"Ze doen het om te shockeren"

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tijn schreef:en toen heb ik dus maar meteen verteld wat ik allemaal had gedragen en sindsdien koopt en maakt ze kleren voor me :D
Kiks :wink:

Mijn ouders zijn al zo'n 20 jaar tegenstanders van mijn uiterlijk en hebben het erg moeilijk mee dat al te accepteren......geout bij hun, dat ik over'n week mijn srs zal hebben, is nog niet gebeurt :-?

Ik weet ook echter niet, hoe ik dit vanmekaar moet krijgen :(

Heb er sowieso sinds een paar jaar al weer geen kontakt met ze en heb het ff aan de kant gezet.......deze al meer dan een kwart eeuw durende twistigheden kan ik op dit moment echt niet aan.....gelukkig wonen ze ook nog 500 km hier vandaan, maakt het me makkelijk.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ehh, wat is een srs? :oops:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

In gewone bewoordingen: onze Mara gaat wat jongetjesdingen laten veranderen in meisjesdingen. Ook al is de Sint dit jaar wat vroeg, hij komt Mara een doosje brengen ;-). Volgende week gaat de Grote Happening plaatsvinden.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

oeeeeeeeeeeeh, vet :D
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Coco schreef:In gewone bewoordingen: onze Mara gaat wat jongetjesdingen laten veranderen in meisjesdingen. Ook al is de Sint dit jaar wat vroeg, hij komt Mara een doosje brengen ;-). Volgende week gaat de Grote Happening plaatsvinden.
zoiets snappen mijn ouders al helemaal nie, da vinden ze nog gekker. ik hoop dat dat ooit eens overgaat da conservatief denken :-?
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

en anders heb je altijd nog je twee euro voor het geef-elke-een-eigen-huis-fonds :D :lol:
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Tijn schreef:en anders heb je altijd nog je twee euro voor het geef-elke-een-eigen-huis-fonds :D :lol:
2 euro per dag, reken eens uit wat ik na een jaartje heb... :P is nog geen huis maar toch :lol:
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mjah, maar dan wordt ik wel erg arm :o moeten we niet hebben, dan heb ik nooit genoeg geld voor mn nieuwe versterker :P
omfgwtfbbq!!one1
Elke
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Elke »

Tijn schreef:mjah, maar dan wordt ik wel erg arm :o moeten we niet hebben, dan heb ik nooit genoeg geld voor mn nieuwe versterker :P
egoist :wink:
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

*grijns*
tjah, life sucks he :P
omfgwtfbbq!!one1
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Elke schreef:ik weet het niet, ik zie soms rare kantjes van hen. ze zjin zo tegen travesties en waar kijkt mijn pa naar? "de debby en nancy laid knight show"
(voor diegenen die het niet kennen, dat is een talkshow op de vtm in belgie, elke vrijdagavond waarin Stany Crets en Peter Van de begin als travesties presenteren).
dat is nu iets wat ik nooit gedacht had :-?
Hier, de aap uit de mouw. Lekker consequent van je vader. :evil: Hij liegt altijd, omdat hij stelsel wormen en naarden nastreeft dat in de waan van de dag niet te handhaven is. Wel afgeven op trava's en toch naar de TV kijken en naar dat programma kijken waar trava's presenteren. Mss is jouw vader wel zelf T*. Het is een feit, maar dat hebben zulke zielige figuren niet door. En wat hun tegenstand betreft: ze hebben het maar te accepteren dat wij zo zijn.
liefs, Josette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tijn schreef:en anders heb je altijd nog je twee euro voor het geef-elke-een-eigen-huis-fonds :D :lol:
Ach, de eigen hut heb ik wel en dat al sindsdat ik 16 ben geweest 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Josette schreef::evil: Hij liegt altijd, omdat hij stelsel wormen en naarden nastreeft dat in de waan van de dag niet te handhaven is.
Come again?
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik kan me nog herinneren, heel lang geleden, dat we met mijn ouders en een paar broers/zussen relaxed naar een film zaten te kijken over het leven van een TS.
En dat in een, toen, toch wel conservatief gereformeerd gezin.

Het valt me ook vaak op hoe conservatief veel 'progressieven' uit de hoek kunnen komen.

Kortom, het is allemaal wat gecompliceerder dan de zwart-wit verdeling van ruimdenkende en conservatieve mensen.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Coco schreef:
Josette schreef::evil: Hij liegt altijd, omdat hij stelsel wormen en naarden nastreeft dat in de waan van de dag niet te handhaven is.
Come again?
Ja, come again (terugkomen).
liefs, Josette
Plaats reactie