Mara

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Hoi Mara,
Eindelijk de finishing touch voor jou!!
Ik had destijds precies hetzelfde met die zwellichaampjes, en na een kleine ingreep was dit snel verholpen.
Omdat ik in Engeland geholpen was, en nu bij een gewone plastisch chirurg werd geholpen, was hij bang dat ik alle gevoel daar zou verliezen, want hij had dit nog nooit gedaan.
Bij mij was het grote probleem na de sex, dan was het daar zo opgezwollen, dat het gewoon erg pijnlijk was als je er maar in de buurt kwam, en plassen.....ik kon mezelf bijna een golden shower geven :D !Ook viel het mannen op, dat ik een wel erg grote clit had :wink: en omdat het ook erg pijnlijk was tijdens de daad, en nog dagen daarna, was ik maar wat blij toen dit verholpen was.
Daarna heb ik er nooit meer last van gehad,en met het gevoel ook geen problemen gehad! 8)
Succes meisje, en een spoedig herstel toegwenst!
p.s. hoe is het trouwens nu met je stem......heeft de laatste operatie resultaat opgeleverd!?

veel liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Haai Betteke

Ach het gaat wel lukken denk ik, ben daar in goeie handen......en nouja, un beetje grappig zie ik het wel, als ik opgewonden of anders van onder opgezwollen ben, kan ik al bijna weer staand plassen....hahahahahahaha :D

Frau Krege zal daar wel heel zeker weten wat er te doen is :wink:

Ik verheug me er echt op, vooral ik nu nog steeds niet echt me laat vallen, als ik met iemand in bed lig, maar het wordt al beter......ben op weg..... :)

Ach en die stem, tja......daar gaan we het binnenkort ook nog us over hebben, heb vandaag met Veghel gebeld en ze gaan nog ff uitzoeken of ik nogus naar de narcotiseur moet, dus ik krijg binnenkort wel bericht, alleen is het nu wegens vakantieperiode ff de planning beetje in de war......mijn stem is in ieder geval zachter, maar ook niet meer zo krachtig......maar ik laat het dus binnenkort nogus doen......laatste poging.....5de keer, al meer dan scheepsrecht, hahahaha :D

liefs trug, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha ben weer trug van Essen, good time gehad, zwellichaam is makkelijk klusje geweest volgens mevrouw Krege, klit is wat meer aanwezig nu en ook bedeckt met un hoedje, schaamlippen zijn op maat gebracht, werdt na een uur OK al weer op mijn kamer gebracht waar ik snel wakker werd en ook meteen ben opgestaan, de katheter onderin was wel wat lastig en ook de hele dag nog aanwezende misselijkheid van de verdoving....

.....maargoed, gister bij de eindcontrole door mevrouw Krege zag je twee tevreden gesichten, dat van mevrouw Krege en dat van mij :wink:

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Heey Mara,
Top dat het weer allemaal goed is gegaan, enuh.....up to the real works!!! :wink:

veel liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

oeps, 2x hetzelfde berichtje is nou ook weer wat overdreven!! :oops: :D
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jau Betteke, thank U....update van m'n doosje is voltooit, nu mag geïnstalleert worden :wink:

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, krijg straks de hechtingen getrokken door m'n huisartse en ik hoop, dat het dan snel ophoudt met het wondvocht.......ik wil eindelijk afreizen naar het Ruhrgebiet en feesten......zwellingen zijn al un beetje teruggetrokken, vandaar.....

groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

Hoi Mara,

Steeds als ik een stukje van jou lees vind ik het super hoe jij met alles om gaat echt toppie dat wou ik effe zegge..
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jessie thx, het is ook meer een arrangeren met de situatie......

Achja, had gister weer Veghel aan de lijn en ben nog niet wijzer....Dr deJong heeft me in maart belooft, dat ik 3 maanden na de eerste stap van mijn srsje aan de beurt zal zijn, iig voor de tweede stap van de ingreep in Essen, die ik nu ook al net had......het erge is, dat ze in Veghel 3 maanden karrenstijd hebben voordat je daar na een ziekenhuisoponthoud in het buitenland geholpen kan worden, dit in verbinding met de ziekenhuisbakterie MSRS of zo.....het was dus afgesproken, dat ik dus net voor tweede stap in Essen in Veghel zal liggen(Essen hanteert deze 3 maandenregeling namelijk niet)...die belofte zijn ze in Veghel dus niet nagekomen en ik mag nu weer 3 maanden wachten.....ik vind dit niet eerlijk....

.....kijk, in Essen stond ondanks de staking toen in het voorjaar de planning al 15 maanden vast....okee, een dag is het daadwerkelijke operatiedatum dan toch wegens de staking opgeschoven, maar toch....erg dat dit hier in Nederland onmogelijk blijkt....zelf de tweede ingreep in Essen werdt keurig 3 maanden na de eerste gedaan.....3 maanden is de gebruikelijke tijd tussen de twee stappen van de srs in Essen.....

.....en daarbij, voor de stembandoperatie hoef ik nog niet us te overnachten in het ziekenhuis, tussen opname en ontslag liggen 2 a 3 uur....daar vraag ik me echt af, dat zoiets dus niet beter planbaar is! Bij mijn tandarts lukt het toch ook vaste afspraken te maken.....maakt niet uit of ik over un week of over 2-4 maanden geholpen wil worden.

Ik zal maar kijken, dat ik in Würzburg/Duitsland geholpen kan worden aan de stem, daar zit DE mister voice van Duitsland....maarja ziektefonds moet ook meespelen, maar ik ga dit wel uitzoeken.....

liefs, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zo....hechtingen zijn eruit.....voor mijn huisartse was het un nieuwe ervaring, ze heeft nooit eerder un neodoos gezien....ze had wel un paar vragen en ik gaf keurig uitleg en un klein rondleiding waar wat nu zit en hoe en wat over de twee stappen van het hele gebeuren.....

....ha en het leuke is, dat de ovestin-creme, die ik toen van mevrouw Krege meekreeg ook hier te verkrijgen valt, alleen dan onder de naam physiogine ofwel synapause-e3.....precies het zelfde spul van de zelfde producent en dat lekker op recept...

....het is een intravaginale creme die onder anderen estriol en melkzuur bevat en voorgeschreven wordt bij een te droge vagina.....je creërt er een prima vaginaflora mee en het is ook uitermate goed als glijmiddel voor de opreksessies met un dildo.....ik ben er hartstikke tevreden mee en geur daardoor best normaal van onder, wat zonder dit spul weluns anders kan zijn.....ook is mijn vagina erdoor altijd ietsje vochtig....

groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Mara schreef:Zo....hechtingen zijn eruit.....voor mijn huisartse was het un nieuwe ervaring, ze heeft nooit eerder un neodoos gezien....ze had wel un paar vragen en ik gaf keurig uitleg en un klein rondleiding waar wat nu zit en hoe en wat over de twee stappen van het hele gebeuren.....

....ha en het leuke is, dat de ovestin-creme, die ik toen van mevrouw Krege meekreeg ook hier te verkrijgen valt, alleen dan onder de naam physiogine ofwel synapause-e3.....precies het zelfde spul van de zelfde producent en dat lekker op recept...

....het is een intravaginale creme die onder anderen estriol en melkzuur bevat en voorgeschreven wordt bij een te droge vagina.....je creërt er een prima vaginaflora mee en het is ook uitermate goed als glijmiddel voor de opreksessies met un dildo.....ik ben er hartstikke tevreden mee en geur daardoor best normaal van onder, wat zonder dit spul weluns anders kan zijn.....ook is mijn vagina erdoor altijd ietsje vochtig....

groetjes, Mara
Hoi meis,
Ik heb deze creme laatst ook gekregen van dr. Bouman, omdat mijn huid van de vagina overgevoelig was geworden.Dit was een kuurtje, dat je met een applicator moest inbrengen.Hoe gebruik jij het, en is daar niet een bepaalde maximum tijd aan gebonden, of mag je het gewoon een tijdje blijven gebruiken?!

liefs,
Betteke :wink:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

betteke schreef:Ik heb deze creme laatst ook gekregen van dr. Bouman, omdat mijn huid van de vagina overgevoelig was geworden.Dit was een kuurtje, dat je met een applicator moest inbrengen.Hoe gebruik jij het, en is daar niet een bepaalde maximum tijd aan gebonden, of mag je het gewoon een tijdje blijven gebruiken?!
Betteke, ik bougeer(diliteer) ermee eens per dag, het is een prima en uiterst zuinig glijmiddel....mevrouw Krege zei niks, dat het maar un bepaalde tijd mag gebruikt worden, mijn huisartse geeft me zoveel hoe ik wil op dit moment en als het ziektefonds moeilijk gaat doen, want ik heb voor 50,-eure per maand nodig, nou dan maar op privè-recept van mijn endokrinologe, waar ik sowieso al mijn hormoonrecepte vandaan heb.....ik ken in duitsland heel veel, die het voortdurend gebruiken als glijmiddel.....het leuke is, dat je een mooie flora kweekt en altijd ietsje vochtig blijft en normaal geurt.....

groetjes.... :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ff weer die draad hier weer uns updaten :wink:

Het is nu een tijdje geleden, dat ik de twee operaties had en het is alles al erg goed genezen ook zie je nog steeds, dat aan mijn roosje is gesleutelt.....maargoed, dat zal wel nog un tijdje duren, voordat dit niet meer te zien valt....

....volgens un vriendin, die polshoogte naam afgelopen weekend, zag het toch best fatsoenlijk uit!

Ik ben echt blij nu, dat ik dat achter de rug heb en dat kun je mij ook aanzien...op de Lurie ben ik dan ook in een erg gewaagt outfit gelopen en was apetrots, dat ik daar voren nu geen bultje meer heb.....kreeg ook best veel complimenten, onder anderen ook dit: zeg, je hebt ook steeds dikkere tieten hè??? Ja inderdaad, ik heb sinds een week of 4 weer erg harde borsten en ze doen ook weer pijn zoals je van een groeifase gewent bent....dus na meer dan 6 jaar spuiten is er nog steeds iets gaande.....goed dat ik geen borstvergroting gepakt had, ook was het gratis in het behandelpaket daar in Essen, maar ik lijk het echt niet nodig te hebben.

Funktionaliteit van mijn doosje is ook goed, ja ik kan klaarkomen, ook is het alleen met me zelf, maar dat maakt niet uit.....mijn (seks)vriendin zal het ook nog onder het knie krijgen, hahahaha.....maar ik maak er toch geen sport van en ben met haar samen daar niet echt gericht op, dat het gebeurt..... :wink:

Plassen valt un beetje tegen......het kleine stuk zwellichaam, wat mevrouw Krege bij tweede ingreep wou verwijderen, lijkt nog steeds aanwezig te zijn en dat zorgt ervoor, dat na mate het aanzwelt, de straal schuin naar voren gaat, maar omdat nu de mons-pubis gevormt is en daardoor een hoedje over de klit zit, gaat het toch daarheen, waar het moet gaan.....ik wacht nu maar gewoon een jaar af en kijk dan nog un keer of ze daar nog wat aan kan doen.....

......voor de rest ben ik toch best tevreden met het resultaat :D

groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Updateje.....

.....ik had eigenlijk un afspraakje geplant afgelopen week om mevrouw Krege ff na te laten kijken, maar het was me toen veelste warm om naar Essen te vertrekken en heb afgebeld en ben liever zwemmen gegaan.....mijn vriendin zei ook, tis toch niet zo erg, dat het daaronder wat aanzwelt, doet het bij haar toch ook als ze rattig is.....en in der daad, het is niet meer zo erg dan net voor de tweede ingreep......ik zal wel volgend jaar ergens op revisie gaan.....het leuke is ja, dat je zoiets zelf kunt plannen in Essen als je eenmaal de eerste operatie hebt gehad......

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie