Hoe leef je?

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoe leef je?

Peiling eindigde op ma dec 13, 2004 17:47

100% 24/7 als vrouw
16
43%
Ongeveer 50/50 en doe in beide presentaties gewoon alles waar ik zin in heb
4
11%
Ga alleen uit als vrouw, maar ga dan naar om het even welke gelegenheid toe
5
14%
Ga alleen uit als vrouw, maar ga dan alleen naar 'transvriendelijke' gelegenheden
3
8%
Alleen thuis achter de spreekwoordelijke geraniums
6
16%
Alleen als man
3
8%
Weet niet geen mening / wil niet zeggen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 37

Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Weer even terug naar het topic :-?

Hang een beetje tussen 3 en 4 in, want ik ga de laatste tijd nog wel eens "als vrouw" winkelen. Maar als ik uit zou gaan, zou ik toch wel in eerste instantie T-vriendelijke gelegenheden zoeken.
Dat "als vrouw" tussen aanhalingstekens staat, komt omdat ik geen vrouw ben, maar op dat moment vrouwenkleren draag en kennelijk niet altijd even overtuigend genoeg, want ik wordt voortdurend "gelezen". Maar zolang dat geen onvriendelijke situaties oplevert, heb ik daar niet (meer) zoveel problemen mee.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb hier gekozen voor 3, al moet je dat in mijn geval lezen als "vrouwelijker", niet als "vrouw". En "overal" is in mijn geval "bijna overal", wat te maken heeft met familie (waar ik nog als man heenga). Omdat dit per december gaat veranderen heb ik toch maar 3 ingevuld. En "uit als vrouw" is in mijn geval: "de volledige vrije tijd als vrouw".

Groetjes,

Frederique
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Frederique_ schreef:
En "uit als vrouw" is in mijn geval: "de volledige vrije tijd als vrouw".

Groetjes,

Frederique
Natuurlijk, en "de volledige vrije tijd als vrouw" moet ik lezen als
"de bijna volledige, zo goed als vrije tijd niet als vrouw, maar als vrouwelijker".
Het is duidelijk, zoals gewoonlijk.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Frederique_ schreef:Ik heb hier gekozen voor 3, al moet je dat in mijn geval lezen als "vrouwelijker", niet als "vrouw". En "overal" is in mijn geval "bijna overal", wat te maken heeft met familie (waar ik nog als man heenga). Omdat dit per december gaat veranderen heb ik toch maar 3 ingevuld. En "uit als vrouw" is in mijn geval: "de volledige vrije tijd als vrouw".
Tja, lezen is blijkbaar moeilijk. Ik dacht toch echt dat mijn omschrijvingen slechts op één manier te lezen waren.
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Esther schreef:Om je nieuwsgierigheid te bevredigen jenni: 100%
Maar misschien ga ik ooit nog eens aan travestie doen, wie weet? :lol:
Schijnt spannend en leuk te zijn.
Weer eens een keertje proberen om als vent over straat te gaan en dan zien of dat nog lukt :) :D

Hebben een paar vriendinnen (GGs) en ik een tijdje geleden voor een verkleedfeestje gedaan... Hilarisch dat kan ik je wel vertellen! Maar we bleven allemaal ge-mevrouwd worden.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Esther schreef:Natuurlijk, en "de volledige vrije tijd als vrouw" moet ik lezen als "de bijna volledige, zo goed als vrije tijd niet als vrouw, maar als vrouwelijker".Het is duidelijk, zoals gewoonlijk.
En jij bent weer het zonnetje in huis, zoals gewoonlijk :P

Groetjes,

Frederique
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Frederique_ schreef:
Esther schreef:Natuurlijk, en "de volledige vrije tijd als vrouw" moet ik lezen als "de bijna volledige, zo goed als vrije tijd niet als vrouw, maar als vrouwelijker".Het is duidelijk, zoals gewoonlijk.
En jij bent weer het zonnetje in huis, zoals gewoonlijk :P

Groetjes,

Frederique
Zoals gewoonlijk is misschien een beetje overdreven hoor.
Maar als ik eens een dipje heb, lees ik wat berichtjes van jou en dan kan ik er weer dagen tegen. Echt heel grappig.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Tsja het moge duidelijk zijn bij mij he. Wel grappig dat toen ik net op deze site begon te schrijven de verhoudingen duidelijk anders waren. Was toen voornamelijk een TV site maar dat ligt nu toch echt anders.
By the way niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien maar we pretenderen dan vrouwen te zijn maar uiteindelijk hebben we nog steeds die verdomde XY chromosomen. Afgezien van die siliconen bommen zal men na tien jaar bij een opgraving toch echt conluderen dat we man waren hihihi....
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Afgezien van die siliconen bommen zal men na tien jaar bij een opgraving toch echt conluderen dat we man waren hihihi....
Mooi raadsel dan voor de archeologen van de toekomst, mss promoveert er wel iemand op :D :D
liefs, Josette
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Jenni, ik kan eerlijk gezegd helemaal niets met deze poll. Zal wel aan mij liggen omdat ik weer te precies lees, maar misschien dat je een volgende keer een keuze overig kunt toevoegen?

Ik leef meestentijds als man, maar ben niet te beroerd om ook als vrouw de deur uit te gaan, zolang dat dan maar kan gebeuren zonder dat mijn zoon ermee geconfronteerd wordt. Bij een zwager van me waar we nog wel eens een weekend of een week doorbrachten ga ik ook rustig als vrouw verkleed boodschappen doen en kleren kopen. (ik zeg doorbrachten, want aangezien mijn vrouw op 31 oktober vertrokken is zal dat er helaas wel niet veel meer van komen)
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:
Joanne schreef:Afgezien van die siliconen bommen zal men na tien jaar bij een opgraving toch echt conluderen dat we man waren hihihi....
Mooi raadsel dan voor de archeologen van de toekomst, mss promoveert er wel iemand op :D :D
Denk je dat transseksualiteit een uitstervend iets is? Ik vrees voor het tegenovergestelde en dat de archeologen zullen zeggen, tering weer zo een.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:Bij een zwager van me waar we nog wel eens een weekend of een week doorbrachten ga ik ook rustig als vrouw verkleed boodschappen doen en kleren kopen.
Niet om jou nu persoonlijk aan te vallen maar met het woord verkleed maak je het verschil tussen jou en mij wel erg duidelijk, ik verkleed me normaal gesproken niet. Alleen met verkleedfeestjes ben ik graag bereid om mee te doen.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

petra_ schreef:
leontine schreef:Bij een zwager van me waar we nog wel eens een weekend of een week doorbrachten ga ik ook rustig als vrouw verkleed boodschappen doen en kleren kopen.
Niet om jou nu persoonlijk aan te vallen maar met het woord verkleed maak je het verschil tussen jou en mij wel erg duidelijk, ik verkleed me normaal gesproken niet. Alleen met verkleedfeestjes ben ik graag bereid om mee te doen.
Voor zover mij momenteel bekend ben ik ook absoluut geen trans (what effer the definition) en ook niet van plan te worden ook. Ik ben man, voel me onzeker en zoekende en beslist niet altijd gelukkig als man, maar heb beslist niet de weerzijn tegen mijn manzijn die me er toe zou brengen op naar het VU te gaan. Wat dat betreft gebruik ik dus inderdaad het woord verkleden als ik me als vrouw kleed en kan ik me levendig voorstellen dat jij b.v. dat beslist niet zult gebruiken. Maar desondanks blijven we wel allebei mens. Toch?
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:
Voor zover mij momenteel bekend ben ik ook absoluut geen trans (what effer the definition) en ook niet van plan te worden ook. Ik ben man, voel me onzeker en zoekende en beslist niet altijd gelukkig als man, maar heb beslist niet de weerzijn tegen mijn manzijn die me er toe zou brengen op naar het VU te gaan. Wat dat betreft gebruik ik dus inderdaad het woord verkleden als ik me als vrouw kleed en kan ik me levendig voorstellen dat jij b.v. dat beslist niet zult gebruiken. Maar desondanks blijven we wel allebei mens. Toch?
Absoluut.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Hoe leef je?

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

heb drie aangeklikt, omdat ik niet de helft van de tijd in travestie ben, ik kom er helaas niet meer dan eens per week aan toe. Maar die ene keer doe ik wel alles. Uitgaan betekent voor mij niet alleen een restaurant of disco, maar ook lekker winkelen in de stad. Toegegeven, ik ga niet naar de buurtsuper waar ik altijd als man kom, maar wel naar die andere waar ze me niet kennen.

Monica
Plaats reactie