Hey Es, je moet toch eens vertellen hoe je vriendin je dan opmaakt.
En hoe je dat met je borsten regelt. Want het ziet er allemaal geweldig uit.
Ik ben zeer onder de indruk. (en dat ben ik niet snel)

kusje,
Nath
Moderator: Moderators
Je website ziet er dan ook schitterend uit, Judy.judy4fun schreef:Ik heb een make up cursus, Visagie, gedaan bij Faces in Gorinchem.
Gezellig, lekker onder de meiden (die het sowieso allemaal erg interessant vinden) en veel oefenen.
6 wekelijkse lessen voor 9 tienen. Plus de mogelijkheid voordelig proffesioneel spul te kopen.
Aanrader, t en tv vriendelijk!
Voor alles op visagie-gebied kun je als particulier hier tegenwoordig ook terecht: http://www.visagieshop.nl/Make-up-5-kwa ... offer.htmlPatricia1979 schreef: weet iemand hier misschien een goed adres op internet of gewoon zo een winkel voor leuke, grote en vooral uitgebreide visagiekoffers?
Je zou ook eens bij backstage in Amsterdam kunnen kijken...daar heb je een hele grote keus uit uitgebreide visagiekoffersPatricia1979 schreef:Hoi Iedereen,
weet iemand hier misschien een goed adres op internet of gewoon zo een winkel voor leuke, grote en vooral uitgebreide visagiekoffers?
Ik zet het hier maar neer, anders moet ik weer een nieuwe topic ervoor openen![]()
Groetjes,
Patricia
Ohjee daar ben ik erg bang voor, ik heb nl nu al echt last van een ontzettend droge huid (niet zozeer mijn gezicht maar ellebogen, knieen, voetjes enz)....ik vind body lotion enz niet effectief werken...ik gebruik zelfs uierzalf af en toe als het te erg wordt(maar dat vind ik te ranzig), en ik was mezelf met zwitsal (kun je nagaan)....lieve queen Mila, heb jij misschien een tip voor mij? Hoe kom ik van die droge huid af?mila schreef: Als je pre hormonaal een droge huid had, zoals ik, dan word ie gegarandeerd nog veel droger, oa door androcur gebruik.
Lol je sluit altijd af met zoietsmila schreef: Kleine anekdote: ik was eens bij een apotheek om Vichy anti rimpel creme te kopen, omdat de textuur daarvan zo lekker is voor mijn droge huid. Zegt de apothekeres heel erg verbaasd: 'wat moet jij met een anti rimpel creme?? Jij hebt geen rimpels!'
Lol!
Groetjes Mila.
Hoe goed je een baardhaar scheert, wanneer deze donker of zelfs zwart is blijf je deze door de huid zien.Patricia1979 schreef: Je hoeft geen dikke lagen foundation te gebruiken om de baardschaduw weg te werken en het toch natuurlijk te laten aanzien. 't Is ook een kwestie van eerst goed scheren en dus ook goed tegen de richting in. En heel belangrijk, de juiste kleur foundation kiezen.
Dat is zo, vaak nog langer. Als heb je maar de donkerste haren eruit, dat scheelt al veel. Maar van degenen die met camouflagecreme's werken, hoeveel ervan zullen in de toekomst een volle baard willen? Als je dat niet wil, lijkt mij het makkelijkste, ondanks de tijd, om ze eruit te laten halen.Patricia1979 schreef: Ja inderdaad, is ook zo. Maar daar ben je ook zeker wel anderhalf jaar mee bezig.