Een mooie jurk, prachtige laarzen (geen stretch), zou ik zeggen In ieder geval iets anders dan de volgende keer. Ik heb nog wel wat laarzen voor je te leen.Joanne schreef:Wat ga ik aan doen!!!!!!!!!!!
Mijn Binaire Basis
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
mijn binaire basis
hoi joanne
ook ik heb het meerdere keren gelezen , en ook ik was hier even stil
van en kan zeggen dat dit geen wartaal is teminste niet voor een ieder die dit begrijp of ook in de situatie zit als ons allen . en wartaal is alleen voor diegene die dit niet weet wat er in een persoon schuil gaat en ook nooit geen respect zal tonen . ook ik kan met respect zeggen dat deze worden uit het hart geschreven zijn en ook wat er in ieder schuil gaat . ben blij dat er iemand is die deze woorden kan verwezelijken en dit hier op deze forum tot uitdrukking kan tonen een ieder doet zijn best om deze woorden een plaats te geven jij kon het gelukkig om de rust aan andere mensen te geven die wij nodig hebben . en voor mezelf hoe het is om nog sterker te worden dan dat ik al ben . kan hiervan alleen maar van leren en hoe een ieder ermee om zal/kan gaan
groetjes van georgette
ook ik heb het meerdere keren gelezen , en ook ik was hier even stil
van en kan zeggen dat dit geen wartaal is teminste niet voor een ieder die dit begrijp of ook in de situatie zit als ons allen . en wartaal is alleen voor diegene die dit niet weet wat er in een persoon schuil gaat en ook nooit geen respect zal tonen . ook ik kan met respect zeggen dat deze worden uit het hart geschreven zijn en ook wat er in ieder schuil gaat . ben blij dat er iemand is die deze woorden kan verwezelijken en dit hier op deze forum tot uitdrukking kan tonen een ieder doet zijn best om deze woorden een plaats te geven jij kon het gelukkig om de rust aan andere mensen te geven die wij nodig hebben . en voor mezelf hoe het is om nog sterker te worden dan dat ik al ben . kan hiervan alleen maar van leren en hoe een ieder ermee om zal/kan gaan
groetjes van georgette
Liev Joanne,
jouw verhaal is heel duidelijk. Ikzelf ben en blijf man die toch heel graag mag snoepen van het vrouw zijn. Ik vindt het ontzettend leuk om beide sexen te kennen en daar ook van te genieten.
Voorbeeldje: afgelopen weekend voor 2 dagen wel 3 tassen/koffers meegehad om mijn vrouwelijke uitrusting mee te nemen. Terwijl ik als man maar een toilettas nodig heb met een onderbroekje extra.
Voor jouw en jouw medetransen is het inderdaad moeilijk om de eindjes aan elkaar te knoppen. en Dan is zo'n feest in Moordrecht wel een hele uitgave. Ik hoop je daar toch te zien. Racine heeft aangeboden om jou mee te nemen.
Groetjes en tot op het feest in Moordrecht. Bea.
jouw verhaal is heel duidelijk. Ikzelf ben en blijf man die toch heel graag mag snoepen van het vrouw zijn. Ik vindt het ontzettend leuk om beide sexen te kennen en daar ook van te genieten.
Voorbeeldje: afgelopen weekend voor 2 dagen wel 3 tassen/koffers meegehad om mijn vrouwelijke uitrusting mee te nemen. Terwijl ik als man maar een toilettas nodig heb met een onderbroekje extra.
Voor jouw en jouw medetransen is het inderdaad moeilijk om de eindjes aan elkaar te knoppen. en Dan is zo'n feest in Moordrecht wel een hele uitgave. Ik hoop je daar toch te zien. Racine heeft aangeboden om jou mee te nemen.
Groetjes en tot op het feest in Moordrecht. Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ff weer wat posten
Sorry Zus,
ik was teveel op Joanne haar situatie gericht en ken zelf ook een aantal die daar toch dikke problemen mee hebben.
Uiteraard zijn er ook Transen die het beter getroffen hebben. Daar had ik dus even niet aangedacht.
Ik reageerde dus ook eigenlijk alleen op Joanne haar situatie en had dus beter een persoonlijke mailtje kunnen sturen.
Het probleem op dit forum is dat er een aantal een zeer kort lontje hebben en zich dan persoonlijk aangevallen voelen.
Groetjes Bea.
ik was teveel op Joanne haar situatie gericht en ken zelf ook een aantal die daar toch dikke problemen mee hebben.
Uiteraard zijn er ook Transen die het beter getroffen hebben. Daar had ik dus even niet aangedacht.
Ik reageerde dus ook eigenlijk alleen op Joanne haar situatie en had dus beter een persoonlijke mailtje kunnen sturen.
Het probleem op dit forum is dat er een aantal een zeer kort lontje hebben en zich dan persoonlijk aangevallen voelen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
Re: Mijn Binaire Basis
Hallo Joanne,
je wilde graag een paar reacties op je stukje. Ik probeer er hierna even op in te gaan.
Ik heb een soort boodschappenlijstje met de dingen die ik wil bereiken/die ik belangrijk vind. En daarna probeer ik zo te kiezen dat ik de goeie kant uitga. Dat is niet altijd gemakkelijk omdat het vaak niet zo simpel is te zeggen wat het gevolg van een keuze uiteindelijk zal zijn.
Groetjes, Kim D.
je wilde graag een paar reacties op je stukje. Ik probeer er hierna even op in te gaan.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt en ik ken dat zelf ook. Ik denk dat heel veel relaties uiteindelijk niets worden omdat mensen denken dat bij een relatie sex hoort. Maar sexrelaties duren meestal niet echt lang. En in een echte vriendschapsrelatie heb je normaal geen sex.Door dit alles heb ik ook geleerd op een normale manier met mannen om te gaan. Ik heb in een jaar tijd twee hele waardevolle vriendschappen met twee hele fijne mannen gekregen en die twee mannen hebben me geleerd dat ik liefde en geborgenheid ook absoluut uit een vriendschap kan halen zonder dat dat een sexuele toon hoeft te hebben. Door mijn verwrongen sexuele ontwikkeling kon ik dat namelijk niet. De enige intimiteit die ik kende was de sexuele intimiteit die ik had met mannen die in een dronken bui eens wat "anders" wilde proberen. En tegenwoordig bezit ik een respect voor mijzelf waardoor ik nu opensta voor andere vormen om met dit soort zaken om te gaan en niet mezelf te grabbel gooi om een stukje warmte wat achteraf helemaal geen warmte is.
Bijna helemaal mee eens. Mensen denken meestal dat geluk zit in de situatie, in de omstandigheden. Maar dat is niet zo. Geluk is iets dat je doet, dat je zelf moet doen. En natuurlijk zijn soms de omstandigheden minder leuk en kost dat wat meer moeite. Maar je hebt ook voorbeelden van mensen in fantastische omstandigheden die toch diep ongelukkig zijn. Maar een simpele, eenmalige keuze is het niet. Je moet als het ware voortdurend opnieuw kiezen, je moet het doen."Geluk is een keuze"
Mijn jarenlange contact met psychen heeft me op een punt gebracht waar ik heb ingezien dat het leven slechts uit keuzes en meningen bestaat. Daarbij heb ik ingezien dat je als je een stevig levenspad wil aanleggen je moet leren elke keuze in je leven bewust te maken vanuit je EIGEN normen en waarden aangezien het een basis kan zijn voor een nieuwe keuze en daarna nog één, en daarna nog één. Vanuit dat kader heb ik geleerd te dealen met mijn dagelijkse shit. De manier waarop ik de problemen in mijn leven aan pak is door ze te analyseren en te verdelen in pakketjes simpele keuzes. Dan met verstand op nul, blik op oneindig pakketje voor pakketje die keuzes doorlopen en voor je het doorhebt ben je al weer een hele grote stap verder. Ook heb ik ingezien dat als je een keuze maakt het gevolgen heeft voor de toekomst.
