Mijn droom kwam uit....
Moderator: Moderators
Mijn droom kwam uit....
Eerder dit jaar leerde ik een uitzonderlijk persoon kennen.
Kitty.
Zij deelt dezelfde passie als ik. Zeemeermin zijn.
Het bleek dat zij er echt werk van had gemaakt.
Na wat emailcontact brak de dag aan.
In het Sportfondsebad te beverwijk leerde zij mij de tips en tricks om als zeemeermin te zwemmen.
Compleet met een fotoshoot als zeemeermin onderwater.
Mijn droom kwam uit.
Lieve Kit, bedankt voor alles!!!
Friends For Life!
Voor meer info kun je kijken op www.freemerfolk.nl
Kitty.
Zij deelt dezelfde passie als ik. Zeemeermin zijn.
Het bleek dat zij er echt werk van had gemaakt.
Na wat emailcontact brak de dag aan.
In het Sportfondsebad te beverwijk leerde zij mij de tips en tricks om als zeemeermin te zwemmen.
Compleet met een fotoshoot als zeemeermin onderwater.
Mijn droom kwam uit.
Lieve Kit, bedankt voor alles!!!
Friends For Life!
Voor meer info kun je kijken op www.freemerfolk.nl
Hey, meis,
Graag gedaan, hoor! Ik ben heel blij dat ik je kon helpen en dat je er enorm van genoten hebt (of nog doet uiteraard, want je hebt mijn staart in bruikleen )
Oh, ja, en uiteraard gaan we dat nog een keer overdoen met meerdere, want ik loop met de gedachte om een Mermaid Meeting te organiseren. En... we hebben samen nog een show te doen...
Uitzonderlijk persoon? Goh... dat hoor ik nou wel vaker! Hoe zou dat nou toch komen? 'k Heb echt geen idee...
Veel liefs,
XXX Kitty.
P.S.: dank je wel voor de extra aandacht voor mijn site!
Graag gedaan, hoor! Ik ben heel blij dat ik je kon helpen en dat je er enorm van genoten hebt (of nog doet uiteraard, want je hebt mijn staart in bruikleen )
Oh, ja, en uiteraard gaan we dat nog een keer overdoen met meerdere, want ik loop met de gedachte om een Mermaid Meeting te organiseren. En... we hebben samen nog een show te doen...
Uitzonderlijk persoon? Goh... dat hoor ik nou wel vaker! Hoe zou dat nou toch komen? 'k Heb echt geen idee...
Veel liefs,
XXX Kitty.
P.S.: dank je wel voor de extra aandacht voor mijn site!
-
- ForumFan
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Fotoshoot echt....??? Waar kunnen wij de plaatjes bewonderen....???
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hoi Vicky,
Toevallig ben ik kort geleden bij Kitty geweest en liet ze mij haar zeemeermin staart zien. Wow wat een geweldig ding. Het lijkt me geweldig om met zo'n staart te zwemmen. Net als Kitty heb ik ook de film Mermaid verschillende keren gezien en blijft Daryl Hanna ook voor mij een soort van afgod, lichtend voorbeeld. Lijkt me leuk, als het zover komt, om een keer met andere T-zusters te gaan zwemmen.
Liefs, Alexis
Toevallig ben ik kort geleden bij Kitty geweest en liet ze mij haar zeemeermin staart zien. Wow wat een geweldig ding. Het lijkt me geweldig om met zo'n staart te zwemmen. Net als Kitty heb ik ook de film Mermaid verschillende keren gezien en blijft Daryl Hanna ook voor mij een soort van afgod, lichtend voorbeeld. Lijkt me leuk, als het zover komt, om een keer met andere T-zusters te gaan zwemmen.
Liefs, Alexis
I'll always try everything at least once!
Een aardige bijkomstigheid is dat de combinatie genderdysforie en zeemeerminnetjes op de een of andere wijze met elkaar verbonden schijnt te zijn. In Engeland is er een website genaamd "Mermaids", een "Family Support group for Children and Teenagers with Gender Identity Issues". Voor een jaar terug stond daarop hoe men aan de naam "Mermaids" was gekomen: opvallend veel kinderen met genderdysforie tekenden.... een zeemeermin. Het is nooit wetenschappelijk onderzocht of zo, maar het is wel opvallend...
Groetjes, Kitty.
Groetjes, Kitty.
Kitty,Kitty Mermaid schreef:Een aardige bijkomstigheid is dat de combinatie genderdysforie en zeemeerminnetjes op de een of andere wijze met elkaar verbonden schijnt te zijn. In Engeland is er een website genaamd "Mermaids", een "Family Support group for Children and Teenagers with Gender Identity Issues". Voor een jaar terug stond daarop hoe men aan de naam "Mermaids" was gekomen: opvallend veel kinderen met genderdysforie tekenden.... een zeemeermin. Het is nooit wetenschappelijk onderzocht of zo, maar het is wel opvallend...
Groetjes, Kitty.
Misschien heeft het iets met het verlangen om mooi en iemand anders te zijn te maken.
Zoals al eens verteld bewonder ik het meemin zijn ook erg en heb zeer genoten (met een traan van ontroering, ja echt) van je video.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
Ohhh... wacht nog maar even.... er komt nog meer!
Ik ben zojuist terug uit Spanje waar ik verbleef voor vakantie, maar ook voor een fotoshoot in een wondermooie baai (Needle Bay, Parc National Cap de Creus). Ik heb de eerste foto's gezien, en ik schiet dan zelf helemaal vol - zo mooi, zo fantastisch... weer een droom die opnieuw uitkomt.
Ik ben dan ook zeer blij met alle mensen die mij hebben geholpen met het tot stand komen van deze fotoshoot.
Heb even geduld eer we 1500 foto's hebben geselecteerd, dan zullen ze binnenkort online staan.
Liefs,
Kitty.
Ik ben zojuist terug uit Spanje waar ik verbleef voor vakantie, maar ook voor een fotoshoot in een wondermooie baai (Needle Bay, Parc National Cap de Creus). Ik heb de eerste foto's gezien, en ik schiet dan zelf helemaal vol - zo mooi, zo fantastisch... weer een droom die opnieuw uitkomt.
Ik ben dan ook zeer blij met alle mensen die mij hebben geholpen met het tot stand komen van deze fotoshoot.
Heb even geduld eer we 1500 foto's hebben geselecteerd, dan zullen ze binnenkort online staan.
Liefs,
Kitty.