An die Arbeit
Moderator: Moderators
An die Arbeit
Nah zal het dan toch nog goedkomen zo vlak voor de feestdagen? Vandaag kreeg ik een telefoontje van het bedrijf waar ik afgelopen vrijdag heb gesolliciteerd. We hadden al besloten dat het gesprek prettig verlopen was en dat ze zich hard zou maken voor me binnen de organisatie. De bedoeling is een interne functie maar door een stukje te weinig werkervaring denken ze dat ze me beter eerst een tijdje kunnen detacheren. En nu mag ik dus komende maandag een try out doen als gedetacheerd systeembeheerster in het Diaconessenhuis te Utrecht.
Als in de loop van de dag blijkt dat men tevreden is over mij en mijn kwaliteiten kan ik de volgende dag meteen officieel aan het werk. Nadat dit contract dan verlopen is kan ik als mijn ervaring dan al goed genoeg is die interne functie gaan vervullen of word ik nog een keer gedetacheerd. Uiteindelijk kom ik dan in Hilversum te werken vlak bij het Media park en kan ik in vaste dienst komen. Ben erg benieuwd.
Als in de loop van de dag blijkt dat men tevreden is over mij en mijn kwaliteiten kan ik de volgende dag meteen officieel aan het werk. Nadat dit contract dan verlopen is kan ik als mijn ervaring dan al goed genoeg is die interne functie gaan vervullen of word ik nog een keer gedetacheerd. Uiteindelijk kom ik dan in Hilversum te werken vlak bij het Media park en kan ik in vaste dienst komen. Ben erg benieuwd.
- Chantal C.
- Forumdiva
Joanne
Natuurlijk komt het goed met jou.
Op deze manier kunnen zij zich geen buil vallen, dus zal het best wel doorgaan. Lekker voor je !!!!!!!
Ik wens je alvast alle succes en hoor wel hoe het gegaan is.
Ik ben ervan overtuigd dat je er wat van gaat maken!
Weet je wat er nu heel toepasselijk is?
You go, girl!
Natuurlijk komt het goed met jou.
Op deze manier kunnen zij zich geen buil vallen, dus zal het best wel doorgaan. Lekker voor je !!!!!!!
Ik wens je alvast alle succes en hoor wel hoe het gegaan is.
Ik ben ervan overtuigd dat je er wat van gaat maken!
Weet je wat er nu heel toepasselijk is?
You go, girl!
Cyn.
Re: An die Arbeit
Hoi Joanne,
Leuk te horen dat je ook in een ziekenhuis gaat werken..
Vroeger had het Diaconessenhuis het zelfde systeem wat wij hadden.
Maar nu zitten wij bij SAP...
groetjes en veel succes
Derya
Leuk te horen dat je ook in een ziekenhuis gaat werken..
Vroeger had het Diaconessenhuis het zelfde systeem wat wij hadden.
Maar nu zitten wij bij SAP...
groetjes en veel succes
Derya
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik moet nog even afwachten of ik door die try out kom maar als dat zo is neem ik aan dat ik donderdag moet werken. Maar ik hou nog even open of ik wel of niet meega. Zoiezo heb ik nog even contact met Racine voor het feest dus dan beslis ik wel. Kijk als ik een dag heb dat ik niet kan werken omdat ik andere dingen op de planning had staan, (Ik had immers geen werk) dan valt dat best te regelen als je ergens net begint volgens mij. Kan altijd even een vlieger oplaten als ik aangenomen ben Zou wel de ideale plek zijn om die nieuwe start te vieren. En Nathalie ik kom uiteindelijk in Hilversum Noord te werken en jij woont daar ergens in de buurt toch? Dus ja die koffie gaat er zeker wel van komen en die koffie in Hellevoetsluis ook hoor. Wordt toch tijd dat ik eens op tour ga als ik mijn roze briefje heb
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik werk vlakbij... Muts!Nathalie schreef:Woonde jij niet in Hellevoetsluis ?ChantalC schreef:Succes! Diakonessen Ziekenhuis is hier vlakbij bij...
Joanne bedoelde Utrecht, hoor. Dus ze komt lekker bij mij op de koffie en niet bij jou
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.