Barbie’s Web Site Promotes Gender Confusion ???
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ehhh,dat is wel zo Mara maar er zijn ook travestieten ,voor wie travestie de gewoonste zaak van de wereld is om er altijd als vrouw bij te lopen.
Deze groep behoord niet tot de transen of vrouwen omdat ze de lichamelijke verandering niet hebben ondergaan,maar wel geestelijk accepteren die ze zijn.
Nou hoe gaan we dit nu weer invullen?
Deze groep behoord niet tot de transen of vrouwen omdat ze de lichamelijke verandering niet hebben ondergaan,maar wel geestelijk accepteren die ze zijn.
Nou hoe gaan we dit nu weer invullen?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Chantal C.
- Forumdiva
So be it... Het is nog steeds een utopie om te denken dat dat binnen nu en 5 jaar niet meer bestaat... Het is niet anders...Josette schreef:Dat gaan we helemaal niet invullen. Altijd weer die hokkendiscussieRobinhood schreef:Nou hoe gaan we dit nu weer invullen?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Het was ook geen hokken discussie maar een vraag aan Mara,omdat ik weet dat je niets meer in hokken kan plaatsen en waarschijnlijk zal het zo zijn dat naarmate we verder in de tijd komen,er ook andere vormen de kop gaan opsteken.
Kijk voordat de medische weteschap zover was dat transformatie mogelijk was moesten de mensen het doen met travestie,dat neemt niet weg dat deze mensen zich vrouw geen voelden.
Sterker nog ik ben van mening dat een trans een geboren vrouw is ook al heefd deze mens een mannelijk lichaam.
Er zijn geen maatstaven die bepalen waar het begint of eindigt,zelfs de forumwatch noemde mij een man omdat ik mijzelf Robin Hood noem,maar de foto op mijn profiel laat wat anders zien.
Toch ben ik geen vrouw,maar ook geen man dat zit in mijn gevoel mijn persoonlijke werkelijkheid ,ok duw het in een hokje en wat krijg je dan?
Ik weet dus niet hoe een ander dit ervaard en zal de laatste zijn die mensen in hokjes duwt,altans dat probeer ik.
Dus ja ,hoe gaan we dit nu invullen?Ik weet het niet.Hahahaha
Kijk voordat de medische weteschap zover was dat transformatie mogelijk was moesten de mensen het doen met travestie,dat neemt niet weg dat deze mensen zich vrouw geen voelden.
Sterker nog ik ben van mening dat een trans een geboren vrouw is ook al heefd deze mens een mannelijk lichaam.
Er zijn geen maatstaven die bepalen waar het begint of eindigt,zelfs de forumwatch noemde mij een man omdat ik mijzelf Robin Hood noem,maar de foto op mijn profiel laat wat anders zien.
Toch ben ik geen vrouw,maar ook geen man dat zit in mijn gevoel mijn persoonlijke werkelijkheid ,ok duw het in een hokje en wat krijg je dan?
Ik weet dus niet hoe een ander dit ervaard en zal de laatste zijn die mensen in hokjes duwt,altans dat probeer ik.
Dus ja ,hoe gaan we dit nu invullen?Ik weet het niet.Hahahaha
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Robin,
Wat mij betreft gaan wij die niet invulllen. Wat mij betreft gaan die mensen daar zelf een naampje aan geven. Daar hebben ze ons niet voor nodig...
Groetjes,
Frederique
Wat mij betreft gaan wij die niet invulllen. Wat mij betreft gaan die mensen daar zelf een naampje aan geven. Daar hebben ze ons niet voor nodig...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Hallo Frederique ik zat al op je te wachten,dit is een echte Noodle discusie.
Ik praat daarom liever over WIJ MENSEN.
Maar soms is dat niet duidelijk,dus probeerd men als mens de vorm uit te drukken in een taalgebruik die te begrijpen is.
Ik heb trouwens een naam bedacht voor mensen die zich laten transformeren tot een dier,....TA,..Trans Animal.
ik hou van je Robin
Ik praat daarom liever over WIJ MENSEN.
Maar soms is dat niet duidelijk,dus probeerd men als mens de vorm uit te drukken in een taalgebruik die te begrijpen is.
Ik heb trouwens een naam bedacht voor mensen die zich laten transformeren tot een dier,....TA,..Trans Animal.
ik hou van je Robin
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Waarom, als ik het vragen mag?Josette schreef:Zwijg me over de Noodles
Groetjes,
Frederique
(die ook meeschrijft op het N00dle-forum)
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat lijkt me inderdaad een woord voor het transpolarisch woordenboekRobinhood schreef:Ik heb trouwens een naam bedacht voor mensen die zich laten transformeren tot een dier,....TA,..Trans Animal.
Groetjes,
Frederique
Enkele jaren geleden probeerde ik daarop te schrijven, werd ik voor rotte vis uitgemaakt. Toen was het geef mijn porsie maar aan fikkie. Maar is de sfeer wel veranderd?Frederique_ schreef:Waarom, als ik het vragen mag?Josette schreef:Zwijg me over de Noodles
Groetjes,
Frederique
(die ook meeschrijft op het N00dle-forum)
liefs, Josette
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Josette,
Ik heb er al maanden geen onvertogen woord gezien... Misschien gewoon nog eens proberen?
Groetjes,
Frederique
Ik heb er al maanden geen onvertogen woord gezien... Misschien gewoon nog eens proberen?
Groetjes,
Frederique
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
[quote="Frederique_"][quote="Robinhood"]Ik heb trouwens een naam bedacht voor mensen die zich laten transformeren tot een dier,....TA,..Trans Animal.
[/quote]
Dat lijkt me inderdaad een woord voor het [url=http://www.n00dles.nl/genderforum/viewtopic.php?t=219]transpolarisch woordenboek[/url]
Groetjes,
Frederique[/quote]
OK het is gebeurt!! :>]
[/quote]
Dat lijkt me inderdaad een woord voor het [url=http://www.n00dles.nl/genderforum/viewtopic.php?t=219]transpolarisch woordenboek[/url]
Groetjes,
Frederique[/quote]
OK het is gebeurt!! :>]
.
.