Naam wijziging
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Namasté alle luitjes onderons Er gaat inderdaad niets boven groningen dus de rest zit allemaal onder ons. Ach we zijn al bezig met een inhaalslag hoor. Zelfs in groningen hebben we s'morgens en s'avonds regelmatig last van file - vorming. ter lengte van 3 tot 7 km) Die zuiderzeelijn zou in mijn oogpunt er snel moeten komen en dan ook doorgetrokken naar een hoge snelheidslijn die naar Hamburg gaat. Dan pas zou het lukratief zijn denk ik. Alleen de bouw zal denk ik wel arbeidsplaatsen opleveren Voor ons noordelingen zou het mooi zijn om even snel in amsterdam etc te kijken en dan weer heerlijk terug naar ons wonderschone provincie. Werkgelegenheid op den lange duur? Weet ik niet, ik vermoed eerder dat er veel hollanders hier een huis gaan kopen en gaan wonen dan dat er noordelingen naar r'dam of zo iets zouden gaan werken. Immers reistijden zijn jullie wel gewend en wij proberen het gewoon dichtbij te houden. Dus jullie rentenieren en wij werken in een dienstverlenende verband.
Inderdaad als ik het zo terug lees dan is er over enkele decennia veel werkgelegenheid in het midden en centrum van het land en wonen we in het noorden. Werkgelegenheid opgelost dus. En den Haag weer tevreden.
Inderdaad als ik het zo terug lees dan is er over enkele decennia veel werkgelegenheid in het midden en centrum van het land en wonen we in het noorden. Werkgelegenheid opgelost dus. En den Haag weer tevreden.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
*aplaudiseert*dhiamara schreef:Namasté alle luitjes onderons Er gaat inderdaad niets boven groningen dus de rest zit allemaal onder ons. Ach we zijn al bezig met een inhaalslag hoor. Zelfs in groningen hebben we s'morgens en s'avonds regelmatig last van file - vorming. ter lengte van 3 tot 7 km) Die zuiderzeelijn zou in mijn oogpunt er snel moeten komen en dan ook doorgetrokken naar een hoge snelheidslijn die naar Hamburg gaat. Dan pas zou het lukratief zijn denk ik. Alleen de bouw zal denk ik wel arbeidsplaatsen opleveren Voor ons noordelingen zou het mooi zijn om even snel in amsterdam etc te kijken en dan weer heerlijk terug naar ons wonderschone provincie. Werkgelegenheid op den lange duur? Weet ik niet, ik vermoed eerder dat er veel hollanders hier een huis gaan kopen en gaan wonen dan dat er noordelingen naar r'dam of zo iets zouden gaan werken. Immers reistijden zijn jullie wel gewend en wij proberen het gewoon dichtbij te houden. Dus jullie rentenieren en wij werken in een dienstverlenende verband.
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Tijn schreef:
luchthavens: laat die maar weg, zuiderzeelijn lijkt me genoeg
Jullie hebben toch Eelde?
luchthavens: laat die maar weg, zuiderzeelijn lijkt me genoeg
Jullie hebben toch Eelde?
Niets is blijvend, alleen de verandering
-
- ff weer wat posten
Overigens: ik was niet diegene die op Eelde als bliksemafleider heeft gefungeerd, maar ik ben om al het onweer heengevlogen en tien minuten later geland.
http://www.nu.nl/news/742314/10/rss/Bli ... Eelde.html
http://www.nu.nl/news/742314/10/rss/Bli ... Eelde.html
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ik ga overstag,ik wil ook in Groningen wonen ,hebben jullie ook bossen want Robin Hood zonder bossen is ondenkbaar.
Of is er geen plaats voor outlaws?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
Vlaardingen heeft ook bossen, al is het niet veel. Er is genoeg gras en boompjes achter het station, waar al die verlaten spoortjes liggen.Robinhood schreef:Ik ga overstag,ik wil ook in Groningen wonen ,hebben jullie ook bossen want Robin Hood zonder bossen is ondenkbaar.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nou,Janneke dan heb jij meer gezien dan ik,je bedoelt toch niet langs de havens tegenover shell-pernis,net achter de weg ?
Nee hoor er is wel polder en natuur hier,maar de rust zoals je die vind op de Veluwe en in Zeeland ,is hier niet.En dat vind ik erg jammer maar gelukkig heb ik nog een scooter die mij naar die plekken brengt .
Ik draag mijn steentje bij en ben lid van natuurmonumenten,ook doe ik af en toe vrijwilligerswerk voor milieudefensie.
Zou ik mij zelf dan toch schuldig voelen als randstadter?
Waar ligt Groningen eigenlijk,en moet ik dan mijn paspoort laten zien aan de grens?
Nee hoor er is wel polder en natuur hier,maar de rust zoals je die vind op de Veluwe en in Zeeland ,is hier niet.En dat vind ik erg jammer maar gelukkig heb ik nog een scooter die mij naar die plekken brengt .
Ik draag mijn steentje bij en ben lid van natuurmonumenten,ook doe ik af en toe vrijwilligerswerk voor milieudefensie.
Zou ik mij zelf dan toch schuldig voelen als randstadter?
Waar ligt Groningen eigenlijk,en moet ik dan mijn paspoort laten zien aan de grens?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ech nie,hoe vaak ik al niet door Hellevoet ben gerejen,om in Zeeland te komeh.Trouwens heb je "de vliegende deur "al gezien Chantal?
Ennuh ik ga altijd veertjes zoeken ,net buiten Hellevoet langs de dijk daar ligge ook altijd dooiuh vogels ,ik gebruik hun vleugels,dus pas maar op ,wanneer je een lijkepikker over de Ebstroom Hellevoet ziet binnen rijden.
Ennuh ik ga altijd veertjes zoeken ,net buiten Hellevoet langs de dijk daar ligge ook altijd dooiuh vogels ,ik gebruik hun vleugels,dus pas maar op ,wanneer je een lijkepikker over de Ebstroom Hellevoet ziet binnen rijden.
.
.
- Chantal C.
- Forumdiva
Ja, tis altijd wat met de Friezen
Maar de mooiste weg in Friesland is de weg die naar Drenthe leid of Groningen...
Drenthe heeft wel bossen...
Nee Robin, als je naar Groningen komt dat kan nog zonder paspoort... De grens met Friesland... neem je paspoort maar mee...
Maar de mooiste weg in Friesland is de weg die naar Drenthe leid of Groningen...
Drenthe heeft wel bossen...
Nee Robin, als je naar Groningen komt dat kan nog zonder paspoort... De grens met Friesland... neem je paspoort maar mee...
Niets is blijvend, alleen de verandering