Barbie’s Web Site Promotes Gender Confusion ???

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Stress, depressie, je gevoelens onderdrukken, toneel spelen; Het is allemaal niet erg bevorderlijk voor je libido, dus als die remmingen wegvallen kan dat ook invloed hebben op je sexleven.

Als je een leuke baan hebt, zit je lekkerder in je vel, en dus gaat het met de sex beter.
Maar niemand zal toch zeggen dat een baan iets met sex te maken heeft, toch ?
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Het advies van Kim lijkt een beetje op de analyse en de tip van Paul Vennix in het boek Travestie in Nederland en Vlaanderen (ik herken die analyse en die tip ook bij mijzelf). Vennix constateert hierin dat seksuele opwinding vooral optreedt bij overschrijding van de grens met het andere geslacht. Zijn tip dan ook (p. 71):
Aanhouden vrouwenkleding vermindert seksuele aantrekkingskracht
Sommige travestieten zouden willen dat travestie voor hen minder met seksualiteit te maken heeft. De seksuele aantrekkingskracht van vrouwenkleding neemt af naarmate men vrouwenkleding vaker en langer aanhoudt, omdat dan de afstand tot die kleding geleidelijk kleiner wordt. Dus, wanneer men wil dat de seksuele betekenis van vrouwenkleding afneemt, moet men na masturbatie de kleding niet snel weer uittrekken, maar aan blijven houden. Verder is zo vaak als maar mogelijk vrouwenkleding aantrekken dan de beste strategie. Geleidelijk zal dan de betekenisgeving veranderen.
Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat is bijna het tegenovergestelde van wat Kim beweert. Als je je maar vaak genoeg omkleedt neemt de seksuele spanning af, en als je het niet met sex combineert neemt de behoefte tot omkleden af. als je deze twee stellingen combineert moet je je dus zo veel mogelijk omkleden om het af te leren :-). Klinkt niet erg waarschijnlijk en het strookt ook niet met mijn ervaring.

Irene
Kleine stapjes
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Het lijkt me dat de koppeling met sex niet helemaal te rijmen is met de behoefte van veel T*s om zich in de openbaarheid en in het dagelijks leven als vrouw te presenteren.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wendy Schreef:
Het lijkt me dat de koppeling met sex niet helemaal te rijmen is met de behoefte van veel T*s om zich in de openbaarheid en in het dagelijks leven als vrouw te presenteren.
Zo had ik het nog nooit bekeken, maar het klopt wel. Ben benieuwd of daar nog een reactie op komt.

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja in mijn geval is dat zo,en niet alleen in het openbaar maar ook thuis.
Thuis ben ik gewoon met de dagelijkse beslommeringen bezig,en wanneer ik ging stappen in travestie dan was ik zeker niet met sex bezig.

En mijn Androchine voorkomen/wezen is wat ik ben,dus dat heeft ook niks met sex te maken.Al hoewel ik mij dan wel sexie voelt,maar dat is iets anders.
Als ik echt op sex uit ben als travie of androchine,dan kan het wel voorkomen dat ik mij in lingerie huld,maar dat is dan ook de enige gelegenheid.
Lingerie vind ik niet makkelijk wanneer ik als travie of androchine mij vertoont,dan draag ik eigenlijk gemakkelijke en comfortabele kleding.
Sterker nog ik draag nog geen eens een bh omdat ik geen nepborsten wil.
Het is voor mij een lifestile waarin ik mij accepteer zoals ik ben,zonder borsten en zonder pruik.
Sex kan dus wel voorkomen maar is niet verbonden aan de travestie.
Psychologies gezien zit er wel een kern van waarheid in wat Kim zegt ,en zal voor sommigen inderdaad de moeite waard zijn om te proberen,want voor een trans/vrouw is het ook normaal om vrouwekleding te dragen zonder daar opgewonden van te raken.Komt dus ook overeen met wat Wendy zegt.

Tot zover uwe zaligheid Robin Hood.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Wendy B schreef:Het lijkt me dat de koppeling met sex niet helemaal te rijmen is met de behoefte van veel T*s om zich in de openbaarheid en in het dagelijks leven als vrouw te presenteren.
Hallo Wendy,

zodra je verkleed naar buiten gaat, wordt die koppeling met sex meestal nog al irritant gevonden. Veel T's, waaronder ik zelf ook, proberen daarom vaak ongeveer vanaf dat moment die koppeling kwijt te raken, precies zoals Vennix zegt.

De oplossing die Vennix geeft, werkt niet echt goed, omdat je eerst geacht wordt te masturberen en daarna moet het effect van die koppeling weer slijten door de vrouwenkleren lang aan te houden. Maar dat slijten gaat maar heel langzaam terwijl het effect van die koppeling heel sterk is. Een effect van lang vrouwenkleren dragen is ook dat het steeds meer een soort gewoonte wordt die weer aan allerhande andere toevallige bekrachtigers gekoppeld wordt.

