Naam wijziging
Moderator: Moderators
Drenthe is een en al bos
de mooiste weg in friesland is de weg naar Burgum, richting het Waldrock terrein dit jaar even niet, omdat de line-up gewoon ruk is ( zachtjes uitgedrukt), maar verder heerscht die weg gewoon vooral met extreem christenen die kaartjes van creditcardformaat uitdelen met geboden erop *lacht hard*
en robin, als je naar groningen komt weet ik nog wel een verlaten hutje in het drevenbos ( drevenbos ligt in hoogezand, naast de patserwijk de Dreven)
de mooiste weg in friesland is de weg naar Burgum, richting het Waldrock terrein dit jaar even niet, omdat de line-up gewoon ruk is ( zachtjes uitgedrukt), maar verder heerscht die weg gewoon vooral met extreem christenen die kaartjes van creditcardformaat uitdelen met geboden erop *lacht hard*
en robin, als je naar groningen komt weet ik nog wel een verlaten hutje in het drevenbos ( drevenbos ligt in hoogezand, naast de patserwijk de Dreven)
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ja dat verlaten hutje dat ken ik ,daar is al menig student niet van teruggekeerd.Schijnt een vent in dat bos te wonen met een schroef in zijn nek,hij heeft ook een hele verzameling kettingzagen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ja dat zou kunnen,verlaten hutjes en studenten doen het goed .Die heks dat was ik!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Flip?die woont in de betuwe!
En die is behoorlijk eng,zit onder de rooie steenpuisten!
En die is behoorlijk eng,zit onder de rooie steenpuisten!
.
.
- mireille
- Eredivisie
Tijn schreef:nee, want flip die komt ( zo gaat de legende ) 's nachts om 3 uur bij de kindjes aan de deur en dan gaat ie in plat gronings allemaal achterlijke dingen zeggen met zn lelijke petje en gebit van een mummie, dus onze Flip is het engst
Deze ?????
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Da's wel een heel erg erge Flip, dat moet een acteur zijn...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
In Rotterdam is iedereen geFLIPt,...behalve ik natuurlijk,.....eeehhh....weet je wel!
.
.
nee, maar die lijkt wel op mn buurmanmireille schreef:Tijn schreef:nee, want flip die komt ( zo gaat de legende ) 's nachts om 3 uur bij de kindjes aan de deur en dan gaat ie in plat gronings allemaal achterlijke dingen zeggen met zn lelijke petje en gebit van een mummie, dus onze Flip is het engst
Deze ?????
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1