zooo.... dat hebben we ook weer gehad... :)
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
-
- dagelijks aanwezig
Marjolein, je uitleg is helder en ik maak er uit op dat jij je de discussie die zich n.a.v. jouw verhaal ontspon niet als persoonlijke kritiek hebt aangetrokken. Daar ben ik wat mij betreft blij mee. Wat niet wil zeggen dat ik het een zinloze discussie vond, inzoverre het mensen toch aan het denken krijgt.
<<groetjes
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het is off-topic, maar ik wil wel eventjes hierop reageren (en dan als moderator). De vraag of er een aparte TV forum moet komen staat m.i. totaal los van de reacties op Marjolein's verhaal. Het lijkt mij dat een verhaal over de eerste keer dat iemand zich in het openbaar in vrouwelijke gedaante vertoont iets is wat van belang kan zijn voor iedere "T", ongeacht de letter die erachter staat en als zodanig juist in het algemene, voor iedereen toegankelijk, deel van het forum thuishoort.marjan schreef:Misschien is het een idee een apart TV forum toe te voegen? Ik heb me er al eerder over verbaasd dat TS en TG wèl de mogelijkheid hebben hun verhalen in een besloten groep te posten, maar TV (voor wie volgens mij deze site aanvankelijk is opgezet) niet.adriana schreef:Als dit zo is en ik lees het niet anders, dan vind ik dat enkelen hier bezig zijn om iemand die een leuke ervaring verteld, er zijn er al zo weinig, zo negatief neer te zetten met als resultaat dat anderen (speciaal nieuwkomers) zich wel weer zullen bedenken om hier iets te plaatsen, want op de rest van het verhaal wordt niet ingegaan. Het feit dat ze niet meer heeft gereageerd spreekt voor zich.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
zie, ik ben allang blij dat 't een happy end is
en ik ben 't zeker met Janiek eens dat 't geenszins een zinloze discussie was!
Ik hoefde 't me niet persoonlijk aan te trekken omdat ik, nadat ik de gequote stukjes zag, ook wel vond dat ik dat wel beter op had kunnen schrijven; zoals 't er stond las 't zoals 't door Coco en anderen geinterpreteerd werd....
lol@mireille - *inderdaaad*
groetjes,
marjolein
en ik ben 't zeker met Janiek eens dat 't geenszins een zinloze discussie was!
Ik hoefde 't me niet persoonlijk aan te trekken omdat ik, nadat ik de gequote stukjes zag, ook wel vond dat ik dat wel beter op had kunnen schrijven; zoals 't er stond las 't zoals 't door Coco en anderen geinterpreteerd werd....
lol@mireille - *inderdaaad*
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Re: zooo.... dat hebben we ook weer gehad... :)
Tjaaaa, het is nooit te laatMarjoleinJ schreef:Die vriend zei dat 't wat hem betreft wel voor herhaling vatbaar was om met Marjolein op stap te gaan...! Jottem dat vond ik echt heel lief van 'm!
Kortom: YIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, dat wou ik even laten weten
doeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg!!!!!
Duuussss, gewoon doen........
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--