De heel simpele en effectieve oplossing is gewoon die koppeling verkleed zijn -- sex hebben niet te laten optreden. Er is dus niets tegen verkleed zijn, er is ook niets tegen sex hebben, zo lang je het maar niet tegelijk of vlak na elkaar doet.

Het vervelende van het doorbreken van die koppeling is dat de betekenis van het verkleed zijn verandert, maar dat is dan ook precies wat je wilt bereiken. Vroeger gaf verkleed zijn me toch een bepaalde opwinding die nu al lang eigenlijk volledig verdwenen is. Ook de beroemde/beruchte drang om me te verkleden is daarmee geleidelijk verdwenen.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Naar mijzelf kijkend: bij mij verdween de seksuele koppeling vooral door enorm vaak vrouwenkleren te dragen (datgene waar je het meest op geilt als eerste gaan dragen, maar wel langdurig: meerdere uren). Daardoor neemt 't uiteindelijk af.

Groetjes,

Frederique
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

kim dietrich schreef:
Wendy B schreef:Het lijkt me dat de koppeling met sex niet helemaal te rijmen is met de behoefte van veel T*s om zich in de openbaarheid en in het dagelijks leven als vrouw te presenteren.
Hallo Wendy,

zodra je verkleed naar buiten gaat, wordt die koppeling met sex meestal nog al irritant gevonden. Veel T's, waaronder ik zelf ook, proberen daarom vaak ongeveer vanaf dat moment die koppeling kwijt te raken, precies zoals Vennix zegt.

De oplossing die Vennix geeft, werkt niet echt goed, omdat je eerst geacht wordt te masturberen en daarna moet het effect van die koppeling weer slijten door de vrouwenkleren lang aan te houden. Maar dat slijten gaat maar heel langzaam terwijl het effect van die koppeling heel sterk is. Een effect van lang vrouwenkleren dragen is ook dat het steeds meer een soort gewoonte wordt die weer aan allerhande andere toevallige bekrachtigers gekoppeld wordt.

De heel simpele en effectieve oplossing is gewoon die koppeling verkleed zijn -- sex hebben niet te laten optreden. Er is dus niets tegen verkleed zijn, er is ook niets tegen sex hebben, zo lang je het maar niet tegelijk of vlak na elkaar doet.

Het vervelende van het doorbreken van die koppeling is dat de betekenis van het verkleed zijn verandert, maar dat is dan ook precies wat je wilt bereiken. Vroeger gaf verkleed zijn me toch een bepaalde opwinding die nu al lang eigenlijk volledig verdwenen is. Ook de beroemde/beruchte drang om me te verkleden is daarmee geleidelijk verdwenen.

Groetjes,

Kim D.
Voor mij veranderd die koppeling door dat ik mijn dagelijkse dingen als vrouw doe; boodschappen doen, werk, hobby, huishouden etc. waardoor de associatie verschuift.

Maar ja, da's voor een TG/TS, maar voor een TV werkt dat misschien minder.

Overigens vind ik de koppeling vrouwenkleding-opwinding niets iets wat ik graag zou kwijtraken; Het is niet de bedoeling sexloos door het leven te gaan.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Wendy B schreef:Overigens vind ik de koppeling vrouwenkleding-opwinding niets iets wat ik graag zou kwijtraken; Het is niet de bedoeling sexloos door het leven te gaan
Ik zou graag een jaar sabatical willen hebben...

Groetjes,

Frederique
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Frederique_ schreef:Ik zou graag een jaar sabatical willen hebben...
Moet je voor sparen met levensloop regeling. Ik weet niet onder welke paragraaf dit precies valt :lol:
Cyn.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Cynthia,

Snap ik eindelijk waar die levensloopregeling goed voor is ;-)

Groetjes,

Frederique
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:Ik zou graag een jaar sabatical willen hebben...
Hooi Frederique, wat vind je van een jaar lang tropische oorspronkelijke oerwoud......helemaal zonder onze moderne maatschappelijke genderassosiaties zoals kledij en verschillende toiletten en dergelijken.....gewoon ertussenuit van onze maatstaven van tegenwoordig, geen televisie, geen autos, geen geld uit de muur.....gewoon zoals toen, toen we gewoon naakt van de bomen op de grond terecht kwamen, lijkt mij toch ook ergens een manier om zich zelf te vinden...... :wink:

Only pure indrukken en ervaringen in de kleine groep primitieve mensen veraf elke zivilisatie. Geen massainformatie, geen trendontwikkelingen, geen grote organiseerde maatschappij met alles wat erbij komt kijken.....alleen jij met je eigen brein en de anderen.....

.....ik vind die gedachte wel iets hebben.
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Mara schreef:.....ik vind die gedachte wel iets hebben.
Het lijkt mij heerlijk als je dat zou doen.

Groetjes,

Frederique
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Frederique_ schreef:
Mara schreef:.....ik vind die gedachte wel iets hebben.
Het lijkt mij heerlijk als je dat zou doen.

Groetjes,

Frederique
De zin komt over alsof je Mara even weg wilt hebben. :lol:
Plaats reactie