Als man, maar op dameslaarzen naar het werk

Algemeen

Moderator: Moderators

Op dameslaarzen naar het werk

Niet doen!
11
52%
Alleen platte laarzen aantrekken
10
48%

Totaal aantal stemmen: 21

Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

In de punktijd kon je stretchbroeken kopen met motief,en kleur.
ik heb toen een broek gekocht met een bloemen motief,wat je wel eens ziet op "fantasie Panties".Ik had in de dumpzaak versleten oficierenlaarzen gekocht.Dat was mijn middag winkelen dus!Ik had al een versleten leren damesjas,zodoende was mijn outfit compleet.Op deze manier ging ik naar mijn werk.
Daar werkten zeer kleffe mensen,(EEN JAAR Boekbinderij achter de machine)toch omdat ik was zo als ik nog steeds ben,werd het gewoon geaccepteerd.In "dienst"kreeg ik commentaar over mijn haar,daar kreeg ik Migraine ,dus na 3 weken werd ik met een lekke hartklep erbij afgekeurd met b5.Daaaaaag!!!!

Op een meubelmakerij heb ik het vak van timmerman geleerd,ik heb een keer commentaar gehad over "gaten "in mijn broek,meer niet.
In de bouw en op de scheepsbetimmering wandelden de meest burgerlijke Machofiguren die je je maar bedenken kan,mijn colega vertelde dat er iemand naar hem toe kwam om te vragen of ik nou een man of een pot was,dat is het enige wat ik weet.
Vijf jaar in de expeditie,als vorkheftruckchauffeur nog nooit heefd iemand iets gezecht over mijn androchine look.
Zoals jullie zien De Macho Werk Wereld bij uitstek ,nog nooit problemen gehad dan een paar opmerkingen,die ik nog leuk vond ook.(hier heb ik al eerder iets over gezecht)

Hoe ik het daaruithield?
Nou gewoon,door mijn vrouwelijke kracht ,vrouwen hebben meer lef en geestelijke uithoudingsvermogen dan een man.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik heb alle dingen gelezen. Ik ben er nog niet over uit, ik denk dat op platte dameslaarzen onder een broek het hoogst haalbare is. :roll: En mss dat zelfs niet :evil: :cry:
liefs, Josette
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Probeer het eens met gympies ;)

Zoals deze ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

mireille schreef:Probeer het eens met gympies ;)

Zoals deze ?
Wellicht in een andere kleur ofzo :roll:
(bah klik ik op "quote" ipv "wijzig" domdomdomdom)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Josette schreef:Ik heb alle dingen gelezen. Ik ben er nog niet over uit, ik denk dat op platte dameslaarzen onder een broek het hoogst haalbare is. :roll: En mss dat zelfs niet :evil: :cry:
beste Josette, de mensen van Arcadis kennende denk ik dat je beter kan gaan solliciteren naar een andere baan.Zelfs de platte dameslaarzen zullen ze niet aksepteren. Jij hebt nu eenmaal de pech dat je in een echte mannenwereld je werk hebt gezocht.

In ieder geval veel sterkte met je keuze. Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Ik denk dat die echte mannenwereld jullie nog honderd procent mee zou kunnen vallen, Bea en Josette. Ik werk al jaren tussen alleen maar mannen in een heel stoer mannenwereldje en ik heb echt nog nooit een onvertogen woord gehoord over mijn persoontje. Zolang je open en eerlijk bent tegenover je medemens, kom je gewoon een heel eind.

Gewoon de stoute laars dus aantrekken, Josette. En je zult zien dat men niet zo negatief zal zijn, als je denkt.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
LM
is nieuw hier

Bericht door LM »

Interessante discussie. Ik verkeer min of meer in hetzelfde schuitje, met als verschil dat ik niet zo'n mooi damesmaatje als Josette heb en dus weinig keus heb om bijv. een laars met platte hakken te kopen.
Ik zou ook graag mijn normale laarzen (kuitlaarzen met een hakje van 5 cm) willen dragen, maar dat stuit volgens mij op hoopjes problemen.
Ik ben er in elk geval nog niet uit en draag mijn laarzen maar in de auto en wissel vlak voor de bestemming maar om in mijn saaie mannenschoenen....
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Coco schreef:...ik heb echt nog nooit een onvertogen woord gehoord over mijn persoontje.
Coco, hier gaat het niet om jou persoontje...nee het gaat om:
LM schreef:kuitlaarzen met een hakje van 5 cm
....en dat nog als man aan op de werkvloer.....

.....en überhaupt, in die mannenwereld, waar jij je boterhammetje verdient, krijg je al gauw met de veiligheid te maken, volgens mij zijn de laarsjes, waarover het hier in deze draad gaat, niet te verkrijgen met stalen neusen en antiglipzool :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie