![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Met dank aan Coco voor de topic.
Moderator: Moderators
lijkt me wel leuk zie et al zo voor meJoanne schreef:Ik heb wel een wens maar die is eigenlijk te truttig voor woorden maar ik zou het wel eens willen doen in zo'n Amerikaanse blokhut bij een groot meer en dan voor de brandende open haard op het berevel. Lekker dineetje, flesje wijn erbij en een jankflim met tissues. Daarna rollen in het berevel. En ter afloop een duik in het meer. Droom ik al mijn hele leven van![]()
Ben het volledig met je eens Leontine, gewoon lekker thuis.leontine schreef:Mag ik een voorkeur hebben voor gewoon thuis? Lekker warm, droog, ongestoord door: mensen, beestjes, beren o.i.d., zand, gras etc.
En je kunt ook nog douchen wanneer je wilt.
Lekker truttig hè
Hehehe ik weet wat je bedoelt Coco wat die spanning betreft van mensen die het wel eens zouden kunnen zien.Coco schreef:Nou zijn jullie natuurlijk reuze benieuwd waar ik me het liefste uitleef. Nou, eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit. In bed is wel zo vertrouwd. Inderdaad geen last van mensen, dieren en weet ik wat nog meer. Aan de andere kant lijkt me een keertje in de lift ergens in een druk kantoor ook wel wat. De keer in de douchegelegenheid met meerdere mensen om je heen was in ieder geval niet verkeerd. Het idee dat je iemand je zou kunnen horen, maakt je al opgewonden. Dus die keer ben ik niet vergeten...
En die blokhut van Joanne lijkt me ook helemaal niet verkeerd.
Afblijven! Das mijn ventje!Joanne schreef:En brede gespierde maar o zo romantische houthakker in flanellen blokjesbloes en jeans. Blond en ijsblauwe ogen. Een soort Brad Pitt in Canadeesche uitvoeringJosette schreef:En wat voor man er dan bij, Joanne?![]()