Moderator: Moderators
Hallo Bea,TV-Bea schreef:Hallo Kim,
Ik kan mij Bea heel goed vinden in jouw verhaal. Ik ben man en blijf man maar heb het liefst vrouwenkleding aan omdat die eleganter en mooier zijn. Daarnaast heb ik een hekel aan een broek.
Jij bent in de gelegenheid dat jouw manier van kleding dragen geheel past in jouw leefsituatie.
Maar hoe koop jij jouw kleding?? Ga je winkelen als vouw of als man.
Als ik ga winkelen moet ik mij wel volledig opmaken omdat ik dan de juiste kleding kan gaan passen en kopen. Ga ik als man dan lukt het mij niet om de juiste kleding te vinden. En via internet en postorder-bedrijven moet ik het te vaak terugzenden.
Groetjes Bea.
Hallo Joke,joke schreef:hallo kim ik denk niet dat je een uitzondering ben. ik ging vroeger ook over straat als man en naar mijn werk . maar ik had alltijd wel iets vrouwelijk aan zo als dames ondergoed . maar dat was vroeger voor dat ik helemaal als vrouw door leven ging . en wat mijn vrouw en ik betreft wij liggen totaal op een lijn. ik leef als travestiet met haar daar heeft totaal geen problemen mee .ik ben zelfs 3 jaar geleden met haar haar getrouwt als travestiet ik had zelf ook een sneeuw witte jurk aan net zo als zij. het verschil te jou en mij is ik ben niet gelukig met mijn lichaam en jij wel. en jij hebt kinderen en ik nog niet. groetjes joke
Oh, wat herken ik mijzelf hier in! Ik heb voor mijn transitie vele jaren als androgyn geleefd, dus een mannelijk lichaam met vrouwelijke trekjes. Dat liep wel eens in de gaten, ja, hoewel ik mij er weinig van heb aangetrokken. Na mijn transitie zal dat eigenlijk omgedraaid zijn: een vrouwelijk lichaam met mannelijke trekjes. En dat gewoon ongestraft kunnen doen, heerlijkJoanne schreef:Nou ja het moge duidelijk zijn dat ik volledig als "vrouw" leef. En wat daar weer zo grappig aan is, is het feit dat ik nu gewoon mannendingen kan doen waarbij niemand me aankijkt of ze water zien brandenTerwijl ik dat vroeger met vrouwendingen niet moest proberen
![]()
![]()
Ok, duidelijk. Bedankt!TV-Bea schreef:Als ik een leuke rok heb en een bijpassend jasje wil ik er graag een blouse of truitje bij die daar goed bij past maar ook bij mijn pruik en de rest. Zodoende kan ik alleen als ik volledig gekleed ben als vrrouw de juiste kleding bij elkaar vinden. En daarbij is het dan leuker winkelen omdat je positieve reacties krijgt van de bio dames.
Dank je, Joanne! Oh, zeker zie ik de toekomst zonnig tegemoet, ondanks dat ik nog een lange weg heb te gaan, en sommige kleine tegenvallers moet incasseren. Maar ook nu heb ik mannelijke trekjes die zeker gewaardeerd worden! Laatst nog even met een LandRover heerlijk door het terrein gereden, en uiteraard helemaal onder de modder! Heerlijk! Life is wonderful!Joanne schreef:. Enjoy it in de toekomst zou ik zeggen. Als die mannelijke onderdelen vervangen zijn heb je alleen nog die mannelijke eigenschappen en die zijn dan ineens leuk. Tenminste vind ik wel