Sex en liefde

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Chantal C. schreef:
Joanne schreef:Snap dus ook eigenlijk de ophef niet die sommige transen maken als ze met zogenaamde T lovers geconfronteerd worden.
Degene die in mij geinteresseerd zijn, zijn dat omdat er wat extra's zit. Iets waar ik nu juist verschrikkelijk van baal.

Is een beetje als een lesbienne die kikt op de borsten van een V>M trans.
Absoluut, maar is dat niet de groep ts-lover/sexperiment waar Joanne het over heeft...
engerds, en wegblijven denk ik ook
:evil:
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:
Joanne schreef:Snap dus ook eigenlijk de ophef niet die sommige transen maken als ze met zogenaamde T lovers geconfronteerd worden.
Degene die in mij geinteresseerd zijn, zijn dat omdat er wat extra's zit. Iets waar ik nu juist verschrikkelijk van baal.

Zoveel mannen zoveel verschillen meid. De kerels die alleen daarin geintereseerd zijn kunnen beter op zoek gaan naar een transgenderist. Filteren mop en openstaan voor de juiste mannen plus een dosis geduld doen wonderen.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Anne D schreef:Absoluut, maar is dat niet de groep ts-lover/sexperiment waar Joanne het over heeft...
engerds, en wegblijven denk ik ook
:evil:
Precies!!! Leuke mensen, maar niet voor ons.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:
Chantal C. schreef:

Zoveel mannen zoveel verschillen meid. De kerels die alleen daarin geintereseerd zijn kunnen beter op zoek gaan naar een transgenderist. Filteren mop en openstaan voor de juiste mannen plus een dosis geduld doen wonderen.
Je moest eens weten hoe geduldig ik kan zijn... soms dan... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Voor ons komt allemaal de goeie, zeker weten.........

Maarja, als niet kunnen we later nog steeds met z'n allen in het bejaardentehuis een grote laatste orgie vieren en allemaal tegelijk in een spetterende orgasme de kisten ingaan :P :P :P :wink: :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Joanne schreef:Voor mij zijn er twee soorten mannen die op TS vallen. (...)
Uhm... er is natuurlijk ook nog die, vrij zeldzame, andere groep. Die mannen die gewoon vallen voor een vrouw, horen dat zij een TS is en daar wonder boven wonder ook nog eens goed mee kunnen omgaan. :)

Nuja... ik ben alleen maar heel blij tegen zo een aangelopen te zijn :oops: :oops:
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Mara schreef:Voor ons komt allemaal de goeie, zeker weten.........

Maarja, als niet kunnen we later nog steeds met z'n allen in het bejaardentehuis een grote laatste orgie vieren en allemaal tegelijk in een spetterende orgasme de kisten ingaan :P :P :P :wink: :wink:
Hell yeah! What a way to go :D:D
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

jenni_b schreef:
Joanne schreef:Voor mij zijn er twee soorten mannen die op TS vallen. (...)
Uhm... er is natuurlijk ook nog die, vrij zeldzame, andere groep. Die mannen die gewoon vallen voor een vrouw, horen dat zij een TS is en daar wonder boven wonder ook nog eens goed mee kunnen omgaan. :)

Nuja... ik ben alleen maar heel blij tegen zo een aangelopen te zijn :oops: :oops:
Ja kijk daar kunnen die TS lovers niet tegenop natuurlijk en diep in mijn hart hoop ikook zo'n man te vinden op de duur maar dat was niet het antwoord op de vraag van Anne. Die ging specifiek over TS lovers.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

jenni_b schreef:
Mara schreef:Voor ons komt allemaal de goeie, zeker weten.........

Hell yeah! What a way to go :D:D
Ik doe mee enneh Jenni ik voeg je echt snel toe aan mijn msn maar loop nog wat te sukkelen met mijn pc na dat virus. Misschien toch eens aan een mac denken hehehe...
Chantal C.
Forumdiva

Go girl Go girl!

Kom maar keer kijken, geef ik je een demo! :D

Gisteren sprak ik onze account manager bij Dell. Hij overweegt een Mac voor thuis te gaan kopen. Verstandig van hem... hhahahahahahah
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Vind die witte met die bol erg mooi een Imac heet dat geloof ik met dat mooie platte scherm.
Chantal C.
Forumdiva

Ja die heb ik... :P
Plaats reactie