Benen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dankje Calin

Dit recept zocht ik al jaren.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Joanne schreef:Dankje Calin

Dit recept zocht ik al jaren.
Oh wat goed dat je het nu dan eindelijk gevonden hebt... Maar... eerst proberen!! Ben wel benieuwd wat je ervan vindt..

Derya, die hars mag dan wel goedkoop zijn bij die Turkse winkels maar het zijn maar kleine potjes vind ik. De hoeveelheid van mijn recept is meer dan een halve liter en de kosten zijn heeeeel laag. En je kunt (als je heeeeel veel hars nodig hebt) de ingrediënten gewoon verdubbelen...

xxx
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ik denk dat je, als je als man je benen, armen etc. scheert, en mensen vragen er naar, gewoon moet zeggen dat je dat doet omdat je het mooi vindt (wat naar ik aanneem het geval is), en niet met van die flauwe smoesjes aankomen (voordat je het weet prikt er iemand doorheen, en dan?)

En als je toch een smoes wilt gebruiken wees dan origineel en gooi het er dan op dat je een 'smoothie' bent ;)

Trouwens: een vriend van mij (die absoluut niets met 'onze' wereld te doen heeft) scheert zichzelf ook overal, en dat heeft ook niets met sporten o.i.d. te maken.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Willeke T
ff weer wat posten

Bericht door Willeke T »

Vind ik ook hoor, je HOEFT toch helemaal nix uit te leggen.

De meeste mensen die het zien zal het werkelijk niet interesseren.
Je vraagt toch ook niet aan iedere man die je tegenkomt waarom hij z'n snor niet
afscheert ofzo ?

Groetjes,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Dat ben ik wel met je eens, Maruscha. Waarom zou je je schamen voor wat je bent? Niet iedereen is per definitie anti-travestie gericht. Bovendien mogen alle mannen van mij lekker kaal rond lopen en dan bedoel ik ook helemaal. Misschien slaat het wel helemaal nergens op en misschien komt dat ook wel, omdat ik op vrouwen val en niet op mannen. Maar dan nog: ik vind nix mis aan een kale man. Dit is mijn persoonlijke mening en vergeef me als ik in jullie ogen hier iets achterlijks zeg.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Een discussie over wat je wel of niet MOET doen, hoe interessant dan ook, was niet mijn bedoeling. Temeer omdat er meerdere redenen kan zijn waarom je je wel of niet altijd je benen scheert. Bijvoorbeeld, omdat je met je partner hebt afgesproken dat je tussen je vrouw-zijn door haar voor 100% een man geeft. Of omdat je zelf toch niet in de zomer aan travestie doet (je vindt het te warm in een pruik en makeup rond te lopen), en dus ook geen zin hebt om jezelf te scheren. Of omdat je erg behaard bent, en voor de een of twee keer per maand dat je "vrouw" bent, geen zin hebt om iedere 2 dagen je benen te scheren. Het hoeft ook niet een kwestie van schaam te zijn, maar gewoon geen zin in een discussie.

Niet iedereen die hier op deze site komt is van plan om als full-time vrouw te leven. Ik ben vooral benieuwd naar de belevingen van mensen die nog steeds, zoals ik, soms man en soms vrouw zijn -- wat ze doen en waarom ze het doen. Ik wil geen waardeoordeel uitbrengen over wat ze doen, wil ze niet vertellen wat ik denk dat zij moeten doen, en evenmin van anderen horen wat ze denken dat ik moet doen. Tenslotte beleeft iedereen zijn of haar T*-zijn op zijn of haar eigen manier.

Ik hoop dat de goede raad van jullie, hoe helder, verstandig en goed bedoeld dan ook, geen discussie uitlokt over hoe men vindt dat wij horen te handelen, zodat men vrij voelt om gewoon over hun ervaringen te praten.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Pardonnez-moi, madam.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Geef niks, Coco, ik vind het al fijn dat je zo open voor ons bent.

Lisa :D
If all else fails, buy new shoes
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ik scheer mijn benen, buik, borst en oksels elke 1 a 2 weken. Borst en oksels in ieder geval altijd als ik "en femme" ga.
Ik houd niet echt rekening met de zomermaanden, omdat ik vrijwel nooit in korte broek loop. Verder kan het mij eigenlijk steeds minder schelen, welke reacties ik losmaak. Als je, zoals ik, "en femme" de deur uitga, dan valt er maar weinig meer te verbergen voor de buren :wink:
De haren om mijn armen en handen houd ik kort met een baardtrimmer in de kortste stand, omdat ik van epileren uitslag krijg en bij scheren gauw weer met stoppels zit.
Door het trimmen verdwijnen de donkere punten en optisch is het dan net alsof ik een beetje donshaar heb, zoals veel gg-vrouwen.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie