Auto...
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
auto
Ik rij Landrover Discovery V8,maar wel zonder hakken hoor !
)
Groetjes aan allen.
AnneClaire.
)
Groetjes aan allen.
AnneClaire.
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Re: Auto
Een auto én een leuk rokje is toch geweldig. Al ben ik niet voor een speciale rok, gewoon iets waarin ik mij prettig voel. ElsaAdeline_ schreef:ik heb niet eens een auto
Groetjes Adeline
Hoi!
Ben ik hier het enige BMW sletje? Ik rij een BMW 318i, de BMW scene is niet een 'vrouwen wereld'. Het is een echte sleutel wereld. Vrouwen zijn daar alleen een lekker ding of mokkel, een object van geilheid.
Oorspronkelijk ben ik een echte liefhebster van ja? Made in Stuttgart, Mercedes-Benz. Heb voor mijn werk wel veel in de E klasses gereden, maar heb nog geen Mercedes op mijn naam gezet, maar dat is niet de kunst. De kunst is om een Mercedes lang te houden. Als er iets aan een Mercedes kapot gaat dan moet je dat kunnen vervangen. Bij een E190 is dat niet zo n probleem, maar die zijn qua leeftijd zo goed als gelijk als mijn Beamertje.
Bij de nieuwere auto's is alles elektronisch geworden en dat gaat dit beun sletje voorlopig te boven. Verder zijn Mercedes-Benz coupes veel duurder dan een BMW coupe, want ik ben single en wat moet ik met een sedan?
De meeste Mercedessen zijn sedans.
Ik denk dat ik van Duitse wagens hou omdat ze mij een lekker gevoel geven. BMW is erg makkelijk om aan te sleutelen.
Verder vind ik Porsche ook erg mooi en als we over sportwagens beginnen, de TVR serie vind ik ook erg apart. Maar dit is een prijsklasse daar koopt je wel 5 auto's uit de klasse hierboven. Als hier iets kapot gaat...
In de Porsche scene komt het regelmatig voor dat mensen zich in een faillissement storten door de restauratie van een 911!
Mandy
(doe maar een 996, fahren fahren auf der Autobahn)
Ben ik hier het enige BMW sletje? Ik rij een BMW 318i, de BMW scene is niet een 'vrouwen wereld'. Het is een echte sleutel wereld. Vrouwen zijn daar alleen een lekker ding of mokkel, een object van geilheid.
Oorspronkelijk ben ik een echte liefhebster van ja? Made in Stuttgart, Mercedes-Benz. Heb voor mijn werk wel veel in de E klasses gereden, maar heb nog geen Mercedes op mijn naam gezet, maar dat is niet de kunst. De kunst is om een Mercedes lang te houden. Als er iets aan een Mercedes kapot gaat dan moet je dat kunnen vervangen. Bij een E190 is dat niet zo n probleem, maar die zijn qua leeftijd zo goed als gelijk als mijn Beamertje.
Bij de nieuwere auto's is alles elektronisch geworden en dat gaat dit beun sletje voorlopig te boven. Verder zijn Mercedes-Benz coupes veel duurder dan een BMW coupe, want ik ben single en wat moet ik met een sedan?
De meeste Mercedessen zijn sedans.
Ik denk dat ik van Duitse wagens hou omdat ze mij een lekker gevoel geven. BMW is erg makkelijk om aan te sleutelen.
Verder vind ik Porsche ook erg mooi en als we over sportwagens beginnen, de TVR serie vind ik ook erg apart. Maar dit is een prijsklasse daar koopt je wel 5 auto's uit de klasse hierboven. Als hier iets kapot gaat...
In de Porsche scene komt het regelmatig voor dat mensen zich in een faillissement storten door de restauratie van een 911!
Mandy
(doe maar een 996, fahren fahren auf der Autobahn)
-
- dagelijks aanwezig
Ik blijf toch de "eilanders" trouw en heb weer een automobiel uit Solihull - Warwickshire gekocht.
Mijn zwarte Discovery V8 op gas is eruit en een Diesel automaat met de gerennomeerde 300Tdi motor er voor terug.
Sjiek de friemel.2 schuifdaken,cruise control,bekerhouders,alarm etc etc.
En het grote voordeel : je kunt er met hakken aan in rijden...!!!
De test bewees het
iedereen nog een fijn en veilg 2005 nog !!
Claire.
Mijn zwarte Discovery V8 op gas is eruit en een Diesel automaat met de gerennomeerde 300Tdi motor er voor terug.
Sjiek de friemel.2 schuifdaken,cruise control,bekerhouders,alarm etc etc.
En het grote voordeel : je kunt er met hakken aan in rijden...!!!
De test bewees het
iedereen nog een fijn en veilg 2005 nog !!
Claire.
Nee, Anakin, er zijn er meer. Deze dame rijdt al een paar jaartjes in een BMW 316i. Moet je die kerels eens zien kijken op de snelweg, als je ze voorbijscheurt, omdat ze met een slakkengang het hele verkeer ophouden. Blijft blijkbaar toch een raar verschijnsel: een vrouw in een BMW.
En een fiets bezit ik helaas al jaren niet meer. Ben geen echte Hollander dus.
En een fiets bezit ik helaas al jaren niet meer. Ben geen echte Hollander dus.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Gery, je moet een leuke foto van het internet vissen, daar de url van kopieren, hier neer zetten, [img]ervoor,[/img] erachter en klaar is Gery. Met dank aan degenen die me dit vorige week hebben bijgebracht .
Heel irritant trouwens dat de e trema hier niet werkt. Zou daar iets aan gedaan kunnen worden, lieve moderatoren?
Heel irritant trouwens dat de e trema hier niet werkt. Zou daar iets aan gedaan kunnen worden, lieve moderatoren?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Hoi Coco,Coco schreef:Heel irritant trouwens dat de e trema hier niet werkt. Zou daar iets aan gedaan kunnen worden, lieve moderatoren?
bedoel je ë? Dat kan met Alt+137, zie ook de vreemde puntjes op de o,a en u.
Evelien (geen moderator, maar wel lief).