Hoi Kim,
Ik denk dat er wel wat vermoed word thuis... ik ben af en toe een behoorlijke slodervos:-) of
tis maar hoe je het bekijkt... dus wat was het geval... ik ging wassen ( ja doe ik zelf...) en blijft er niet een shirtje en een string in de was machine zitten... tja lullig Maar ik heb mijn bek stijf dicht gehouden had misschien moeten zeggen van mij... maar niet gedaan dus...
De laatste dagen heb ik geluk dat ik alleen ben... dus krijgt Natas wat meer aandacht dan anders... soms negeer ik dr ook:-( Maar ik merk toch wel dat ik steeds meer het verlangen krijg om te vertellen wat ik voel... en naar buiten te gaan. Doe ik nu ook wel maar wel met mijn herenjas over de dames kleding... valt het niet op.Aan de ene kant jammer aan de andere kant loop je niet zo aan te stellen draag toch de kleding wat jij dragen wilt...
Een kat kan inderdaad krabben en ook heel erg lief zijn... maar ik heb eerlijk gezegd liever een hond kat is leuk hier op het platte land en nuttig maaar voor derest heb ik weinig met katten.
Ik woon dus in een dorp... maar er zijn wel anderen waar over geroddeld word Maar als ze over mij roddelen: tja daar kan ik niet mee zitten... dan vergeten ze me niet;-)
Stoer ben ik ook niet...mijn huidige truien kunnen zowel voor dames als heren... en netzo als een spijkerbroek.
Maar op dit moment gaat het me toch wat te ver om te vertellen dat ik een t-girl ben.
groetjes, Natasha