Als het om je gevoel voor humor gaat, kom je niet ver bij Joanne vandaan te liggen .Chantal C. schreef:Ik ben halve ambtenaar. Zal wel zoiets worden:
Hier rust Chantal (verder)
<<groetjes
Moderator: Moderators
Als ik er maar niet naast lig...Janiek schreef:Als het om je gevoel voor humor gaat, kom je niet ver bij Joanne vandaan te liggen .Chantal C. schreef:Ik ben halve ambtenaar. Zal wel zoiets worden:
Hier rust Chantal (verder)
Zullen we een clubje oprichten Jannie , samen het café in na afloop lijkt me geweldig. Was eens in New Orleans en daar begraven ze met zang en dans achter de dode aan, een vrolijk gebeuren.jannie schreef:Natuurlijk wordt je boven "herkend"
Hij/Het ziet en weet toch alles.
Ik weet niet wat H wil , nog niet over gehad , maar ik denk dat ik ook zou kiezen voor als man . Misschien met iets extra's (je kan ook alleen het buitenste als man en daaronder...) onder het genot van de klanken van :
Stairway to Heaven
en na afloop naar de kroeg "in iedergeval geen koffie met cake".
Daar kan ik me bij aansluiten. Op dit moment zou ik puur uit respect voor de directe omgeving ervoor kiezen als man begraven of gecremeerd te worden. Wellicht dat ik in de toekomst dit standpunt, met instemming van deze directe omgeving, kan herzien.Martiene schreef:Best wel een lastige vraag he, en ik merk ook dat er aan de kinderen en partner gedacht wordt. Dat zou voor mij ook een grote reden zijn het niet te doen.
Ja, dat lijkt mij niet meer dan rechtvaardigMartine schreef:In elk geval mocht er reincarnatie bestaan dat kom ik terug hoop ik als iets vrouwelijks....
Hehe, ik word gecremeerd, hopelijk kunnen die silliconen dat aan en gaan ze niet ploffen.Joanne schreef:Ik ga als vrouw de kist in maar bij opgraving na een jaar of tien zal men het alleen nog aan de twee siliconen prothesen kunnen zien dat ik ooit vrouw was:o)
LisaIs silicon flammable?
Silicon, like its congener, carbon, is fairly inert. Like carbon, silicon will burn vigorously in oxygen if ignited to produce silica:
Si(s) + O2(g) = SiO2(s)
Silicon ignites if heated to temperatures around 1000°C. But saying that silicon can't exist in an oxygen environment is like saying a charcoal briquet can't exist in air.
Burning silicon releases about 860 kJ of heat per mole, compared to 394 kJ per mole for burning carbon, so a silicon fire could potentially burn quite a bit hotter than a carbon fire.
Siliconen worden voor de crematie eruit gehaald. Ze ploffen niet, maar smelten en die troep krijgen ze moeilijk uit de oven.WilmaB schreef:
Hehe, ik word gecremeerd, hopelijk kunnen die silliconen dat aan en gaan ze niet ploffen.
Hm, maar goed dat ik het weet.petra_ schreef:Siliconen worden voor de crematie eruit gehaald. Ze ploffen niet, maar smelten en die troep krijgen ze moeilijk uit de oven.WilmaB schreef:
Hehe, ik word gecremeerd, hopelijk kunnen die silliconen dat aan en gaan ze niet ploffen.