Naam
Moderator: Moderators
Naam
Hoi allemaal,
in het dagelijks leven merk ik dat het steeds onnatuurlijker wordt om mij aan onbekenden als "Jan" voor te stellen. Ook komt het nu elke week wel een keer voor dat een bekende me vraagt of ze me nog wel Jan kan noemen. En als ik hier achter mijn toetsenbord zit, moet ik er goed bij nadenken dat ik Jeanet typ in plaats van Janiek. Dat is namelijk de voornaam die ik uiteindelijk heb gekozen en die goed voelt, ook voor anderen.
Dus: ook hier maar de knoop doorhakken. Zal misschien even wennen zijn . En even kijken of het ook in mijn profiel te veranderen is.
Groetjes, Janiek
in het dagelijks leven merk ik dat het steeds onnatuurlijker wordt om mij aan onbekenden als "Jan" voor te stellen. Ook komt het nu elke week wel een keer voor dat een bekende me vraagt of ze me nog wel Jan kan noemen. En als ik hier achter mijn toetsenbord zit, moet ik er goed bij nadenken dat ik Jeanet typ in plaats van Janiek. Dat is namelijk de voornaam die ik uiteindelijk heb gekozen en die goed voelt, ook voor anderen.
Dus: ook hier maar de knoop doorhakken. Zal misschien even wennen zijn . En even kijken of het ook in mijn profiel te veranderen is.
Groetjes, Janiek
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Dankjewel . En had ik dat maar eerder bedacht, nu heb ik de neiging om al die postjes waar Jeanet staat te gaan editen .petra_ schreef:'t Is een mooie naam, gefeliciteerd ermee. Postjes ondertekenen vind ik maar een rare gewoonte, je naam staat er ook al naast...
<< Groetjes.
"Wil je niet anders worden?"
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ey, je ruige zeevrouw, je hebt er binnenkort minder te krassenCapt. Hook schreef:ik kras alleen
Trouwens leuke foto op TS-NL
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jau, dacht ik me al, zij had ook geen papagaai op haar schouderCapt. Hook schreef:Mijn zus, is mijn zusssssssss
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--