Staand of zittend?
Moderator: Moderators
Staand of zittend?
Als jullie in jullie alter ego een damestoilet bezoeken, plassen jullie dan staand of zittend? En met welke achterliggende gedachte is dat dan?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Omdat de zoekfunctie van het forum niet goed werkt kostte het wat moeite om dit te vinden: Zitten of staan...
Wel als ik als dame op reis ben of ook gewoon thuis ga ik altijd zitten op de toilet.
Alleen op bepaalde dames toiletten wil ik nog weleens staan plassen omdat de biodames er soms net zo'n smeerboel van maken als de heren. Vooral de openbare toiletten langs de autoweg op doorreis naar Oostenrijk in Duitsland zijn erg smerig.
Groetjes Bea.
Alleen op bepaalde dames toiletten wil ik nog weleens staan plassen omdat de biodames er soms net zo'n smeerboel van maken als de heren. Vooral de openbare toiletten langs de autoweg op doorreis naar Oostenrijk in Duitsland zijn erg smerig.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ff weer wat posten
Re: Staand of zittend?
zittend omdat ik vind dat het zo hoortCoco schreef:Als jullie in jullie alter ego een damestoilet bezoeken, plassen jullie dan staand of zittend? En met welke achterliggende gedachte is dat dan?
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Simpel....op schone plees zittend, op vieze plees hangend of staand(nu het nog ff kan )
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Monica Dreamgirl
- ForumFan