Naam wijziging

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Drenthe is een en al bos :-?
de mooiste weg in friesland is de weg naar Burgum, richting het Waldrock terrein :D dit jaar even niet, omdat de line-up gewoon ruk is ( zachtjes uitgedrukt), maar verder heerscht die weg gewoon :D vooral met extreem christenen die kaartjes van creditcardformaat uitdelen met geboden erop *lacht hard*

en robin, als je naar groningen komt weet ik nog wel een verlaten hutje in het drevenbos ;) ( drevenbos ligt in hoogezand, naast de patserwijk de Dreven)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja dat verlaten hutje dat ken ik ,daar is al menig student niet van teruggekeerd.Schijnt een vent in dat bos te wonen met een schroef in zijn nek,hij heeft ook een hele verzameling kettingzagen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Heee is dat ook met die heks? :P . En dan die studenten met die videocamera die verdwijnen in het bos?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja dat zou kunnen,verlaten hutjes en studenten doen het goed .Die heks dat was ik!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

shit, jullie zijn me op het spoor *vlucht*
volgens mij woont er hier in de buurt wel een flinke psycho trouwens, beter bekend als "Flip". die gast is echt eng :o
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Flip?die woont in de betuwe!

En die is behoorlijk eng,zit onder de rooie steenpuisten!
.
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Ech nie eng... mijn dorpsgenoot is pas eng!
Niets is blijvend, alleen de verandering
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

nee, want flip die komt ( zo gaat de legende ) 's nachts om 3 uur bij de kindjes aan de deur en dan gaat ie in plat gronings allemaal achterlijke dingen zeggen met zn lelijke petje en gebit van een mummie, dus onze Flip is het engst :D
omfgwtfbbq!!one1
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tijn schreef:nee, want flip die komt ( zo gaat de legende ) 's nachts om 3 uur bij de kindjes aan de deur en dan gaat ie in plat gronings allemaal achterlijke dingen zeggen met zn lelijke petje en gebit van een mummie, dus onze Flip is het engst :D
Afbeelding

Deze ????? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Da's wel een heel erg erge Flip, dat moet een acteur zijn...

:wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

In Rotterdam is iedereen geFLIPt,...behalve ik natuurlijk,.....eeehhh....weet je wel!
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mireille schreef:
Tijn schreef:nee, want flip die komt ( zo gaat de legende ) 's nachts om 3 uur bij de kindjes aan de deur en dan gaat ie in plat gronings allemaal achterlijke dingen zeggen met zn lelijke petje en gebit van een mummie, dus onze Flip is het engst :D
Afbeelding

Deze ????? :roll:
nee, maar die lijkt wel op mn buurman :-?
omfgwtfbbq!!one1
Plaats reactie