moeilijke vraag

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Maria1967
daar ben ik weer

moeilijke vraag

Bericht door Maria1967 »

hoeveel partners hebben als man het volledig proces heeft door staat nog steeds gevoelens voor een man of word je dan toch in eens lesbo.

ik ben lesbo en zal blij zijn als mijn partnet volledig vrouw is.

Maria
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Kan hier een vertaling bij?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: moeilijke vraag

Bericht door Lisa met een S »

Coco,
Maria1967 schreef:hoeveel partners hebben als man het volledig proces heeft door staat nog steeds gevoelens voor een man of word je dan toch in eens lesbo.

ik ben lesbo en zal blij zijn als mijn partnet volledig vrouw is.

Maria
.. "hoeveel partners hebben, als jouw man het volledige proces heeft doorstaan, nog steeds gevoelens voor een man, of wordt je dan toch ineens lesbo.

ik ben lesbo en zal blij zijn als mijn partner volledig vrouw is geworden".

Duidelijker?

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Ja, dank je.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dag Maria, jij had ws. al deze gevoelens en dan kun je daar nu aan toegeven. De meeste partners van een travestiet (die ik inmiddels ken) hebben deze gevoelens niet. Lijkt mij trouwens ook geen keuze maar meer een geaardheid die je zelf hebt. Sommige vinden het iets toevoegen in hun relatie en anderen kunnen daar niets mee. Hoop dat ik jou vraag zo goed beantwoord heb. Ben benieuwd naar reacties van andere partners. groeten elsa
Maria1967
daar ben ik weer

Bericht door Maria1967 »

voor mij gevoel was ik toch wel duidelijk
maar ik ben dus uniek in deze

maria1967
Hoi ik ben Maria, vriendin van Lieke ik hou erg van Lieke en steun haar volledig in het vrouw zijn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Elsa,

Ik denk dat, op een paar mensen na, de meeste mensen jouw vraag hebben begrepen. Dat je weinig antwoorden heb gehad heeft te maken met het feit dat er maar heel weinig partners zijn die hier een posting doen. Je zou misschien meer antwoord krijgen in de partner groep die Elsa beheert. Hoewel je daar ook een minderheid zou zijn, omdat het ook open is voor partners van zowel travestieten/transgenders als transseksuelen, en er zijn nou eenmaal meer travestieten dan transseksuelen. Ik denk ook, dat een (uitsluitend) lesbische vrouw zich niet zo snel aangetrokken zou voelen tot een travestiet, omdat een travestiet toch wel te veel man is. Een transseksueel is misschien, qua geest, toch een meer voor de hand liggende partnerkeus (hoewel elders in het forum staat er ergens dat ook lesbische vrouwen doorgaans niet geinteresseerd zijn in transseksuele partners).

Lisa
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Lisa, ik denk dat jouw bericht gericht is aan Maria. :wink:
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Elsa,

Dat klopt. Waar was mijn hoofd toen... dom, dom! ;-)

Sorry voor het misverstand,
Lisa
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

kan gebeuren geburen he.. :lol:
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Hallo Maria,

ik denk dat je inderdaad heel bijzonder bent. Er zijn -- in mijn ervaring -- wel meer getrouwde vrouwen die een vrouw eigenlijk leuker vinden, maar er zijn maar heel weinig vrouwen die daar openlijk voor uit durven te komen. Ik denk dat je partner erg blij met je moet zijn, want anders gaat de relatie vaak mis.

Lisa met een S schrijft:
Ik denk ook, dat een (uitsluitend) lesbische vrouw zich niet zo snel aangetrokken zou voelen tot een travestiet, omdat een travestiet toch wel te veel man is.

Nou, dat is niet mijn ervaring. Maar als het allemaal goed lukt, zie ik er ook wel vrij sexy en vrouwelijk uit. En de dames willen nog wel eens wat meer drinken dan misschien verstandig is. En misschien zijn ze in feite ook gewoon een beetje bi zonder dat ze zich dat zo realiseren. Maar in ieder geval is er een behoorlijk aantal geweest die de handjes niet thuis kon houden. Persoonlijk vind ik dat van een vrouw minder vervelend dan van een man, maar in publiek vind ik het toch niet prettig.

De meeste mensen vallen op een bepaald plaatje. Als dat plaatje opeens totaal anders is, vallen ze dus niet meer op je. Een man die op me valt als ik TV ben, valt dus niet op me als ik man ben. Omgekeerd gaat ook op: een man die op me valt als ik man ben, valt niet op me als ik TV ben. Mijn vrouw heeft een hekel aan mannelijke mannen en een voorkeur voor mooie, vrouwelijke mannen, maar wanneer ik in volledige travestie ben, is dat echt een brug te ver, het moet wel een man blijven.

Wanneer je eerst wel met je man kon vrijen en je vindt het nu nog leuker nu hij vrouw is geworden, kun je ook zeggen dat je bi bent, maar dat je het meeste valt op vrouwen. Zelf ben ik ook bi en val ik ook het meeste op vrouwen. Maar wanneer je er eerst eigenlijk niets aan vond en nu wel, heb je gelijk volgens mij: je valt op vrouwen. Prima toch! En wat nog beter is: je durft het nog te zeggen ook!

Groetjes, Kim.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Angelique.R
ff weer wat posten

Bericht door Angelique.R »

Heykes Maria,

heb het pas nu gelezen, anders had ik al eerder gereageerd.

Jouw partner mag reuze blij zijn dat je zo voelt. Ik ben ts. Mijn gevoelens omtrent man of vrouw als partner zijn tot nu toe niet veranderd. Het is een geaardheid die er altijd was. Zelfs vroeger zei ik steeds dat ik lesbienne ben. Iedereen dacht dat het een grap was... immers had ik een mannelijk lichaam.

Dat lesbiennes er niet op gebrand zijn om iets met een ts te beginnen, kan ik enkel maar bevestigen. Ook al ben ik redelijk passabel, meestal merken ze niets, zodra ik durf vertellen dat ik ts ben, stopt alles. Net alsof ik toch geen vrouw ben, maar één of ander ding wat beter niet in de buurt komt.

Jouw vraag, kan dus zeggen dat je niet zomaar ineens veranderd, je wordt niet plots lesbo of hetero, dat ben je al.

groetjes

Angelique
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Angelique.R schreef:Dat lesbiennes er niet op gebrand zijn om iets met een ts te beginnen, kan ik enkel maar bevestigen. Ook al ben ik redelijk passabel, meestal merken ze niets, zodra ik durf vertellen dat ik ts ben, stopt alles. Net alsof ik toch geen vrouw ben, maar één of ander ding wat beter niet in de buurt komt.
Ab-so-lute quatsch! Wordt tijd dat er eens wat minder gegeneraliseerd wordt, dames.
Angelique.R
ff weer wat posten

Bericht door Angelique.R »

Wel Coco, als jij dat zo'n quatch vind... heb je waarschijnlijk betere ervaringen gemaakt dan ik.
Ik kan enkel zeggen wat ikzelf ervaren heb... en of het dan nog absolute quatch is??? Voor mij dus niet!!!

groetjes

Angelique
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Angelique.R schreef:Wel Coco, als jij dat zo'n quatch vind... heb je waarschijnlijk betere ervaringen gemaakt dan ik.
Ik kan enkel zeggen wat ikzelf ervaren heb... en of het dan nog absolute quatch is??? Voor mij dus niet!!!

groetjes

Angelique
Geen betere, andere (ook geen goede overigens ;-)). Maar dat wil niet zeggen dat alle potten transenhaters zijn. Dat spreek ik bij dezen tegen. En al komen er nog twintig meiden met negatieve ervaringen aangaande relaties met lesbische vrouwen, dan nog blijf ik bij mijn standpunt.
Plaats reactie