Bisexualiteit

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Bisexualiteit

Bericht door Joanne »

Gisteravond heb ik ontdekt in de Gogo dat ik kennelijk ook een bisexuele kant heb. Er was een heel leuk stel (M/V) waarbij ik het erg goed kon vinden met beide mensen. En hoewel ik normaliter niet zo'n stellen tiepje ben heb ik me toch laten verleiden en heb mijn eerste echte bisexuele ervaring gehad wat me nog erg beviel ook. Vroeger moest ik er niet aan denken een vrouw aan te raken maar sinds ik vrouw ben heb ik daar hele andere gevoelens over gekregen en was ik best wel nieuwsgierig hoe dat aan zou voelen. En omdat het erg leuk klikte met het bewuste stel heb ik de daad maar meteen bij het woord gevoegd. Vreemd voor mezelf om dit te ervaren maar zeker de moeite waard. Weer een onontdekt kantje van mezelf gevonden.
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Spannend begin voor je zeg.

En je leert nogal eens wat over je zelf zeg,

sjonge heb ik nog een lange, lange weg te gaan. ;)
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

leuk dat je er een positieve ervaring bij hebt, en ook weer een nieuwe kant van jezelf ontdekt hebt.

Ik merk zelf nog dat ik nog niet toe ben aan seks met andere personen. dus ga ik voorlopig ook nog niet naar gelegenheden waar zoals bijv. een parenclub. Ik durf het gewoon nog niet aan, mede omdat ik me daar denk ik niet staande kan houden als vrouw. Maar ook vanwege de onzekerheid omtrend mijn neo-vagina, door de stank en het vuil wat er nog steeds uit komt, voel ik erg onzeker. Dit zal hoop ik nog wel verbeteren na verloop van tijd.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Anne D schreef:Spannend begin voor je zeg.

En je leert nogal eens wat over je zelf zeg,

sjonge heb ik nog een lange, lange weg te gaan. ;)
Komt vanzelf mop!!!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Franciska schreef:Hoi Joanne,

leuk dat je er een positieve ervaring bij hebt, en ook weer een nieuwe kant van jezelf ontdekt hebt.

Ik merk zelf nog dat ik nog niet toe ben aan seks met andere personen. dus ga ik voorlopig ook nog niet naar gelegenheden waar zoals bijv. een parenclub. Ik durf het gewoon nog niet aan, mede omdat ik me daar denk ik niet staande kan houden als vrouw. Maar ook vanwege de onzekerheid omtrend mijn neo-vagina, door de stank en het vuil wat er nog steeds uit komt, voel ik erg onzeker. Dit zal hoop ik nog wel verbeteren na verloop van tijd.
Die stank en dat vuil gaat uiteindelijk weg. Heb het ook gehad in het begin en heeft te maken met je spoelgewoontes. Het uitspoelen van de vagina wordt uiteindelijk teruggebracht tot één maal in de week of zelfs één maal in de twee weken. Als je het vaker blijft doen dan nodig is kan er water achterblijven wat een bron voor bacterien is en na een dag of twee die stank kan gaan veroorzaken. Klinkt een beetje contradictioneel maar is echt zo. Ik spoel één keer in de week omdat de binnenwand van de vagina ook smegma aan blijft maken (het zogenaamde kopkaas) en dat stinkt ook als het loskomt bij een evt penetratie. Door deze routine ben ik altijd schoon en stink ik nooit. Maar zoiets kost nog wat tijd en als je er eenmaal aan gewend bent verdwijnt de géne hiervoor ook. En als je weet dat je een evt sexuele ervaring krijgt kun je altijd nog een extra spoelbeurt inlassen.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Setsuna schreef:
Gisteravond heb ik ontdekt in de Gogo dat ik kennelijk ook een bisexuele kant heb
:lol: MeGa KOeL .. ik ben heb soms ook t idee dat ik meisjes erg interresant vind alleen mijn probleem is ben nog pre op :P.. dus dat gaat moeilijk er was es een meisje die lesbisch was.. en haar vond ik wel leuk :P alleen tja ik kon niet veel beginnen :D en dag later hoorde ik van een vriend dat een vriendin van haar ( ook lesbisch ) mijn telefoon nummer vroeg, ontwetend van me situatie natuurlijk, haha ego streel :P maar goed.. idd :P lijkt me wel een leuke ervaring :d alleen ik mot er effekes mee wachtuh~
Hihihi moet zeggen dat ik niet weet of het bij een eenmalige ervaring blijft maar vond het wel leuk in ieder geval. Maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar mannen uit. Een vrouw is leuk voor wat extra's maar man is gewoon basis voor mij. Zal dan ook nooit een vrouw alleen willen :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Bi is denk ik een klein probleemtje om een vaste partner te vinden, of diegene moet heel open zijn, maartoch, iemand kijkt altijd uns stom in de prut :( :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mara schreef:Bi is denk ik een klein probleemtje om een vaste partner te vinden, of diegene moet heel open zijn, maartoch, iemand kijkt altijd uns stom in de prut :( :-?
Als je beiden bi bent is het mijns inziens niet zo'n probleem. En wat mij betreft betekent Bi niet meteen dat je gelijktijdig met beide geslachten aan de wandel gaat. Al kan het natuurlijk wel :D :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, ik zal altijd bang zijn dat ik niet genoeg ben :roll:
Maarja, ergens ben ik nu in een stadium, waar een bi-persoon eigenlijk op zijn kosten moet komen, heb nu van allebij wat :wink: :P :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
esther-marye
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Ik weet het onderhand zelf niet meer, ben ik nu bi of hetro. Voor mijn transitie leerde ik mijn vriendin kennen, Ik heb haar het verhaal over mezelf naar 4 weken verteld, vanaf die tijd hebben we als vriendinnen samen geleefd. We vallen namelijk allebij op mannen, maar zijn wel gek met elkaar. We delen nu dezelfde vriend en die vind het wel prima.

