humor

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Wat ik echt mis op deze site is een plek om te lachen om de zelfspot te ventileren.Een plek waar sommigen van ons even hun zwaarte los kunnen laten,kunnen bijkomen en kracht opdoen.
Er is geen betere heling dan humor.
Daarom wilde ik voorstellen om voortaan hier je gekkigheid lostelaten,d.m.v,verhaaltjes,annekdotes,gedichten,moppen,woord en/of zinspelingen,alles wat op zijn minst een glimlach ver oorzaakt.
Ik begin..........

Lieve Emiel Ratelband,ik had vanacht een droom,waarin ik lag te vrijen met Bagwan.Ik had zelfs een oranje jurk aan,nu ben ik bang dat ik een travestiet ben of homo sexueel,alsjeblieft Ome Emiel help mij.
Robinradeloos


Antwoord:

Lieve Robin nou maak jij je maar geen zorgen,zo gek is dat niet.
Ome Emiel loopt ook wel eens op spietsen in een roze maillot en eenkanten jurkje als een tiener door het huis,maar daarom ben ik nog geen travestiet
En ome Emiel is ook niet homosexueel,maar daarom ben ik wel een flikker .
P.S.het is niet waar dat ik vrouw onvriendelijk ben,ik zag alleen mijn eigen vrouw niet staan!
Nou dag lief radeloosje van me ,maak jij je maar niet druk,dan geef ik jou mijn tel.nr.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Ik liep laatst in travstie op c,s, Rotterdam,en wilde een taxi naar huis nemen.
Ik ging naar deeerste de beste taxichafeur en zei:Áls je mij naar huis brengt en een potje met mij vrijt,dan krij g je 80 euro schat!
Sodermieter op zei hij tegen mij.

Dus ik naar de volgende taxichauffeur,en ik vroeg:'Zeg lieverd ,voor 80 euro mag jij me naar huis brengen en een beurt geven'.
Waarop hij mij voor vieze flikker uit maakte.

Toen ging ik maar naar de laatste taxichauffeur en ik zei;'Als jij luid toeterend wegrijd,en met deze 10 euro naar je colegas zwaait,is dat je fooi,wanneer je mij naar huis brengt.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

whaha die 2e vind ik komisch! :) overigens een heel leuk idee van je
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Wat leuk al 2 reacties ter ere van jullie een eigen geschreven gedicht.



Ik zag een wereldse vrouw,
met de mooiste benen.
Haar schoonheid was ongekend,
zo deed mij wenen.

Het haar deed de duistere verten,
in mijn wind verlichten.
Zij was onthullend in haar zijn,
een vrouw met vele gezichten.

Het avontuur lonkte mij,
sprak haar aan met het hart beklemd.
Zij keerde zich naar mij,in al haar glorie,
en zeide;'hallo schat',met een zware stem


robin 9-2-06
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: humor

Bericht door mireille »

Robinhood schreef: Toen ging ik maar naar de laatste taxichauffeur en ik zei;'Als jij luid toeterend wegrijd,en met deze 10 euro naar je colegas zwaait,is dat je fooi,wanneer je mij naar huis brengt.

Evil, erg evil :evil: :D


Zo ken ik er ook nog eentje...

Men neme, zo'n persoon wat wel eens een date zoekt met een T* (tranny chaser, yuck)
spreek je mee af in dat en dat cafe. Dat doe je nog eens met 10 anderen, zonder dat ze het van elkaar weten :wink:

Vervolgens ga je in je normale kloffie ook in dat cafe zitten, ergens onopvallend in een hoek en vervolgens bel je dat cafe op en laat de barman (m/v) vervolgens vragen wie van de aanwezigen wacht op puntjepuntjepuntje, uiteraard niet hard in de lach schieten als je 10 zenuwachtige trannychasers om zich heen ziet kijken want de kans is groot dat je gelynched wordt hahahaha :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Ik was een tijdje terug bij een t&t bij eenkomst in Amsterdam,daar zaten twee transsexuelen in diep gesprek,over hun zwaarste operaties en hun vrouwelijkheid die ze daarna voelden.Ik begin het verhaal later in het gesprek en noem twee fictieve namen.

Nou,Tanja lieverd ik moet je zeggen dat de pijn die ik gehad heb van mijn tepelcorrectie,toch wel de moeite waard is gewweest,ik kan nu zeggen dat ik een vrouw bent.
Waarop Tanja jaloers reageert en zegt;Maar Els je weet toch wat ze zeggen no pain no gain ,dear.Voor de final cut,ben ik door de hel gegaan,maar wanneer ik een tampon indoed als ik ongesteld ben,dan weet ik dat ik een vrouw ben.
Vervolgens schuif ik als eenvoudige travestiet aan tafel,kijk de beide dames aan met een veelbetekende zwoele blik in mijn ogen,kom ietys naar voren met mijn hoofd en vraagt geheimzinig,alsof ik het heb meegemaakt;
Hebben julie ook wel eens een abortus gehad ?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Op vele verzoek nog een mopje,maar eerst een dienst mededeling.
Het zou juist leuk kunnen zijn, wanneer je mijn humor niet leuk vind
om zelf iets op deze pagina te zetten.Zo ontstaat er een evenwicht
waarin iedereen zichzelf kan terug vinden!
Dan nu een grap!

Weteen jullie,hoe ik een pantie aandoet,wanneer ik in Rotterdam naar
de Rabobank ga,.........


Over mijn hoofd!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Natuurlijk

Deerne van de koele zomerbries,
ik zag u fietsen langs de dijk
spelend met uw wapperende haren
stralend aan een godin gelijk.

Deerne van het groene woud
ik zag u dansen tussen het struikgewas
daar staan met uw slanke benen
opdat niemand ziet dat u staande plast

Robin,13-2-06

Geinspireerd op mijzelf,toen ik nog lang haar had,gelukkig heb ik nog steeds slanke benen,en ga ik eigenlijk niet meer zoveel in travestie naar buiten als toen,al naar gelang behooefte denk ik.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Het is niet allemaal even leuk, maar zo af en toe is het best grappig.

Heb je Maarten 't Hart gelezen?

Groet,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

humor

Bericht door Robinhood »

Nee ik lees nooit,.
Ik hoop daarom ook dat er mensen zijn die iets leuks willen plaatsen,anders blijft de humor /,te eenzijdig,dan word ik nog moe van mijzelf,Dank je wel voor je reactie.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
joke
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: za nov 05, 2005 17:51
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door joke »

Een blinde man komt in een restaurant en gaat zitten.
De ober komt op de man af en geeft hem een menu.

Zegt de blinde:


"Excuseer me meneer, maar ik ben blind dus kan ik het menu niet lezen. Wilt u mij een gebruikte vork van een andere klant brengen, dan kan ik ruiken wat er op het menu staat en dan bestel ik dat wel."

Een beetje verbaasd loopt de ober naar een tas vuile borden, pakt een vuile vork en geeft die aan de blinde man.
Deze ruikt aan de vork en zegt: "Mmmm, ik pak deze wel! Bouletten met spinazie en puree!"

"Ongelooflijk!" denkt de ober en hij vertelt zijn vrouw, die de kok is, wat er zojuist gebeurde.

Dit gaat zo een paar dagen achter mekaar en elke keer weet de blinde exact wat er die dag op het menu staat.

Op de vierde dag bekruipt de ober een gevoel dat hij voor de gek wordt gehouden en als hij naar de keuken loopt voor een vieze vork besluit hij de man te testen.

Hij pakt een schone vork en zegt tegen zijn vrouw:

"Maria, wrijf deze eens een paar keer tussen je benen."

Maria doet wat haar gevraagd wordt en de ober loopt terug naar het tafeltje en geeft de vork aan de blinde man.

Hij ruikt aan de vork, trekt een verbaasd gezicht en zegt:

"VERREK! WERKT MARIA HIER???"
vrouw voelen is vrouw zijn
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

LOYALTY IN MARRIAGE

A woman's husband had been slipping in and out of a coma for several
months, yet she had stayed by his bedside every single day. One day, he
motioned for her to come nearer. As she sat by him, he whispered, eyes
full of tears, "You know what? You have been with me all through the bad
times. When I got fired, you were there to support me. When my business
failed, you were there. When I got shot, you were by my side. When we
lost the house, you stayed right here. When my health started failing,
you were still by my side....................... ................

You know what?"

"What dear?", she gently asked, smiling as her heart began to fill with warmth.

"I think you're bad luck, get the f*** away from me."
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Lisa, dat is mijn humor. Ik moest er erg om lachen (kan ik wel gebruiken overigens, maar dat terzijde).
Cyn.
Plaats reactie