Frederique_ schreef:Mara schreef:.....ik vind die gedachte wel iets hebben.
Het lijkt mij heerlijk als je dat zou doen.
Beste Frederique, dat was eigenlijk niet mijn vraag, was het überhaupt een vraag.....was het niet eigenlijk meer een idee voor iemand op de pad van zelfvinding......voor iemand die met de vraag zit, wat die nou is en welke geaardheid die heeft....misschien is het helemaal niet zo fout, zoiets op een manier eruittevinden zonder de moderne stressfaktoren.....
.....de moderne samenleving legt toch genoeg beperkingen op en daarvan los in de simpelheid van het bestaan, lijkt het mij ook misschien veel eenvoudiger zich zelf te beleven, te leren kennen, antwoorden te verkrijgen op simpele vragen over jezelf.....helemaal los van de blijkbaar rationele komplexiteit en ingewikkelde vorm van het hedendaagse......
.....ik zit trouwens niet met de vragen, wat ik ben en waar ik op val, ik leef gewoon met alles wat erbijhoort.....en daar Frederique, doe ik je een plezier....mijn oerwoud is alleen een woongroep/comune in Bochum, waar ik nu mijn zomervakantie ga leven, geen werk, geen stress tot op de harde muziek en de vele gekke mensen voortdurend om je heen na
, geen pc, alleen party en concerten/festivals vanaf donderdag tot en met maandag/dinsdag, afterhour de rest van de week erna ergens aan een stuwmeer in het Sauerland met tenten en kampvuur en zo, het is te gek altijd.....ergens ook het pure bestaan zonder beperkingen, gewoon doen, waar je zin in hebt, geen gewone dag/nachtrythme meer, 's nachts op eens het idee krijgen, illegaal te gaan zwemmen in het zwembad van Wattenscheid met een grote groep bvb, afgelopen zomer was al heavy en deze ben ik ook compleet weer vrij.....lekker pure punkleven, doorgestyled als me zelf net zoals iedereen daar, gewoon lekker laten gaan twee maanden lang en un heleboel dingen ondernemen, gewoon uitleven.....sex 'n' drugs and rock'n roll
.....mijn manier van ff ertussenuit, mijn nieuwe baan kan wachten tot de herfst, eindelijk maar weer een periode, waar zich het sociale leven niet alleen op het weekend beperkt....
Jou ook een beleefnisrijke zomer
groetjes, Mara