Naam wijziging

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

pas maar op, straks komen we ze met zn allen terughalen :P *heeft er al weer wat gepakt*
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté alle luitjes onderons :D Er gaat inderdaad niets boven groningen dus de rest zit allemaal onder ons. :D Ach we zijn al bezig met een inhaalslag hoor. Zelfs in groningen hebben we s'morgens en s'avonds regelmatig last van file - vorming. :( ter lengte van 3 tot 7 km) Die zuiderzeelijn zou in mijn oogpunt er snel moeten komen en dan ook doorgetrokken naar een hoge snelheidslijn die naar Hamburg gaat. Dan pas zou het lukratief zijn denk ik. Alleen de bouw zal denk ik wel arbeidsplaatsen opleveren Voor ons noordelingen zou het mooi zijn om even snel in amsterdam etc te kijken en dan weer heerlijk terug naar ons wonderschone provincie. Werkgelegenheid op den lange duur? Weet ik niet, ik vermoed eerder dat er veel hollanders hier een huis gaan kopen en gaan wonen dan dat er noordelingen naar r'dam of zo iets zouden gaan werken. Immers reistijden zijn jullie wel gewend en wij proberen het gewoon dichtbij te houden. Dus jullie rentenieren en wij werken in een dienstverlenende verband.

Inderdaad als ik het zo terug lees dan is er over enkele decennia veel werkgelegenheid in het midden en centrum van het land en wonen we in het noorden. Werkgelegenheid opgelost dus. :D En den Haag weer tevreden.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

dhiamara schreef:Namasté alle luitjes onderons :D Er gaat inderdaad niets boven groningen dus de rest zit allemaal onder ons. :D Ach we zijn al bezig met een inhaalslag hoor. Zelfs in groningen hebben we s'morgens en s'avonds regelmatig last van file - vorming. :( ter lengte van 3 tot 7 km) Die zuiderzeelijn zou in mijn oogpunt er snel moeten komen en dan ook doorgetrokken naar een hoge snelheidslijn die naar Hamburg gaat. Dan pas zou het lukratief zijn denk ik. Alleen de bouw zal denk ik wel arbeidsplaatsen opleveren Voor ons noordelingen zou het mooi zijn om even snel in amsterdam etc te kijken en dan weer heerlijk terug naar ons wonderschone provincie. Werkgelegenheid op den lange duur? Weet ik niet, ik vermoed eerder dat er veel hollanders hier een huis gaan kopen en gaan wonen dan dat er noordelingen naar r'dam of zo iets zouden gaan werken. Immers reistijden zijn jullie wel gewend en wij proberen het gewoon dichtbij te houden. Dus jullie rentenieren en wij werken in een dienstverlenende verband.

Inderdaad als ik het zo terug lees dan is er over enkele decennia veel werkgelegenheid in het midden en centrum van het land en wonen we in het noorden. Werkgelegenheid opgelost dus. :D En den Haag weer tevreden.
*aplaudiseert*
omfgwtfbbq!!one1
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Tijn schreef:
luchthavens: laat die maar weg, zuiderzeelijn lijkt me genoeg

Jullie hebben toch Eelde?

Eelde is toch nog steeds provincie Drenthe???
:lol: 8)
Maar ach... de drie noordelijke provincies als een land ( Noordland) ja dat leek me wel wat... ( dit was eens een artikel in het dagblad van het Noorden...)
Niets is blijvend, alleen de verandering
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mjah, lijkt me opzich ook wel tof ja :D maar dan doet friesland vast niet mee want die willen nu toch alleen al onafhankelijk? :p
omfgwtfbbq!!one1
Desi
ff weer wat posten

Bericht door Desi »

Overigens: ik was niet diegene die op Eelde als bliksemafleider heeft gefungeerd, maar ik ben om al het onweer heengevlogen en tien minuten later geland.

Afbeelding

http://www.nu.nl/news/742314/10/rss/Bli ... Eelde.html

Afbeelding
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik ga overstag,ik wil ook in Groningen wonen ,hebben jullie ook bossen want Robin Hood zonder bossen is ondenkbaar.
Of is er geen plaats voor outlaws?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Robinhood schreef:Ik ga overstag,ik wil ook in Groningen wonen ,hebben jullie ook bossen want Robin Hood zonder bossen is ondenkbaar.
Of is er geen plaats voor outlaws?
Vlaardingen heeft ook bossen, al is het niet veel. Er is genoeg gras en boompjes achter het station, waar al die verlaten spoortjes liggen. :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou,Janneke dan heb jij meer gezien dan ik,je bedoelt toch niet langs de havens tegenover shell-pernis,net achter de weg ?

Nee hoor er is wel polder en natuur hier,maar de rust zoals je die vind op de Veluwe en in Zeeland ,is hier niet.En dat vind ik erg jammer maar gelukkig heb ik nog een scooter die mij naar die plekken brengt .
Ik draag mijn steentje bij en ben lid van natuurmonumenten,ook doe ik af en toe vrijwilligerswerk voor milieudefensie.
Zou ik mij zelf dan toch schuldig voelen als randstadter?

Waar ligt Groningen eigenlijk,en moet ik dan mijn paspoort laten zien aan de grens?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Robin, je hebt voorlopig nog Midden-Delfland. Het duurt nog wel even voor die A4 er doorheen komt, daarvoor kun je er nog naar toe. En Staelduyn tussen Maassluis en Hoek van Holland op scooterafstand. Anders kun je in Maassluis met je scootertje de Nieuwe waterweg over naar Rozenburg
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Anders kun je in Maassluis met je scootertje de Nieuwe waterweg over naar Rozenburg
Zeg hee! Ze zit keurig aan de andere kant van het water... Zullen we dat zo houden? :P :P :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ech nie,hoe vaak ik al niet door Hellevoet ben gerejen,om in Zeeland te komeh.Trouwens heb je "de vliegende deur "al gezien Chantal?
Ennuh ik ga altijd veertjes zoeken ,net buiten Hellevoet langs de dijk daar ligge ook altijd dooiuh vogels ,ik gebruik hun vleugels,dus pas maar op ,wanneer je een lijkepikker over de Ebstroom Hellevoet ziet binnen rijden.
.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ok ik hou het in de gaten... Extra gas geven en ruitenwissers aan... :wink: 8)

(geintje)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Als mijn gebitje maar heel blijft .
.
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Ja, tis altijd wat met de Friezen :wink:
Maar de mooiste weg in Friesland is de weg die naar Drenthe leid :lol: :lol: of Groningen...

Drenthe heeft wel bossen... :lol:

Nee Robin, als je naar Groningen komt dat kan nog zonder paspoort... De grens met Friesland... neem je paspoort maar mee... :lol: :lol:
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie