Hoi Anne,
Ga bij beiden eens een keer op bezoek en kijk zelf wat het verschil is. Zoals je in deze draad gezien kunt hebben zijn de meningen nogal verschillend over de virgin bijeenkomsten. Ik kan me voorstellen dat hetzelfde het geval is met de bijeenkomsten in Rotterdam.
Alleen wanneer jezelf een bezoek brengt aan die bijeenkomsten kun je een voor jou duidelijk beeld krijgen hoe het er is en waar jij je het prettigste voelt.
Ik ben er van overtuigd dat je bij bijde bijeenkomsten niet zal worden weg gehoond of tegen gehouden word wanneer je eerder weg wilt.
Virgin
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Virgin?
Ja. Ja. Maar even denken. Moeilijk. Anders.
Pas 1 keer geweest (Ik ben niet altijd in de buurt) en ben van plan om zondag weer te gaan.
Héél andere sfeer dan b.v. de AmsT&Terdam bijeenkomsten. Andere mensen, mengen bijna niet met T&T.
Ik vond de sfeer bloedje serieus, bijna krampachtig bij sommigen.
Terwijl ik mij probeer staande te houden met een beetje humor en een lach om niet te verkrampen.
Maar ik ga er (af en toe) wel naar toe om te leren, andere mensen en meningen te ervaren.
Ik vind het wel goed dat Humanitaas ook anders is, anders zou er weinig nut zijn en gewoon meer van hetzelfde.
Daarom ga ik na Humanitas naar de Noodles/Sarein.
Ook daar kom ik met leuke mensen die weer anders zijn in kontakt.
Kortom, in mijn TG/TS weg ga ik in ieder geval overal kijken.
Misschien zie ik iemand??? Ik kijk er naar uit.
misschien tot ziens,
José
Ja. Ja. Maar even denken. Moeilijk. Anders.
Pas 1 keer geweest (Ik ben niet altijd in de buurt) en ben van plan om zondag weer te gaan.
Héél andere sfeer dan b.v. de AmsT&Terdam bijeenkomsten. Andere mensen, mengen bijna niet met T&T.
Ik vond de sfeer bloedje serieus, bijna krampachtig bij sommigen.
Terwijl ik mij probeer staande te houden met een beetje humor en een lach om niet te verkrampen.
Maar ik ga er (af en toe) wel naar toe om te leren, andere mensen en meningen te ervaren.
Ik vind het wel goed dat Humanitaas ook anders is, anders zou er weinig nut zijn en gewoon meer van hetzelfde.
Daarom ga ik na Humanitas naar de Noodles/Sarein.
Ook daar kom ik met leuke mensen die weer anders zijn in kontakt.
Kortom, in mijn TG/TS weg ga ik in ieder geval overal kijken.
Misschien zie ik iemand??? Ik kijk er naar uit.
misschien tot ziens,
José