The L-word

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

The L-word

Bericht door Robinhood »

Mijn lievelingsserie komt morgenavond op rtl 5 om 22.30 op TV,the L-word.Dit gaat over een groep lesbische vriendinnen en hun levenstijlen,compleet met androchine vrouwen,vrouw-man transen,vrouwelijke travies en heelveel drama en humor.
Ik heb deze serie vorig jaar gevolgd en vond het helemaal geweldig,en ohohoh wat een mooie vrouwen komen er daar in voor.Eindelijk weer eens iets op TV!!!!!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

vet! dat was er eerder ook al op, was best leuk :D en de actrices zijn ook niet mis ofzo (A) :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou nou ik heb gisteren weer gekeken en vond het toch wel zeer vermakelijk ondanks de overdrevencommercielesexscenes .De eerdere afleveringen waren wat meer realistieser,maargoed ik pik het maar als VPRO fan.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

tsjah, ik had geen probleem met de sexscenes (A) en ligt het nou aan mij of waren de eerdere afleveringen meer met humor? Oo
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Jaaaa veel meer humor,en heel erg strak zonder omhaal.Deze eerste aflevering vond ik toch wel romandramatiek.
Ik heb ook geen moeite met de sexscenes maar ik had het idee dat er nu wat meer de nadruk op lag om kijkcijfers te trekken.
De inhoud vind ik toch ook wel zeer belangrijk vooral over dit onderwerp,ik vind trouwens de androchine gezichtjes van sommige actrices wel heel erg apart.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

mja, het was meer een soort van soap oO
ik snap trouwens niet dat die ene zwarte vrouw ( heb dr naam niet meegekregen, keek maar half) niet doorhad dat ivan een v -> m trans is, lag dr nogal duidelijk op, vond ik :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Jaahha dat weet ze wel,in de vorige serie heb ze al met Ivan kennis gemaakt ,toen wist ze niet wat ze er mee aan moest omdat zijzelf hetro is.
Ze wist toen ook niet of Ivan haar de liefde kon bieden,en heeft Ivan haar de liefde toegezegt dmv een performance als man,met muziek en zingen erbij.
En toen is ze overstag gegaan en houd ze van de persoon,zonder onderscheid te maken of het een man of vrouw is.

Het was eigenlijk Ivan die schrok ,want Ivan wil niet door haar als vrouw gezien worden.Daarom bond ze ook snel haar borsten plat,maargoed Ivan draait wel bij,let maar op.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

ik voel me nu net zo'n meisje van 15 die iedere dag trouw naar GTST enzo kijkt :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

En ik voel me een huismoeder,die na de kids in bed heeft gestopt met een kopje koffie en een koekje even onderuitzakt .
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

getver, koffie, vies spul <( -_-' )>
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

De amfitamines waren op,en alleen de Albert Hein was nog open.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:getver, koffie, vies spul <( -_-' )>
Niks mis met koffie. Hoe overleef je anders maar 5 uur slaap per nacht? :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Siesta overdag? :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Janneke schreef:
Tijn schreef:getver, koffie, vies spul <( -_-' )>
Niks mis met koffie. Hoe overleef je anders maar 5 uur slaap per nacht? :wink:
Hint; Sigaretten.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Florieke19 schreef: Hint; Sigaretten.
Dat heb ik 1x geprobeerd, maar na het eerste trekje hoestte ik mijn longen uit m'n lijf. Dus koffie voldoet prima.
*Hmmmm, dat eerste slokje in de ochtend.., het is als een warme trui op een koude winterdag*
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie