Barbie’s Web Site Promotes Gender Confusion ???

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

quot Mara

En ja, soms lijkt het wel op afzeiken of wat dan ook van mijn kant, maar jullie moeten uns meekrijgen, hoe het in mijn kenniskring tekeer gaat en daar wiemelt het van afwijkingen met betrekking tot het thema van deze forum......dit forum dus, waar ik me ook thuis voel :wink:

groetjes[/quote]

Dan ben je niet de enige hier ik vind het ook wel eens leuk om ergens de draak mee te steken,dan nog vaak uit een soort van zelfspot.
Het gevaar is dan wel dat mensen dat niet begrijpen en zich aangesproken voelen terwijl ik juist naar mijn zelf wijst.
En ook in mijn kennissen kring gaat het er soms wild aan toe,en dat ook nog eens op zijn Rotterdams,de plueris en de tering zijn hier de meest geliefde ziektes om elkaar toe te wensen,waar wij om lachen daar loopt een ander voor weg ,en ze hebben nog gelijk ook!
Laten we het maar op cultuurverschil houden,haha.

Overigensss kijk ik de laatste tijd wel uit met de mensen vanalles toe te wensen ,omdat iets in mij zecht dat het 'Bad Vibes"teweeg brengt.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

bla bla
Robin, wanneer leer je nu eens om netjes de quote tekens te laten staan, zodat het ook als een quote uitkomt?
Dat leest een stuk gemakkelijker.
Cyn.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ehh Cyntia ,dat lukt mij niet ,ik quot de tekst en vervolgens gebruik ik de backspace om dat te verwijderen wat ik niet kan gebruiken.
Ik ben nog een beetje primitief op dit gebied.
Misschien dat jij me kan vertellen hoe ik dit moet doen.En de smiles gebruiken lukt mij ook niet.
Dit heb ik wel geleerd:>]
Knap kind ben ik he:<}
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Robin.

Je kunt een antwoord op een bericht geven zonder te quoteren.
Als je dan bijv de tekst die je wilt quoten selecteert en kopieert.
Dan druk je op de knop <Quote>. Vervolgens plak je de tekst, en druk je op de knop <Quote*>.

Als je kiest voor een bericht quoten, moet je de haken [ en ] laten staan; deze geven het begin en einde van het quote commando aan. Haal je 1 haak weg, dan doet ie het dus niet.
Cyn.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou Cynthia, gun ons Robin nou ook haar eigen (schrijf)stijl :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Dank je wel Cynthia,ik ga het proberen.
Ja mara ik hou ook wel van een rotzooitje,maar soms kunnen mensen het niet lezen,ofzoietsdergelijksongeveerindiecontreienaanwezigzijndeonduidelijkheden.
.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté Lisa met een S

bedankt voor je verhaal. Herken er veel in en er is me wat duidelijk geworden!! nogmaals bedankt. Zal dit nog even moeten verwerken maar het gaat op een positieve manier merk ik al. Er zat blijkbaar nog een restje wat door jouw schrijven getriggerd moest worden.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Lisa met een S schreef: Toen ik alles stiekum moest doen of moest onderdrukken was ik ongelukkig en leefde ik alsof ik in een schelp zat; door het onderdrukken van een deel van mijzelf ervaarde ik alles door een doffe mat. Door de acceptatie van mijn vrouw en kinderen is mijn leven in zo ver verrijkt dat ik een gelukkiger en evenwichtiger mens ben geworden.
Hallo Lisa,

als ik eerlijk ben is die acceptatie voor mij eigenlijk veel belangrijker dan het hele omkleden. Kan dat bij jou ook niet het geval zijn?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Acceptatie is wel fijn... Zorgt er ook voor dat je er normaler mee omgaat op de lange termijn denk ik, en dat is goed voor iedereen
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

kim dietrich schreef:
Lisa met een S schreef: Toen ik alles stiekum moest doen of moest onderdrukken was ik ongelukkig en leefde ik alsof ik in een schelp zat; door het onderdrukken van een deel van mijzelf ervaarde ik alles door een doffe mat. Door de acceptatie van mijn vrouw en kinderen is mijn leven in zo ver verrijkt dat ik een gelukkiger en evenwichtiger mens ben geworden.
Hallo Lisa,

als ik eerlijk ben is die acceptatie voor mij eigenlijk veel belangrijker dan het hele omkleden. Kan dat bij jou ook niet het geval zijn?

Groetjes,

Kim D.
Ja

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik herken dat van Lisa helemaal w.b.t. mijn dameslaarzen, ook bij mij geldt dat het onderdrukken me niet bepaald gelukkiger maakt :-? Dus ik geef eraan toe.
liefs, Josette
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik kom er niet helemaal uit. Een eerste gedachte is "maar het is ook geen sprookje meer voor mijn gevoel". Dat betekent niet dat de werkelijkheid lelijk of pijnlijk is. Het is meer zo, dat de sprookjessfeer vooral betekent dat (laat ik voor mezelf spreken) ik een meisje kon zijn en tegelijkertijd he-le-maal vrij. Nergens last van: geen angst of twijfel, geen schaamte. Alleen maar blij van binnen.
Maar nu praat ik over (voor mij) lang geleden -pakweg 40 jaar-, mijn kindertijd. Het geheugen verkleurt de dingen nogal. Die momenten hebben hoogst waarschijnlijk elke keer maar 'n paar minuten geduurd.
Het andere uiterste is de hokjesgeest -waar het eerder over ging-. Als 'de samenleving' travestie precies zo zou waarderen als motorrijden, zouden er dan meer of juist minder T*'s zijn? Of om het wat meer wetenschappelijk te zeggen: Is er een verband tussen maatschappelijke acceptatie en innerlijke remmingen. (zoiets - ik en wetenschap.. pffff)

Sorry, ik neig er altijd naar mezelf te verbergen achter een boel woorden.
Mijn manier van accepteren was eigenlijk een overgave: okee, het houdt niet op (de klassieke verschijnselen: Humeurig etc..) dus: witte vlag omhoog, hop uit de loopgraaf en neem me maar mee.

Game Over. You Loose

Maar wat een rust......
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Josette schreef:Ik herken dat van Lisa helemaal w.b.t. mijn dameslaarzen, ook bij mij geldt dat het onderdrukken me niet bepaald gelukkiger maakt :-? Dus ik geef eraan toe.
Hallo Josette,

geef er wat mij betreft gerust aan toe. No problem. Maar als je er vanaf wilt of je wilt minderen, dan is de truc als volgt. Je moet niet beginnen met onderdrukken want dat werkt niet, maar je moet de de koppeling met sex doorbreken. Dus: laarzen=OK, sex=OK, maar nooit laarzen en of daarna sex. Nogal simpel dus.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Op zich vind ik dit opmerkelijk,want ik realiseer me nu dat velen van ons al op hun 4e jaar tot en met 12 jaar b.v.,zichzelf verklede of zichzelf een meisje voelde,en dat had niks met seks te maken.
Nou zou ik wel eens willen weten waar de link zich bevind,hoe het zo verder gekomen is dat travestie voor velen/sommigen aan sex gekoppeld is?
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Voor velen is het pas bewust naar voren gekomen in het begin van de pubertijd. Aangezien dat vaak samengaat met de eerste kennismaking met seksualiteit, wordt verondersteld dat er daardoor onbewust een link tussen seksualiteit en travestie wordt gemaakt. Of die link er ook werkelijk is weet ik niet. Uit een puur wetenschappelijke interesse wil ik wel eens kijken of het idee van Kim daadwerkelijk werkt, ik heb mijn bedenkingen, maar laat ik nou niet met een vooroordeel het testtraject ingaan.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie