Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Sinds kort heb ik wat kleding besteld bij Otto. En eigenlijk is het elke keer weer een teleurstelling. Op de foto's ziet het er kwalitatief toch allemaal net even wat beter uit. Zo ook met de correctieslips (wel binnen 1 dag ontvangen). Op bovenstaande foto (setje zwart/wit) ziet het er nog redelijk charmant uit, maar als ik het draag is het echt terug naar grootmoeders tijd :-? (of ligt het toch misschien aan mij :wink: ). Marloes, de steun die ze geven zit vooral rond de buik en niet op de plek waar wij het zoeken.

Otto is ieder geval niets voor mij. Misschien zijn de slips van Wehkamp beter geschikt, maar daarvoor wacht ik wel even op jullie ervaringen.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi allemaal,

Ik heb ooit een gaff gekocht bij Transformation in Engeland. Duur, zeker, maar werkte wel aardig, zeker in combinatie met een panty. Het ding was in één maat te koop, en dat was toen voor mij de goeie. Toen ik twee jaar geleden terug kwam en vroeg of ze nog steeds één maat voor iedereen waren werd me verzekerd van yes, maar bij thuiskomst bleek die ene maat wel ineens drie maten groter. Ik heb dus nog een ongebruikte liggen in maat 44/46. Wie geïnteresseerd is mag 'em komen afhalen.

Step-ins en correctieslips moet ik echt niet aan denken. Praktische kleding heeft natuurlijk z'n nut, maar je moet het niet overdrijven. Lingerie dus.

Ik heb het een tijdje geprobeerd met twee strakke slips met in de onderste een maandverbandje en dan een strakke panty eroverheen, dat werkt ook wel aardig.

Danskins zijn in elk geval in Engeland verkrijgbaar bij zaken die aerobics-kleding verkopen. In Den Haag zit ook zo'n zaak, op de Groenmarkt tegenover de Bonneterie. Ik weet niet of ze ze daar hebben, maar ik kan me voorstellen van wel. Overigens geldt ook hiervoor dat je er twee over elkaar moet dragen om zeker te zijn dat alles op z'n plaats blijft.

Persoonlijk vind ik dat er niets boven tapen gaat. Toegegeven, als je dat een paar dagen achter elkaar doet heb je geen huid meer op je billen, maar je weet in elk geval zeker dat het hele zaakje vast en uit het zicht zit. Het kost ook een hoop tape, zeker als je veel naar de wc moet, maar als je weinig drinkt en je wc-bezoek beperkt houd dan valt het nog te overzien.

groetjes,

Monica
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Hoi Monica,

Even een 'technisch' vraagje over het tapen. Welke tape gebruik je? Ik zelf gewone verhuisdoostape omdat die makkelijk loslaat, maar dat is ook meteen weer het nadeel, soms laat het ook los als het niet de bedoeling is.

Joyce
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Joyce,

ik gebruik sporttape van Hansaplast van 3,5 cm. breed. Ik haal het bij Kruidvat, maar het is ongetwijfeld ook bij andere drogisterijen te krijgen. Koop de rol van 10 meter, daar doe je wel een aantal dagen mee. Het houdt ook als je zweet, maar het is niet te hergebruiken. Dus als je het los haalt om naar de wc te gaan dan moet je het ook weggooien en opnieuw plakken.
Plak het sowieso nooit direct op je zaakje, maar gebruik een maandverbandje, dat helpt ook om het vocht wat je onherroepelijk gaat lekken op te vangen. De tape plak je op de plakzijde van het maandverband, dan aan de voorkant op de huid van je onderbuik, dan trek je alles strak naar boven en naar achteren en dan plak je het vast op je billen.

succes,

Monica
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Hoi Monica,

Heel slim op een maandverbandje te gebruiken ... dat ik daar nooit aan gedacht heb :-?
Had me aardig wat pijnlijke momenten kunnen besparen.

Marloes, is dit ook geen goede manier voor jou?

Joyce
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Ik heb wel aan het tapen zitten denken, maar het staat me eigenlijk enorm tegen. Ten eerste vind ik het een heel gedoe, en ten tweede denk ik dat mijn vriend het ook een heel gedoe vind ;)
Daarnaast heb ik zoiets van, het moet toch ook gewoon op te lossen zijn met een goede slip?

Ik kan me vagelijk nog herinneren dat Nikki Nicole jaren geleden ooit eens een travestie winkel ergens in Amsterdam had ge-opend, en dat lieten ze een keer zien op televisie. Ik vond het erg interessant, want ze lieten ook een slipje zien (tot op heden dacht ik dat dát een gaff was) wat volgens haar perfect zou werken om het zaakje weg te werken. Inmiddels is die winkel van Nikki Nicole er niet meer denk ik (althans, ik heb er nooit meer iets over gehoord) en ik weet niet waar je die slips kunt kopen.
Dat zijn dus de slips die ik in de eerste post ook al beschreef. Ze zien er uit als gewone slips, maar aan de binnenkant zit een soort zakje waar je je penis en ballen in stopt (en volgens mij kon je dat ook nog dicht strikken) en vervolgens trekt/houdt de slip alles zelf op zijn plaats. Het kán immers niet van zijn plaats want het zit nu eenmaal vast in het zakje. Alleen vraag ik me af of dit uberhaupt werkt om de bobbel tegen te gaan, want dit gaat natuurlijk niet in combinatie met tucken.
Het voordeel is echter wel dat je nooit last hebt van noten die er naast hangen.

