willen kunnen en doen zijn drie verschillende dingen..
Maar laat ik allereerst zeggen dat ik het toch opvallend vind dat er hier ook mensen zijn die ook zo kortzichtig zijn ten opzichte van mensen die afwijken..
Juist dit MOET een plek zijn voor de mensen die twijfels hebben en die het niet op de "normale" manier doen.. laten we dan met zijn alle ook proberen om open naar elkaar te luisteren en niet meteen kritiek te geven...
Dus voordta je begint te praten hoe jij de dingen ervaart en hoe makkelijk jij het wel niet vind, denk dan eerst na hoe andere dit misschien anders kunnen ervaren.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn profiel. Ik werd letterlijk verteld dat ik maar snel eens wat aan mijn haar moest doen en make up moest gaan dragen want ik zag er niet uit... dat heeft me aan de ene kant enorm gekwetst en aan de andere kant had ik zoiets van: "ik trek me er niets van aan" IK ben wie ik ben en dit accepteer ik nu steeds meer... Inmiddels ben ik bijna 29 en ik leer elke dag meer over mijzelf... dus misschien laat ik ooit ook nog wel borsten groeien en ga ik me meer als vrouw gedragen, maar voorlopig voel ik me goed zoals ik ben, dus ik blijf zo...
willen kunnen en doen zijn drie verschillende dingen... Ik wil zo veel. maar kan niet zoveel doen omdat wat ik wil vaak in conflict is met elkaar... daarnaast is doen een doel waar je naar toe moet werken zodat je er ook voor de volle 100% achter staat en dat kan lang duren dus ook tot ver na je 30ste...
Make love, no war
Borsten zonder hormonen
Moderator: Moderators
- chantal-tg
- ff weer wat posten
- Contacteer:
een reactie
hoi hoi,
Ik begrijp goed waarom je wel de borsten wilt maar niet de erectieproblemen.
Tja, ik loop zelf ook al langer rond met die vraag; nu is 't zo dat je door de hormonen uiteraard ook vrouwelijkere vormen krijgt en moet bekennen dat ik die gedachte ook heerlijk vind.
Heel veel succes en hou ons op dehoogte als je wilt
Liefs,
Chantal
Ik begrijp goed waarom je wel de borsten wilt maar niet de erectieproblemen.
Tja, ik loop zelf ook al langer rond met die vraag; nu is 't zo dat je door de hormonen uiteraard ook vrouwelijkere vormen krijgt en moet bekennen dat ik die gedachte ook heerlijk vind.
Heel veel succes en hou ons op dehoogte als je wilt
Liefs,
Chantal
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
.....het is niet gezegt dat je erektieproblemen krijgt van hormonen.....misschien de eerste tijd....maar na jaren is alles weer normaal, ik praat uit ervaring......de tijdelijke erektieproblemen storen toch niet, je hebt toch eerst geen zin in sex.....
Groetjes
Groetjes
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--