En Joane nog bedankt voor de tips. Altijd welkom. :D
Groetjes

Afbeelding
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Uiteindelijk zal mijn partner wel een man worden denk ik. En van nature zou ik me maar aan 1 mens kunnen binden spiritueel gezien dan. Maar als we er samen uit zouden kunnen komen eens wat uitstapjes te willen maken, zou dat mij best ok lijken. Ik heb toch het idee dat maar weinig mannen trouw kunnen zijn en dan kun je het beter samen doen lijkt me dan heb je er nog enige controle over. En volgens mij kan het heel leuk zijn op die manier mits je een partner hebt die dat ook wil. Wel vreemd eigenlijk om te lezen van mezelf want ik hecht heel veel waarde aan trouw en houden ondanks mijn post over sex en liefde maar toch lijkt zo'n relatie mij best spannend.

En Esther ben blij dat je er wat aan hebt die tips.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,
Joanne schreef:
Franciska schreef:Hoi Joanne,

Die stank en dat vuil gaat uiteindelijk weg. Heb het ook gehad in het begin en heeft te maken met je spoelgewoontes. Het uitspoelen van de vagina wordt uiteindelijk teruggebracht tot één maal in de week of zelfs één maal in de twee weken. Als je het vaker blijft doen dan nodig is kan er water achterblijven wat een bron voor bacterien is en na een dag of twee die stank kan gaan veroorzaken. Klinkt een beetje contradictioneel maar is echt zo. Ik spoel één keer in de week omdat de binnenwand van de vagina ook smegma aan blijft maken (het zogenaamde kopkaas) en dat stinkt ook als het loskomt bij een evt penetratie. Door deze routine ben ik altijd schoon en stink ik nooit. Maar zoiets kost nog wat tijd en als je er eenmaal aan gewend bent verdwijnt de géne hiervoor ook. En als je weet dat je een evt sexuele ervaring krijgt kun je altijd nog een extra spoelbeurt inlassen.
Ik zal eens kijken of het helpt mijn spoel gewoonte aan te passen, ik had van Dr van Onselen geen minimale spoel regelmaat mee gekregen dus moet ik zelf experimenteren wat het beste is. Het spoelen doe ik altijd op het toilet zodat ik eigelijk niks overhoop hoef te halen.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Plaats reactie