ik ben verslaafd aan… schoenen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Monica Dreamgirl schreef:Unisex kleding is vaak zo saaaaiiii.
Niet altijd hoor... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Als alles unisex word dan heb ik een probleem. Ik wil juist vrouwelijk kleding hebben. En niet dezelfde kleding als de mannenmatcho's.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Josette schreef:Niets, helemaal niets. Eigenlijk zou alle kleren unisex moeten zijn. Is voor ons een stuk makkelijker
Dit forum bewijst dat alle kleren unisex zijn. Het is de drager/draagster van de kleding die kiest om het wel/niet te dragen, de kleding kan daar niets aan doen :P .

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Josette schreef:Feitelijk zijn het dan unisex gympen :) 8) (niet mijn smaak, ik zou er niet aan moeten denken om ze te dragen. Dat merk wat er zo groot op staat. Behalve bij vacanties)

Adidas was het toch? Alle Domme Idioten Doen Aan Sport
Volgens Korn betekende adidas toch wat anders, maar goed :roll:

En als er nu eens met koeieletters Prada of Blahnik op stond ? :P
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nou, Prada wordt al door de duivel gedragen, en Blahnik daar weet ik even niets op. Maar als het goed is zijn daar ook afko's van te vinden op Internet. D'r staat een merk op en je betaalt er 10x zoveel voor. Je betaalt voor zo'n stukje plastic hetzelfde als voor een paar chique laarzen. Maar ieder zijn meuk.

Ik dacht trouwens dat The Beastie Boys, of Run DMC ook over Adidas rapte.
liefs, Josette
Isa
is nieuw hier
Contacteer:

smae shoes!!

Bericht door Isa »

Hihi, mireille....ik heb dezelfde adidas schoenen in male mode....

Ik had ook nog lichtblauwe puma's kon isa ook makkelijk aan....alleen zijn nu wel versleten...
maar als jongen let ik dus wel degelijk op de soort schoen....en unisex is echt niet altijd lelijk....sneakers zijn vaak unisex....en vind ik super om te dragen

XXX

Isa
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Ik ben het wel met Bea eens. Als mannen inderdaad zich op grote schaal 'vrouwelijk' gaan kleden, kun je als TV wel inpakken. De middelen om als vrouw over te komen, worden je dan als het ware uit handen geslagen.

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Heb nog een sitetip voor de schoenenfans onder ons :)

Een blog dat alleen maar over every girls’ favourite obsession gaat.
SCHOENEN!

http://www.shoewawa.com/
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
ForumFan

Ik vond weer een verslaving stukje. TED-stijlcolumnist Gijske Krijgsman vertelt de laatste trends op haar favoriete gebied: schoenen.
Ik heb een probleem... Een heel groot probleem. Ik ben verslaafd. Echt, heel erg, onbeschaamd, verschrikkelijk verslaafd. Al jaren loop ik met dit probleem, probeer ik het te verdoezelen, te verstoppen en kom ik continu met domme smoesjes. “Nee, ik had ze deze keer écht nodig”. Of, “ze waren afgeprijsd, dus het zou zonde zijn als ik ze liet staan...” Het wordt tijd dat ik het toegeef, en plein public. Dus hier komt ie: Ik, Gijske Krijgsman, ben verslaafd aan schoenen.
Vanaf het moment dat ik kon lopen, ben ik geïnteresseerd geweest in schoenen. Misschien komt het omdat mijn moeder me altijd in stoere gympen probeerde te stoppen (‘want die gingen zo lang mee’), terwijl ik die roze lakschoentjes wilde hebben. Vanaf het moment dat ik mijn geld zelfstandig mocht uitgeven, ging het altijd op aan schoenen. Prachtige, vrouwelijke schoenen in elke kleur en elke vorm. Mijn leeftijdsgenootjes kochten snoep en computerspelletjes en later toen we ouder werden, gingen ze ervan uit. Ik niet. Ik kocht schoenen en zette ze vervolgens op mijn nachtkastje, zodat ik er de hele nacht naar kon kijken.
Maar nu ik mijn verslaving openlijk heb toegegeven, wordt het tijd voor shoe talk. Waar gaan we de komende maanden onze voeten mee versieren? De trend voor deze zomer, zowel voor de jongens als voor de meiden is ‘nonchalant’ en ‘lief’. Lage schoentjes met pastel kleurtjes. Denk aan beige, lichtgoud, lichtbruin, lichtroze of gebroken wit. Om dit onschuldige thema te versterken, lijkt de neus nog ronder te worden dan dat hij al was. Dus let op! De punt is nu écht passé. Opbergen die handel. Ook de trendy boys moeten eraan geloven. Jullie zullen ook moeten toegeven aan de ronde vormen. Maar daar hebben mannen het meestal niet zo moeilijk mee, toch? Met ‘ronde vormen’.
En ook deze zomer is de cowboylaars voor hem en haar een hot item. Ik draag ze al tien jaar en zal ze ook blijven dragen, dus van mij mogen ze altijd! (Tip voor de Amsterdammers onder ons: sta op maandag een keertje vroeg op, en ga naar de Noordermarkt (Westerstraat). Daar vind je vaak geweldige cowboylaarzen voor weinig!) Verder zijn slippers, gympies en sandaaltjes natuurlijk allemaal weer aanwezig deze zomer. Maar de felle, harde kleuren zul je niet veel meer tegenkomen. Ook hier zijn de lichtere, pastel kleuren weer favoriet.
En ik zeg altijd maar: “If the shoe fits, buy it!”
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Heerlijk stuk om te lezen, Pinkslipper. Alleen over die punten, die blijven bij mij uit de kast. Die blijf ik toch dragen. Punten, ik blijf ze stoer vinden naast de ronde neuzen en te gekke afzaklaarzen
liefs, Josette
pinkslipper
ForumFan

Ik heb alweer 5 ballerina's gekocht. :oops:

Anyways. Ik vond in een oude Magriet van vorig jaar nog een leuk artikel. Even gescand. Even erop klikken en je krijgt een grotere plaatje zodat je kan lezen. Let op, op dat kleine gekleurde stuke tekst. Het deed mij wel verbazen. :o :-?

Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Plaats reactie