Ik heb wel eens zitten denken om te proberen zelf zoiets te maken, maar ik heb geen naaimachine (en kan niet naaien), en om zelf met naald en draad te gaan prutten wordt volgens mij ook een ramp.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Ik gebruik een elastische damesslip. De truc die ik toepas is dat ik ze achterstevoren draag. Een goeie damesslip is van voren wat opgesneden. Maar bij een man kan daardoor alles naar buiten glippen. Als je de slip met de achterkant naar voren aantrekt, is de voorkant niet meer opgesneden en ook breder uitlopend waardoor het probleem opgelost is. Een ander voordeel is dat de billen mooi bloot getrokken kunnen worden, waardoor je de natuurlijke ronding van de billen door de kleding heen kunt zien. Niet iedere elastische slip is goed. Goedkope slips bevallen nooit echt. Ik heb meerdere dure van een 35 euro en ook dan is het nog zoeken en proberen. De modellen e.d. veranderen voortdurend dus daar valt weinig over te zeggen. Zorg wel dat je je maat weet. Ik ga altijd uit van de taillemaat (die bij mij klein is) en niet van de heupmaat. Achterin de Otto e.d. kun je een maattabel vinden. Ik koop het liefste zulke slips in een grote winkel waar ik rustig kan zoeken. Lingeriewinkels vind ik vaak wat opdringerig. Postorder kan ook, maar is wat indirect. Als ik een slip heb, die bevalt, probeer ik er nog 1 of 2 van te kopen. Draag je slip nooit langer dan 1 dag en was hem dan, eventueel op de hand. Want die kunstvezel kan niet tegen zweet. Als je dat doet, kunnen ze jaren mee.

Uiteraard duw je de ballen naar binnen op TV manier en sla je het lid naar achteren tussen de benen. De slip goed hoog trekken op de heupen. Soms zit er iets fout en kan het nog al pijnlijk zijn, maar al doende leert men.

Kim
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Sjaleesha
ff weer wat posten

Bericht door Sjaleesha »

Ik denk dat iedereen uit ervaring wel weet hoe lastig het kan zijn om bij tucking de noten op zijn plaats te houden. Misschien heb je iets aan de volgende tip: Koop een leuke bikini, zorg dat het broekje in ieder geval strak zit. Je zal daar veel meer plezier van hebben bij tucking als van een gewone of ietwat elastische slip.
In de meeste gevallen (natuurijk niet bij een string) is het gedeelte in het kruis van een bikini broekje breder als bij een gewone slip, de noten blijven veel beter op hun plaats. Op de 2de plaats is de stof veel elastischer en vaak ook van een betere kwaliteit dan van een gewone slip.
Je hebt veel meer keuze in modellen en hoogte van de taille. Je hebt in ieder geval ook alvast een leuke bh. die je bv. kunt dragen bij een open of transparante blouse.

Om even terug te komen op de slip van Nikki Nicole:
Het is een beetje te vergelijken met die strings voor heren met zo'n slurf (geen gezicht, wel lachen).
Alleen is de stof veel steviger en is het kruis breder en het voorpand extra verstevigd.
Het einde van de slurf gaat over in elastiek met klitteband.
De band om de heupen van de string is van elastiek en te verstellen.
Jullie voelen het al (niet letterlijk nemen): het slurfje, zonder daarin de noten (tucken) , gaat naar achter en wordt daar met het klittenband aan de heupband vastgezet.

Voor de doe het zelvers: meer info nodig.................. gewoon even pb-tje sturen.

Liefs,
Sjaleesha
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Interessant, Sjaleesha. Dus als ik het goed begrijp wordt alleen de slurf vast gezet, maar je noten dus niet.. kunnen die er dan niet extra makkelijk uit vallen?
Op zich vind ik het wel een interessant idee.. misschien dat ik ooit eens ga knutselen.
Sjaleesha
ff weer wat posten

Bericht door Sjaleesha »

Hoi Marloes

Kijk even bij je berichten. Groetjes, Sjaleesha.
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Sjaleesha heeft me foto's gestuurd van de gaff. Ik dacht ze hier even te plaatsen zodat jullie het ook konden zien. Hoe de gaff werkt heeft ze eerder in deze thread al beschreven.

Hier zijn de foto's. Als ze niet werken als je er op klikt, moet je de link kopieren en plakken in je adresbalk. Bij mij werkt vreemd genoeg de eerste niet als je er op klikt, maar de tweede wel. Als ik ze kopieer en plak in de adresbalk, werken ze beide.

http://www23.brinkster.com/marloestv/graphics/gaff1.jpg

http://www23.brinkster.com/marloestv/graphics/gaff2.jpg
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Helaas krijg ik het volgende te zien wanneer ik hier op klik:
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
If all else fails, buy new shoes
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

Lisa met een S schreef:Helaas krijg ik het volgende te zien wanneer ik hier op klik:
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
Bij mij eerst ook, maar na Refresh (F5) komen de foto's wel.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Evelieneke schreef:
Lisa met een S schreef:Helaas krijg ik het volgende te zien wanneer ik hier op klik:
Bij mij niet :-(
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Lisa met een S schreef:
Evelieneke schreef:
Bij mij niet :-(
Misschien zijn ze alleen bedoeld voor transgenders? :wink:
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie