Naam wijziging

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

[quote="Tijn"][quote="Josette"]
Namens andere Leidenaren op dit forum zeg ik
[size=24][color=red]LEIDEN RULEZ[/color][/size]

(Ik woonde er niet voor niets acht jaar) :wink:[/quote]
keep on dreaming, Groningen euwnt de hele randstad, laat staan wat de hele provincie wel niet met de randstad doet :P :D[/quote]

Nou,ik denk dat het tijd word dat de randstad naar groningen toekomt dan kunnen we daar even de infrastruktuur van dichtbij bekijken,ik zie daar nog wel mogelijkheden voor snelwegen,fabrieken,bedrijvenparken,nieuwbouwwijken,pretparken,havens,luchthavens,legbatterijen.vuilnisstortplaatsen,hoogovens,kerncentrales,kleuterscholen,kinderboerderijen,dan de rest asfalteren en een hek eromheen voor de skaters onder ons!
Ja laat mij maar plannen maken dan komt alles goed?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Robinhood schreef:Jaa,horhei maarrruh wai willuhr wel evve lekkur nâr du kerremus hôrhei!
Kennuh die hârrungkoppuh darrrro in Vulaardinghu mooi verrrgetuhr!
Geef ons mârrr brrroot!
Niet zo spotten Robin :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

snelwegen: hebben we
fabrieken: hebben we ook ( en ze stinken ook als de pest :-? )
bedrijvenparken: hebben we ook
nieuwbouwwijken: dr komt dr eentje vlak voor mn huis, waar ooit weiland was
pretparken: heel groningen is pret :D
havens: delfzijl? :P
luchthavens: laat die maar weg, zuiderzeelijn lijkt me genoeg
legbatterijen: mn buren hebben een haan die volgens mij TS is, et ding zit de hele dag op een steentje en te kijken of er al wat uit komt, dus dat lijkt me een soort van wannabe-legbatterij
vuilnisstortplaatsen: daar hebben we de randstad voor :D
hoogovens: die gaan toch meteen weer failliet :P
kerncentrales: die lijken me wel tof ja =)
kleuterscholen: ook wij hebben kleuters en dus scholen voor ze :P
kinderboerderijen: zie kleuterscholen :P
en dan dat skatepark: iel iel iel iel iel, dr staat al eentje voor mn huis, allemaal klotegangstertjes en huppelgothicjes die erop afkomen en mn straat bevuilen, stuur ze maar naar een of ander eilandje in de waddenzee :P

dusja, met deze inside-info kom je vast al een heel eind he :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja,Jannekke ik heb regelmatig met Leidenaren gewerkt ,en naast de Hagenezen vond ik dit toch wel het prettigste volk om mee te werken.
Dus ik weet wel een beetje hoe ze praten,maar dan heb je mij nog niet gehoord ik praat rotterdams op z,n Crooswijks,niet echt netjes voor een dame!

Tijn ik laat mij de komende tijd wel inspireren door mijn omgeving mischien dat ik jullie daar in Gronigen nog kan verblijden,met wat nuttige zaken.De zuiderzeelijn ,die hebben jullie wel verdient, we maken van Nederland de hoofdstad van Europa!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Tijn schreef:luchthavens: laat die maar weg, zuiderzeelijn lijkt me genoeg
Jullie hebben toch Eelde?
liefs, Josette
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

als je dat een luchthaven wil noemen wel ja. opzich verschilt het heel weinig van de vliegtuigjes waar je vroeger mee speelde op een lang stuk tapijt ofzo, maar dan eventjes wat groter. Opzich hebben we best wel wat vliegveldjes ( vooral voor zweefvliegtuigen) maar Eelde is de enige plek waar je met een vliegtuig echt ergens anders heen kunt, en het is er nou niet bepaald druk.

en die ZZL hebben we idd verdiend ja :D hoelang wordt er ondertussen al onderzoek naar gedaan? volgens mij kon Den Haag van al dat geld wel 2 ZZL's bouwen :-?
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

In de Volkskrant van vandaag stond nog een interessante ingezonden brief: de snelheid van bestaand spoor t.o.v. de weg is van Amsterdam naar Groningen, Maastricht en Middelburg ongeveer gelijk: 2:09 met de auto, 2:19 met het OV. Maastricht verschilt 15 minuten, Middelburg ook ongeveer 10. In die zin loopt Groningen niet achter met de rest van Nederland.

Overigens: als ex-Groninger denk ik dat veel Groningers ook helemaal niet zitten te wachten op het volbouwen van Groningen. Waar is de lucht nog zo laag en zuiver, de dorpjes nog vrij klein? (Vergelijk een plaats als Baflo nu eens met Aalsmeer - kijk ook eens naar de ruimte tussen Baflo en omliggende plaatsjes en Aalsmeer en omliggende plaatsjes; kijk eens naar de grootte van die omliggende plaatsjes en je ziet wat ik bedoel).

Oh ja, over die gasbel: kijk eens naar de hoeveelheid Europese subsidie en de verdeling over de provincies: Groningen, Friesland en Drenthe staan met kop-en-schouders bovenaan als het gaat om het ontvangen van Europees subsidiegeld.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ahaa,zie je wel Tijn heeft gejokt,er is nog plaats en zelfs geld genoeg voor,viaducten,tunnels,flatgebouwen,winkelcentras,voetbalstadions,dierentuinen,zwembaden,warenhuizen ,overdekte markten,goudvissenkwekerijen,supermarkten,derde maasvlakte,vuilverbrandingsplaatsen,hoovercraftracebaan,zendmasten,windmolens en skipistes.
Waar een wil is,is een snelweg!

De minister van verkeer en waterstaat en binnenlandse zaken.RobinHood
.
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Robinhood schreef:Tijn ik laat mij de komende tijd wel inspireren door mijn omgeving mischien dat ik jullie daar in Gronigen nog kan verblijden,met wat nuttige zaken.De zuiderzeelijn ,die hebben jullie wel verdient, we maken van Nederland de hoofdstad van Europa!
Als trotse binnenstadbewoonster van de mooiste stad van Nederland is mij nog niets bekend van deze nieuwe spelling. :wink:

Zelf kijk ik met gemengde gevoelens naar de Zuiderzeelijn. Enerzijds kunnen economische achterstanden in Noord Nederland worden weggewerkt. De Zuiderzeelijn zou de werkgelegenheid in Groningen kunnen vergroten. Anderzijds bestaat de mogelijkheid dat mensen uit de Randstad nu sneller kiezen om in de provincie Groningen te gaan wonen en in de Randstad te blijven werken zonder dat de werkgelegenheid in Groningen wordt vergroot. Voor de prijs van een rijtjeshuis in de Randstad koop je in de provincie Groningen een vrijstaand huis met een royale tuin. De inkomens in Groningen zijn vele malen lager dan in de Randstad. De Groningers zijn nogal nuchter hierin. Vooral de plattelandbewoners moeten niks hebben van Randstedelingen. Regelmatig wordt door deze bevolkingsgroep gezegd van: "We moeten de gaskraan naar de Randstad maar eens dichtdraaien." Groningers zijn nogal nuchter. Het onlangs opgestarte project: "De Blauwe Stad" is ook niet in goede aarde gevallen. Een nieuw te ontwerpen meer met dure woningen uitgerekend in de communistische regio van Nederland waar de werkloosheid groot is en de verschillen tussen arm en rijk ook nu nog zichtbaar aanwezig zijn. Veel werkgelegenheid brengt de Blauwe Stad niet op maar wel veel irritaties onder de huidige bewoners. Als Stadjer (= Gronings voor een bewoner uit de stad Groningen) merk ik weinig wat zich in de provincie afspeelt. Groningen is, mede door de derde Universiteit van Nederland, een internationaal georiënteerde stad. Maar of de provincie hier al klaar voor is? Ik betwijfel het.

Groetjes,
Edith
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Robinhood schreef:Ahaa,zie je wel Tijn heeft gejokt,er is nog plaats en zelfs geld genoeg voor,viaducten,tunnels,flatgebouwen,winkelcentras,voetbalstadions,dierentuinen,zwembaden,warenhuizen ,overdekte markten,goudvissenkwekerijen,supermarkten,derde maasvlakte,vuilverbrandingsplaatsen,hoovercraftracebaan,zendmasten,windmolens en skipistes.
Waar een wil is,is een snelweg!

De minister van verkeer en waterstaat en binnenlandse zaken.RobinHood
ik heb ook nooit gezegd dat groningen vol is, alleen dat we al genoeg hebben :P
de snelheid van bestaand spoor t.o.v. de weg is van Amsterdam naar Groningen, Maastricht en Middelburg ongeveer gelijk: 2:09 met de auto, 2:19 met het OV. Maastricht verschilt 15 minuten, Middelburg ook ongeveer 10. In die zin loopt Groningen niet achter met de rest van Nederland.
voor mensen zoals ik die niet met de auto kunnen is OV gewoon nodig. ik heb nog geen OV kaart dus kstap niet iedere dag even in de trein ofzo om in amsterdam of den haag wat rond te kijken, ook omdat ik de laatste keer dat ik naar den haag ging 3:30 uur in de trein zat, en op de terugrit bijna 6 uur. Dan zou ik dus hooguit 30 minuten hebben kunnen rondlopen. De andere keren dat ik naar de randstad ging lag het ook boven de drie uur, dus degene die die brief schreef moet dan of een hele snelle trein hebben gehad, of een achterstand met kloklezen als ie dat in 2:09 kan doen.

en inderdaad, ik wil Groningen gewoon houden zoals het nu is, lekker rustig, niet volgestampt met kantoren en bekakte mensjes en nog gewoon plat =) maar ik wil niet dat het dan een achterstandsgebied ofzo wordt, want als ik in de krant kijk zie ik altijd wel iets dat er huppeldepup veel geld naar die en die staat gaat, maar bijna nooit naar een stad hoger dan Zwolle. Opzich voel ik het gewoon alsof het gehele noorden in de steek wordt gelaten door de rest, en dat het noorden niet de enige regio is waar dit gebeurd (zeeland komt bij mij ook een beetje in de steek gelaten over )
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Edith schreef:
Robinhood schreef:Tijn ik laat mij de komende tijd wel inspireren door mijn omgeving mischien dat ik jullie daar in Gronigen nog kan verblijden,met wat nuttige zaken.De zuiderzeelijn ,die hebben jullie wel verdient, we maken van Nederland de hoofdstad van Europa!
Als trotse binnenstadbewoonster van de mooiste stad van Nederland is mij nog niets bekend van deze nieuwe spelling. :wink:
Ze jatten hier in het westen van alles, zelfs N'en ;-)

@Tijn: probeer maar eens in de OV-reisplanner. Willekeurig voorbeeld: Amsterdam Centraal vertrek 22:06, Groningen aankomst 00:15. Precies 2:09. De Europese projecten gaan inderdaad, zoals Edith schreef, op aan projecten zoals de blauwe stad, maar ook aan andere projecten om boeren te ondersteunen. Daar hoor/lees je minder van omdat dat onder bestaande regelingen gaat.

Groetjes,

Frederique
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

@ Edith: ik las helemaal over je reactie heen, maar je haalt me de woorden uit de mond :D ik heb er maar een zin aan toe te voegen voor de rest:
Er gaat niets boven Groningen :D

@ Frederique: volgens de planner ja, hoevaak rijden de treinen ook echt op die tijden, 80% toch? *geeft zichzelf een schouderklopje omdat ie et voor elkaar krijgt iedere keer in de verkeerde trein te stappen*

en blijf van onze N's af! :P
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Tijn,

Ik zal misschien in die overige 80% stappen: ik reis regelmatig met de trein en meestal rijden ze op tijd.

Eigenlijk hebben we dat wel goed verdeeld, zo ;-)

Oh ja: die N mag je houden, zolang je geen zweeftrein wilt (eerlijke deal, toch?) :P

Groetjes,

Frederique
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

pff, hou die n's dan maar, ktype vanaf nu wel zoder. ha. lekker puh. u wil ik oze ZZL :P
omfgwtfbbq!!one1
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hmmm... Met N'en is het al lastig, maar zonder N'en begrijpen we jullie helemaal niet meer... Wie wil er nu naar Groningen als ze er zo onduidelijk praten?

:wink:

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie