Hoe leef je?

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe leef je?

Peiling eindigde op ma dec 13, 2004 17:47

100% 24/7 als vrouw
16
43%
Ongeveer 50/50 en doe in beide presentaties gewoon alles waar ik zin in heb
4
11%
Ga alleen uit als vrouw, maar ga dan naar om het even welke gelegenheid toe
5
14%
Ga alleen uit als vrouw, maar ga dan alleen naar 'transvriendelijke' gelegenheden
3
8%
Alleen thuis achter de spreekwoordelijke geraniums
6
16%
Alleen als man
3
8%
Weet niet geen mening / wil niet zeggen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 37

jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Hoe leef je?

Bericht door jenni_b »

Er schoot mij vanmiddag - uit pure nieuwsgierigheid - een vraag door het hoofd. Deze heb ik maar bij wijze van poll verwoord, aangezien ik in het laatste half jaar zo'n poll niet meer gezien heb.

De vragen zijn verwoord vanuit een MtF perspectief, maar uiteraard ook van toepassing voor FtM. Een opmerking bij de tweede keuzemogelijkheid is wel dat dan ook zaken als de (buurt)supermarkt, de vereniging (niet T-gerelateerd) en dergelijke er bij horen.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik heb 100% ingevuld, maar op dit moment is het ongeveer 90/10. Binnenkort ga ik de RLE in dan is het volledig 100%.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mijn huidige situatie (voornamelijk als man/androgyne, maar ga zowel uit als bijv. ook de stad in als vrouw) staat er niet bij .. Mijn nieuwe situatie zal (2) worden dus heb die maar ingevuld.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Chantal C. schreef:Ik heb 100% ingevuld, maar op dit moment is het ongeveer 90/10. Binnenkort ga ik de RLE in dan is het volledig 100%.
Nah ja, fair enough! Succes met de RLE!
Chantal C.
Forumdiva

jenni_b schreef:
Chantal C. schreef:Ik heb 100% ingevuld, maar op dit moment is het ongeveer 90/10. Binnenkort ga ik de RLE in dan is het volledig 100%.
Nah ja, fair enough! Succes met de RLE!
Dank je. In januari is het eindelijk zo ver.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik ben vrouw, dus maar op een gestemt :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Om je nieuwsgierigheid te bevredigen jenni: 100%
Maar misschien ga ik ooit nog eens aan travestie doen, wie weet? :lol:
Schijnt spannend en leuk te zijn.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:Ik ben vrouw, dus maar op een gestemt :wink:

xmarax
Even advocaat van de duivel spelen .. :evil:

Hoezo ben je vrouw? Je hebt de operatie toch nog niet gehad? Je voelt je misschien vrouw, maar dat wil niet zeggen dat je er echt een bent.
Chantal C.
Forumdiva

Maruscha schreef:Hoezo ben je vrouw? Je hebt de operatie toch nog niet gehad? Je voelt je misschien vrouw, maar dat wil niet zeggen dat je er echt een bent.
Dat vind ik een domme redenering. Ik ben ook een vrouw, maar heb per abuis het lichaam van een man gekregen. Je geslacht word niet bepaald door alleen je lichaam. Vind ik dan.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha, toch ben ik, de gender is vrouw, dus ik leef ook zo :wink:

Trouwens, zal ik de operatie hebben gehad, zal jij me dan meer vrouw zien of überhaupt dan wel als vrouw :roll:

Mara
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Chantal C. schreef:
Maruscha schreef:Hoezo ben je vrouw? Je hebt de operatie toch nog niet gehad? Je voelt je misschien vrouw, maar dat wil niet zeggen dat je er echt een bent.
Dat vind ik een domme redenering. Ik ben ook een vrouw, maar heb per abuis het lichaam van een man gekregen. Je geslacht word niet bepaald door alleen je lichaam. Vind ik dan.
Psst .. lees die 1e regel nog eens goed .. en bedenk dat dit een reactie is op Mara's opmerkingen over wanneer je t* bent elders.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:Maruscha, toch ben ik, de gender is vrouw, dus ik leef ook zo :wink:

Trouwens, zal ik de operatie hebben gehad, zal jij me dan meer vrouw zien of überhaupt dan wel als vrouw :roll:

Mara
Alles wat ik hier deed was jouw kritiek op personen als Frederique & Leontine 'vertalen' naar jouw situatie. Jij vindt dat zo iemand geen transgender kan zijn omdat ze er niet vrouwelijk uit ziet, zo zijn er ook heel veel mensen die vinden dat jij geen vrouw bent omdat je grof gezegd nog mannelijke sexuele kenmerken hebt.

En dan zijn er ook nog genoeg die je zelf daarna nog steeds geen vrouw vinden, maar goed .. :roll:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha, ga us nalezen wat ik schreef, ik weet noch niet us hoe die damen er uitzien! Je snapt echt niet wat ik wou zeggen en überhaupt, met die discussie hier gaan we off-topic, meen je niet :-?

Leontine en Frederique mogen dat zijn wat ze bezweren, heb ik niks op tegen, maar alleen in theorie is dat dan niet erg geloofwaardig, maar wat ik erder denk van jou posting is dat je jezelf vandaag door mij op de tenen voelt getrap te worden, vreemd eigenlijk, jij bent toch erg TG aan leven en niet alleen theoretisch 8) ik zei ook elders, niks mis mee, petje af, dat jij dat kunt :wink:

Mara
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Mara schreef:Maruscha, ga us nalezen wat ik schreef, ik weet noch niet us hoe die damen er uitzien! Je snapt echt niet wat ik wou zeggen en überhaupt, met die discussie hier gaan we off-topic, meen je niet :-?

Leontine en Frederique mogen dat zijn wat ze bezweren, heb ik niks op tegen, maar alleen in theorie is dat dan niet erg geloofwaardig, maar wat ik erder denk van jou posting is dat je jezelf vandaag door mij op de tenen voelt getrap te worden, vreemd eigenlijk, jij bent toch erg TG aan leven en niet alleen theoretisch 8) ik zei ook elders, niks mis mee, petje af, dat jij dat kunt :wink:

Mara
Dat ik me stoor aan hoe jij in dit geval over andere mensen oordeelt wil niet meteen zeggen dat ik dat op mezelf betrek. Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan die anti-islam stemming hier maar raad eens: yep, ik ben zelf geen moslim. Niet iedereen is alleen maar met zichzelf bezig.

Maar we gaan inderdaad erg off-topic, ms. dat ik het later nog wel eens in die andere draad oppik.

Oh, en voor de goede orde: ik beschouw jou, Chantal en vele andere hier inderdaad als vrouw. Niet dat het belangrijk is hoe ik er over denk maar goed ..

En er zijn inderdaad ook enkele gasten hier die ik, ongeacht hun naam, heel duidelijk als man zie. Maar aangezien ook dat niet belangrijk is, hou ik dat voor me.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha, ik moet me wel veronschuldigen, het topic was, hoe leef je, nou ik moet zeggen, ik ga graag op partys en dat doe ik dus ook vanavond, en jawel, niet verkleed, nee ik ga als me zelf :wink: dus ik moet gaan, we zullen daar wel een andere keer erover verder moeten gaan, maar nu niet helaas, krijg al 4kante ogen van de PC en dikke vingers van het typen, en ik wil feesten, moet me nog opmaken, dus ik wens je een fijn weekend toe en tot andere keer mischien wel weer :D

Liefs Mara, die niet de bedoeling had hier iemand te kwetsen of op d'r tenen te trappen :wink:
Plaats reactie