Ik heb een soort boodschappenlijstje met de dingen die ik wil bereiken/die ik belangrijk vind. En daarna probeer ik zo te kiezen dat ik de goeie kant uitga. Dat is niet altijd gemakkelijk omdat het vaak niet zo simpel is te zeggen wat het gevolg van een keuze uiteindelijk zal zijn.
Heel verstandig. Je kunt bijna alles bekijken op 2 manieren: de fles is half vol of half leeg! Het idee dat hij half vol is, is een stuk leuker en bespaart je veel gepieker.Ik wil Vanuit een positieve insteek leven dus!!!!
Inderdaad! Je gewoon zo min mogelijk van aantrekken. Dat is hun probleem.Hoe ga ik om met de mening van anderen. Hmmm ik denk dat ik heb geleerd in te zien dat ik nooit controle zal hebben over wat een ander van me denkt. En daarbij dat ik mijn gevoel van eigenwaarde en levensgeluk daar gelukkig ook niet van af hoef te laten hangen. ... En dat maakt iemands negatieve mening ten aanzien van mij en mijn levenswijze ineens die persoons eigen probleem in plaats van het mijne.
Mee oneens! Natuurlijk kun je alleen ook min of meer gelukkig proberen te zijn. Maar je hebt een goeie vriend of vriendin nodig. Een stabiele relatie zogezegd. Je schiet er niets mee op om dit weg te redeneren. Zo'n stabiele vriendschap is van levensbelang. Maak jezelf niets wijs. Ik zeg niet dat je heel krampachtig moet gaan zoeken ofzo. Maar uiteindelijk is dit echt belangrijk en moet je hier echt veel tijd en moeite in stoppen. En inderdaad: geen sex dus!En als klap op de vuurpijl heb ik besloten dat ik best gelukkig kan zijn zo in mijn eentje
Antidepressiva hebben maar een beperkt effect op de depressies en wel vaak vervelende lange termijn effecten op de hersenen. Liever niet dus. Wat zeker zo goed werkt, blijkt uit onderzoek, zijn zaken als stevig wandelen, hollen, fietsen, etc. Verder blijkt visolie behalve goed voor de bloedvaten en de hersenen ook een duidelijk effect te hebben op depressieve gevoelens en gedachten. Dus visoliepillen slikken maar en wandelen. En verder: realiseer je je dat je zelf de baas moet zijn over je gedachten en wat je denkt. Denk leuk zogezegd. De halfvolle fles!Gelukkig werd ik daar al voor gewaarschuwd toen ik aan de antidepressiva begon.
Ja, dat lijkt belangrijk. Mee eens. Maar een goeie vriend of vriendin is uiteindelijk nog belangrijker. Met zo'n gezichtje komt dat echt wel.Nu alleen werk en financieel gebied nog.
Groetjes, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Het hebben van een relatie of het hebben van vrienden zijn twee heel verschillende dingen, Kim. Het eerste is totaal niet van belang, het tweede wel. Het feit dat dit land op dit moment meer dan drie miljoen vrijgezellen telt, zegt genoeg, dunkt me.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Het hebben van een relatie was voor mij vroeger het ideaalbeeld. Maar heb al heel snel gezien dat een relatie alleen maar weggelegd is voor mensen die heel open kunnen communiceren en elkaar respecteren en accepteren met alle plus en minpuntjes. Dat gebeurt gewoon te weinig vind ik. Mensen hebben moeite om hun ego op zij te zetten en hebben gevoelens als bezitterigheid en jaloezie als het er op aan komt. Daarbij zoeken veel mensen datgene in hun partner wat ze zelf ontberen. Dat is geen basis voor een relatie vind ik. Voor mij betekent een relatie dat je iemand waardeert om wie hij is en geen voorwaarden daar aan verbindt. Dat je dus ook zijn mindere kanten neemt voor wat ze zijn en daar geen verandering in probeert te maken omdat iemand nu eenmaal is wie hij is. Als je iets anders uit een partner wil halen kun je dat beter doen door een andere partner uit te zoeken die dat dan wel heeft. Mensen aanpassen aan je eigen wensen wat ik tegenwoordig veel zie gebeuren binnen relaties is een nono. Daarnaast zegt het wat over je eigen gevoelens en denkwijzen als je goed kijkt naar de partners die je zoekt in het leven. Datgene wat je het liefst in een partner zou willen zien is vaak een projectie van wat we zelf nu eigenlijk willen van onszelf.
Verder ben ik dus van mening dat mijn levensgeluk niet afhankelijk is van allerlei zaken. Onder andere dus ook niet van die relatie. De mens komt op de wereld met alles in zich om in je eentje (en dan bedoel ik zonder van andere dingen afhankelijk te zijn, niet in totale eenzaamheid dus) volmaakt gelukkig te kunnen worden. En als je er dan een relatie naast krijgt is dat alleen maar een geschenk uit de hemel en zou ik als een extraatje zien. Niet de voorwaarde voor geluk in ieder geval.
En vriendschappen werken net zo denk ik maar dan zonder het sexuele aspect.
Verder ben ik dus van mening dat mijn levensgeluk niet afhankelijk is van allerlei zaken. Onder andere dus ook niet van die relatie. De mens komt op de wereld met alles in zich om in je eentje (en dan bedoel ik zonder van andere dingen afhankelijk te zijn, niet in totale eenzaamheid dus) volmaakt gelukkig te kunnen worden. En als je er dan een relatie naast krijgt is dat alleen maar een geschenk uit de hemel en zou ik als een extraatje zien. Niet de voorwaarde voor geluk in ieder geval.
En vriendschappen werken net zo denk ik maar dan zonder het sexuele aspect.
-
- ForumFan
Hallo Coco,Coco schreef:Het hebben van een relatie of het hebben van vrienden zijn twee heel verschillende dingen, Kim. Het eerste is totaal niet van belang, het tweede wel. Het feit dat dit land op dit moment meer dan drie miljoen vrijgezellen telt, zegt genoeg, dunkt me.
wat ik bedoel is dat je iemand nodig hebt, waar je dingen mee kunt bespreken, waar je lol mee hebt en waar je een beroep op kunt doen. In mijn geval vallen die twee samen. Mijn beste vriendin is ook mijn 'relatie', maar dat laatste is inderdaad veel minder belangrijk dan het eerste.
Groetjes,
Kim D.
-
- ForumFan
Hallo Joanne,
wat mij vaak opvalt in man-vrouw relaties is dat ze elkaar niets te vertellen hebben en vaak ook niet echt leuk zijn. Kijk maar eens om je heen in restaurants etc. Kennelijk is het zo dat man-vrouw relaties geen vriendschapsrelaties zijn in het algemeen. En dat klopt ook met die bezitterigheid en die jalouzie. Bij man-man relaties is dat zo mogelijk nog erger. Die zijn vaak helemaal instabiel en kortdurend.
Ik denk dat vriendschap een goede basis is voor een relatie. Vrienden en vriendinnen kletsen onder elkaar en hebben samen lol, maar normaal geen sex. Kennelijk wil die sex niet goed samen met vriendschap. Om die reden moet je volgens mij met iemand die je echt ziet zitten, niet te vlug sex hebben.
Bij een vriendschap neem je elkaar ook zo als je bent, want dat is nu eenmaal de basis van een vriendschap.
Groetjes,
Kim D.
wat mij vaak opvalt in man-vrouw relaties is dat ze elkaar niets te vertellen hebben en vaak ook niet echt leuk zijn. Kijk maar eens om je heen in restaurants etc. Kennelijk is het zo dat man-vrouw relaties geen vriendschapsrelaties zijn in het algemeen. En dat klopt ook met die bezitterigheid en die jalouzie. Bij man-man relaties is dat zo mogelijk nog erger. Die zijn vaak helemaal instabiel en kortdurend.
Ik denk dat vriendschap een goede basis is voor een relatie. Vrienden en vriendinnen kletsen onder elkaar en hebben samen lol, maar normaal geen sex. Kennelijk wil die sex niet goed samen met vriendschap. Om die reden moet je volgens mij met iemand die je echt ziet zitten, niet te vlug sex hebben.
Bij een vriendschap neem je elkaar ook zo als je bent, want dat is nu eenmaal de basis van een vriendschap.
Groetjes,
Kim D.