expositie jurk

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Caroline B
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: di nov 18, 2003 10:44
Locatie: Arnhem

expositie jurk

Bericht door Caroline B »

Ik heb in Nijmegen een geweldige avondjurk gezien. Ik ben er helemaal verliefd op. Helaas is ze alleen in maat 4 te krijgen dat komt overeen met maatje 30 ofzo. Daar pas ik van ze lang zal ze leven niet in. Toch wil ik die jurk kopen, gewoon om er naar te kijken. Ik vraag me af of er nog meer zo gek zijn, die kleren kopen om als schilderij aan de muur te hangen?
Caroline
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

hoikes

nee niet echt hoor koop alleen maar spulletjes die ik kan dragen
maar om ze aan de muur (!) te hangen niet dus
alhoewel het ook te zien is hoe duur dit dan is
groetjese kimmy
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Re: expositie jurk

Bericht door Joyce_ »

Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig, Caroline! In welke winkel zag je 'm hangen? En heb je er misschien al een foto van?

Ik herken het gevoel wel :) Toch even omfietsen om langs 'de etalage' te rijden.

Groetjes,

Joyce
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Caroline,

Je hebt het over maat 4 en maat 30. Gebruik je nu nieuwe maten of oude maten. Zoals ik weet zijn de maten 1.2.3 en 4 oude maten en zou maat 4 overeenkomen net maat 44 /46.
Van de nieuwe maten heb ik nog geen tabel gezien.
Zijn er tabellen van hoe de nieuwe maten en de oude maten vergelijken kunnen worden??

Wel ook ik zou geen jurk kopen om die aan de muur te hangen. Wel een die ik zelf kan dragen en dan een pop die aantrekken en die ergens neerzetten. zodat er altijd iemand thuis is.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmmmm.....is een foto niet goedkoper van die jurk, je kunt ook een plakaat voor aan de muur van maken, toch :roll:

Trouwens ken ik dat ook un beetje, niet voor niks maak ik fotos van outfits, die me bevallen en die ik zelf ook niet kan dragen :wink:

Klik hier op en je ziet un heleboel fotos die door mij zijn genomen.....behalve die met een naam eronder, die zijn door anderen gemaakt :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

oeps

zijn er nieuwe maattabellen ?
wordt tijd dat ik no eens serieus ga shoppen hoor ;-)
groetjes kimmy
Gebruikersavatar
Caroline B
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: di nov 18, 2003 10:44
Locatie: Arnhem

Re: expositie jurk

Bericht door Caroline B »

Joyce_ schreef:Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig, Caroline! In welke winkel zag je 'm hangen? En heb je er misschien al een foto van?
Ik kom niet zo vaak in Nijmegen, Ik weet ook niet meer hoe die zaak heet, maar het zit aan de Molenstraat. Toen ik er langs liep was het gesloten. Ik heb alleen in de etalage gekeken. Ik kon dus niets over de maat vragen. Inmiddels ben ik ook niet meer in Nijmegen geweest. En je weet hoe het met liefde is: "uit het oog uit het hart". Misschien ga ik er eens een foto van maken. Wellicht dat ik dan er een op maat kan laten maken, door een goede vriendin dan, want een Couturier kan ik niet betalen.
TV-Bea schreef: Je hebt het over maat 4 en maat 30. Gebruik je nu nieuwe maten of oude maten. Zoals ik weet zijn de maten 1.2.3 en 4 oude maten en zou maat 4 overeenkomen net maat 44 /46.
Van de nieuwe maten heb ik nog geen tabel gezien.
Zijn er tabellen van hoe de nieuwe maten en de oude maten vergelijken kunnen worden??
Ik heb niet zoveel verstand van maten. Ik heb het eens op internet gekeken en er zijn nogal wat verschillen. Ieder land schijnt weer een andere te hanteren. Voor maat 4 damesmaten heb ik 30 en 36 en 40 gezien. Ik denk dat die jurk maat 36 is. Zeker geen 44/46. Dat kon ik zo zien.
Kortom zo'n maat zegt niks, je moet gewoon passen.
Caroline
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo Caroline,

wel je hebt gelijk dat je de kleding altijd moet passen. Ik heb namelijk in Batavia Stad 3 rokken in 1 winkel gekocht. Maat 38 ; 40 en maat 42. Dus 3 verschillende maten in 1 winkel. Raar vindt he ook niet??

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Re: expositie jurk

Bericht door kim dietrich »

Caroline B schreef:Ik heb in Nijmegen een geweldige avondjurk gezien. Ik ben er helemaal verliefd op. Helaas is ze alleen in maat 4 te krijgen dat komt overeen met maatje 30 ofzo. Daar pas ik van ze lang zal ze leven niet in. Toch wil ik die jurk kopen, gewoon om er naar te kijken. Ik vraag me af of er nog meer zo gek zijn, die kleren kopen om als schilderij aan de muur te hangen?
Hallo Caroline,

ja, zulke dingen herken ik wel. Ik vind het leuk een jurk ergens neer te hangen als een soort 3 dimensionaal schilderij. Dat geeft vaak een leuk effect. En ik heb ondertussen genoeg kleren gekocht die erg mooi, erg duur waren en die in feite alleen maar in de kast hangen omdat ze moeilijk draagbaar zijn en nog nooit gedragen zijn. Ik ben een beetje modegek, denk ik. Maar tot nu toe heb ik bij mijn weten nooit echt een kledingsstuk gekocht met het idee dat kan ik niet dragen, maar het zal prachtig staan op de muur. Maar waarom niet? Een jurk kan door stof en design gewoon een soort kunstwerkje zijn.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Ik kijk nog steeds naar mij trouw jurk . die hangt ik een logeer kamer aan de muur. Daar ben ik ook verliefd op . maar die doe ik niet meer aan wand het is een heel gedoe om het aan of uit te doen . en ik ben bang dat ze kapot gaat en daar is ze wat te duur voor . groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Plaats reactie