter.Anne Deriva schreef:In je uppie winkelen is saai... imHo
Ik heb al een vriendin -- bio-vrouw -- die ik gelijk heb verteld, en voorgesteld om samen te gaan winkelen, zodra onze portmonees dat toestaan. Lijkt mij verstandiger dan met een andere T-girl, want twee T-girls vallen eerder op dan een. Tenzij ze als passabel als jij bent, Nath, dus met jou durf ik ook wel mee.Nathalie schreef:Lisa... heerlijk gevoel moet dat zijn .. ik ga je navolgen ... maar niet in mijn uppie.. ik wil d'r wel iemand bij hebben.
Lisa
If all else fails, buy new shoes