moeilijke vraag

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Angelique.R
ff weer wat posten

Bericht door Angelique.R »

Oei... heb ik me niet duidelijk uitgedrukt. Het was zeker niet mijn bedoeling om lesbos als transenhaters te bestempelen. Eerder dat ze niet direkt transenlovers zijn.
En uiteraard blijf ik steeds hopen op die lieve lesbienne die er geen probleem mee heeft. Al loop ik nog zo dikwijls een blauwtje. Ooit kom ik ze nog wel tegen... Op dat gebied sluit ik me dus bij je aan, ze zullen niet allen tegen transen zijn. Anders kon ik het gelijk vergeten om de liefde te ontmoeten. :wink:
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Jammer dat je zo ver weg woont...

;-)
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Mijn ervaringen met vrouwen zijn heel leuk en heel positief. En lesbische vrouwen zijn in mijn ervaring vaak extra leuk, eigentijds, verzorgd, etc. Verder reageren ze vrijwel altijd heel positief op me in TV. Een paar keer heb ik wel meegemaakt dat een vrouw haar handen niet thuis kon houden. Heel veel vrouwen zitten op een subtiele manier even aan je om te voelen, maar een enkele keer werd het wat vervelend. Dan was er in feite altijd veel te veel gedronken.

Dat die ervaringen van T*'s met vrouwen en lesbische vrouwen wat uiteenlopen, verbaast me niet. Het is heel simpel. Het uiterlijk bepaalt! (En dat geldt voor heteromannen en voor hetero en lesbi vrouwen.) Als het je lukt er echt goed, mooi, sexy en verzorgd uit te zien als vrouw, zijn er legio vrouwen die dat leuk vinden. Zowel hetero als lesbische vrouwen. Maar voor een (bio)man is dat heel moeilijk en de meeste mannen is dat gewoon niet gegeven. Verder is het ook een kwestie van oneindig veel geduld en zorg voor je uiterlijk en kleding als je een goed gezicht en een goed figuur hebt. Het is dus echt allemaal een kwestie van uiterlijk. Als je TV bent, zou je dat moeten kunnen snappen. (Voor TG's en TS'en is dit minder vanzelfsprekend.)
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

kim dietrich schreef: Het uiterlijk bepaalt! (En dat geldt voor heteromannen en voor hetero en lesbi vrouwen.) Als het je lukt er echt goed, mooi, sexy en verzorgd uit te zien als vrouw, zijn er legio vrouwen die dat leuk vinden. Zowel hetero als lesbische vrouwen. Maar voor een (bio)man is dat heel moeilijk en de meeste mannen is dat gewoon niet gegeven. Verder is het ook een kwestie van oneindig veel geduld en zorg voor je uiterlijk en kleding als je een goed gezicht en een goed figuur hebt. Het is dus echt allemaal een kwestie van uiterlijk. Als je TV bent, zou je dat moeten kunnen snappen. (Voor TG's en TS'en is dit minder vanzelfsprekend.)
Niet alleen het uiterlijk is bepalend vind ik. Vooral de manier van lopen, dat valt vaak eerder op. Komt misschien ook doordat er vaak in het begin, op te hoge hakken wordt gelopen.Is vast te leren om daar meer aandacht voor te hebben.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Ik leg de aandacht hierboven wat erg op het uiterlijk. Maar er zijn natuurlijk meer dingen die meespelen. Ik loop in travestie vrij perfect, door ballettraining e.d. Verder is na de kennismaking voor vrouwen natuurlijk het praten en kletsen heel belangrijk. Ik ben vooral uitgegaan van mezelf, de ene keer gekleed als man, de andere keer als mooie vrouw. Het lopen en praten is dan dus ongeveer hetzelfde. En je ziet dan, dat dat uiterlijk heel veel verschil maakt ook voor vrouwen. Verder is het beslist niet zo dat alleen lesbische vrouwen erop reageren. Ook gewone vrouwen worden er door aangetrokken. Als je een keer weet, hoe het werkt, is het eigenlijk allemaal heel stom.

Groet, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Elsa schreef:
kim dietrich schreef: Het uiterlijk bepaalt! (En dat geldt voor heteromannen en voor hetero en lesbi vrouwen.) Als het je lukt er echt goed, mooi, sexy en verzorgd uit te zien als vrouw, zijn er legio vrouwen die dat leuk vinden. Zowel hetero als lesbische vrouwen. Maar voor een (bio)man is dat heel moeilijk en de meeste mannen is dat gewoon niet gegeven. Verder is het ook een kwestie van oneindig veel geduld en zorg voor je uiterlijk en kleding als je een goed gezicht en een goed figuur hebt. Het is dus echt allemaal een kwestie van uiterlijk. Als je TV bent, zou je dat moeten kunnen snappen. (Voor TG's en TS'en is dit minder vanzelfsprekend.)
Niet alleen het uiterlijk is bepalend vind ik. Vooral de manier van lopen, dat valt vaak eerder op. Komt misschien ook doordat er vaak in het begin, op te hoge hakken wordt gelopen.Is vast te leren om daar meer aandacht voor te hebben.
Ik heb hier daadwerkelijk een mensendieck-therapeut voor bezocht, die me geleerd heeft vrouwelijk te lopen, zitten, staan, bewegen. Laten we het erop houden dat vrijwel alle tips die op fora zoals deze worden gegeven best wel fout zijn ;) Het bekendste euvel: de benen gekruist voor elkaar neerzetten tijdens het lopen. Modellen lopen zo ja, over de catwalk, in het echt ziet het er niet uit, maar je moet de travestieten de kost geven die het doen.

Ik kan hen die er serieus mee bezig zijn om als vrouw over te komen dan ook alleen maar aanraden een keer een afspraak bij een mensendieck-therapeut te maken, voor de kosten hoef je het niet te laten (zo'n 22 euro per sessie, en het wordt vergoed).
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie