The L-word

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Robin,

Volgens mij heb je mij werkelijk niet goed begrepen, al had ik mij ook wel wat zorgvuldiger kunnen uitdrukken met wat smileys en zo.

Jij zegt dat je dingen gaat doen met strond, rotte vis en uitjes. Dan moet je je handen toch smerig maken? Volgens mij stink je een uur in de wind als je zoiets gaat doen :wink: En dat was dus wat ik met die eerste zin bedoelde.

Verder probeerde ik die grap (was werkelijk niet serieus bedoeld) te koppelen met een iets serieusere opmerking die neerkwam op wat Cynthia hier schreef, want ook mij ging je bericht te ver. En dan kun je 2 dingen doen: niets van zeggen en laten gebeuren, of mensen op een vriendelijke manier aangeven dat wat zij een ander toewensen meer over henzelf dan over die ander zegt. Dat laatste was mijn bedoeling met die tweede zin (en ook hier: niet meer dan dat, 't was zeker niet als een persoonlijke aanval bedoeld).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

ik snap er de mestballen niet meer van :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Sorry Frederique maar het kwam wat vreemd over,als ik dit verkeerd hebt begrepen dan spijt mij dat.

Misschien kwam ik ook wel vreemd over, maar Bassie ,..............he tja...wat nou,.....mag ik hem dan misschien verzuipen in de west Haven.
Aaaah voor een keertje maar,.....daarna zal ik het noooooiiiiit meer doen!


De Plaaggeest!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Robin, als ik het goed heb zie je Bas van Toor dus liever niet in het echt.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Robinhood schreef:Misschien kwam ik ook wel vreemd over, maar Bassie ,..............he tja...wat nou,.....mag ik hem dan misschien verzuipen in de west Haven.
Ik raak al meer geinteresseerd in het waarom van jouw aversie tegen Bassie... Ik kan me geen enkel kinderprogramma herinneren waar iemand in meespeelt die ik wat-dan-ook zou willen doen....

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: The L-word

Bericht door Elsa »

Robinhood schreef:Mijn lievelingsserie komt morgenavond op rtl 5 om 22.30 op TV,the L-word.Dit gaat over een groep lesbische vriendinnen en hun levenstijlen,compleet met androchine vrouwen,vrouw-man transen,vrouwelijke travies en heelveel drama en humor.
Ik heb deze serie vorig jaar gevolgd en vond het helemaal geweldig,en ohohoh wat een mooie vrouwen komen er daar in voor.Eindelijk weer eens iets op TV!!!!!!!!

Misschien speelt Bassie hier ook mee, incognito? :wink:
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou ik heb niet echt wat tegen Bassie maar het is voor mij het voorbeeld van deze tijd waarin mensen maskers dragen en zich voordoen als iemand die ze niet zijn.
Wanneer ik Bassie ziet op straat of in TV intervieuws vind ik hem enorm onsimpatiek ,en dat terwijl ik mij als kind ook vermaakt heb met dit TV progamma,en dacht dat hij een grappemaker was.
Nou hoor ik jullie al denken,maar Robin is hij dan geen spiegel voor jou en draag jij ook geen masker.Helaas nee,op dit forum kom ik vreemd over omdat ik schrijf zoals ik praat,wat jullie dan missen is mijn voorkomen en mimiek,ik ben namelijk heel erg aardig .Dat durf ik te zeggen van mijzelf.
Er zijn al meerdere op dit forum die mij ook alive hebben ontmoet,en weten hoe ik ben zonder omhaal of masker.
Helaas moet ik wel bekennen dat ik van zwarte humor houd ,mijn favoriete artiest is Freek de Jonge,dat zegt eigelijk heel veel over mij.

Elsa ik hoop niet dat Bassie in de L_word speelt incognito,want dan ga ik maar voetballen kijken,HaHa.
De L word vind ik namelijk echt een leuk progamma,waar ik echt voor gaat zitten.
Nou dit was weer even een kijkje in de psyche van Robin,ik weet niet of dat wel goed is voor jullie gezondheid,maarja ik ben een open boek zonder geheimen ,en dat kan raar overkomen in deze wereld en in deze tijd.
Veel liefde toegewenst.Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Robinhood schreef:Nou ik heb niet echt wat tegen Bassie maar het is voor mij het voorbeeld van deze tijd waarin mensen maskers dragen en zich voordoen als iemand die ze niet zijn.
Wanneer ik Bassie ziet op straat of in TV intervieuws vind ik hem enorm onsimpatiek ,en dat terwijl ik mij als kind ook vermaakt heb met dit TV progamma,en dacht dat hij een grappemaker was.
En toch snap ik het niet... Een tijdje terug zit je hier universele liefde te preken en nu wil je iemand (die je persoonlijk niet eens kent) iets aandoen...

Get a life!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik zal nooit van mijn leven iemand iets aan doen dat zit niet eens in mijn aard.
Universele liefde zal ik nooit prediken maar wel zal ik er zelf altijd achter staan,ik heb ook altijd gezegt dat heiligen niet bestaan,en ik ben al zeker niet heilig.
Wonder boven wonder,ben ik en blijf ik een mens in alle gradaties zoals een ieder die kent,dus kan ik mensen onsimpathiek vinden.
Zoals ik mensen ook kan liefhebben,dat is geen schande dat is menselijk!

Zal ik nog wat vertellen,want dat maakt nu toch niet meer uit,ik ben een healer ik help mensen op geestelijk en ziels niveau zonder daar geld voor te vragen want het is een gave waar ik mee geboren bent.
Ik ben een van de mediums hier in Nederland die zich niet als een heilige gedragen maar gewoon hun menselijkheid tonen zonder omhaal.
Wanneer mensen bij mij binnenkomen in wat voor staat dan ook,ze zullen de deur lachend uitgaan en beseffen dat we alle antwoorden bij ons dragen zodat zij opzichzelf verder kunnen zonder geld uit te geven en met vragen blijven zitten,dat is een van mijn taken zoals het zorgen voor mijn dochter,en mijn werk.

Buiten dat ben ik mens ,en als de mens Robin zeg ik dat ik BBBBBasssie onsimpathiek vind.Thats all

Dus de woorden Get a Life,............je moest eens weten!!

Veel liefs ,clown popov
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie