Doorsturen van berichten

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Diego
ff weer wat posten

Doorsturen van berichten

Bericht door Diego »

Lieve meiden, als ik reactie krijg op mijn berichten wordt dit niet doorgestuurd naar mijn e-mail adres. Ik heb dit wel in mijn profiel aangegeven. Vervelend is dan als iemand de moeite neemt mij antwoord te geven dat ik dat niet merk, tenzij ik weer ga zoeken op de site. Wat zou ik fout doen ? Mijn mailadres is lana@islekker.nl

Liefs lana
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

misschien moet je onder "nieuw antwoord" even klikken op Abonneer op dit onderwerp, wil wel eens helpen =)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Diego
ff weer wat posten

Bericht door Diego »

Ben eigenlijk niet blond (soms wel) maar zelfs dat kan ik niet vinden (Abonneer op dit onderwerp) ? Ik heb wel aanstaan waarschuwen als er gereageerd is.

Het vreemde is dat ik wel voor dit onderwerp werd gewaarschuwd per email naar lana@islekker.nl maar andere onderwerpen niet. Alle opties staan toch hetzelfde ?

het is even wennen hoor maar ik zal alles nog wel onder het kniekousje krijgen betreffende deze super te gekke travestie site. !

Bedankt voor je antwoord.

Liefs lana.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Lana,

Misschien een dooddoener, maar kijk (binnen het forum) eens onder je profiel naar je e-mail-adres: klopt dit met het adres dat je hier opgaf? Ik kwam er laatst bij toeval achter dat het bij travestie.org mogelijk is om e-mail-adressen op te geven die (nog) niet bestaan.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Diego
ff weer wat posten

Bericht door Diego »

Hoi lieve Frederique,

Bedankt, het lijkt of het nu ineens wel werkt, ik kreeg netjes bericht in mijn mailbox dat er iemand had gereageerd.

Nu kunnen we lekker aan de slag op travestie.org

Ik heb ook pirch98 gedownload, ga ik ook even kijken hoe dat werkt. Kom ik tenminste wat (meer) onder mijn bloedeigen soortgenoten. En daar heb ik heel veel behoefte aan. Op een standaard verjaardag begin je toch niet zomaar over je 2e persoon in je . . . . . ha ha ha.
(zou wel mooi zijn als dat kon, lekker in je mooiste rokje aankomen)
Nou dat zijn gewoon dromen die ik meestal 's-nacht heb, en dan word ik 's-ochtends weer ruw wakker . . . .

Ok ik liet mij even gaan, groetjes en Liefs van Lana !!
Plaats reactie