Lid worden van de LKG T&T

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Lidmaatschap van de LKG T&T

Ik ben al lid van de LKG T&T
19
33%
ik word geen lid, want dat heeft geen enkel nut
10
17%
ik word geen lid, want ik red me zelf wel
19
33%
ik ga lid worden, omdat ik daarmee 'onze' belangen steun
10
17%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Florence.

Helemaal bovenin de draad (indien van toepassing op de 1e pagina) staan de verschillende opties.
Die krijg je 9ook te zien wanneer je klikt op het onderwerp zelf (i.p.v. de laatste bijdrage zoals ik altijd doe)
Cyn.
Florence
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: do nov 10, 2005 10:14
Locatie: noord Belgie

Bericht door Florence »

Cynthia

Het is gelukt dank je

groetjes Florence
Gebruikersavatar
Bianca de milo
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 10:16
Locatie: Rotterdam (Omg.)

Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Bianca de milo »

Lid worden doe je vanuit overtuiging en/of principe.
Mijn eerste confrontatie met T&T lidmaatschap en de voordelen die hierbij horen waren opzich niet verkeerd. Alleen je moest je adres opgeven om oa dat blad te ontvangen (Oke anders bezorgt t wat lastig), maar ook bij de huur was het nodig.
"LAAT MAAR!" was mijn simpele gedachte.
Ik hoop dat jullie mij kennen als een lief iemand die in goedheid geloofd en er graag zelf aan werkt haar omgeving mooier te maken. Helaas zijn er ook mensen die minder ruimdenkend zijn en helaas moet ik mij hiertegen wapenen oa door mijn RL persoonsgegevens maar heel beperkt bekend te maken. Kom nu niet met het gezeur van dat is vertrouwd enzo, maar probeer het je in te beelden wat de gevolgen kunnen zijn.
Ik heb voor mezelf een compromie gevonden door gewoon lekker de avonden te bezoeken, eens te zeggen "laat maar zitten" of wat meer te consumeren en ik weet dat ik op deze manier de stichting ook een warm hart toedraag.
Dames ga vooral door, want momenteel kan/wil ik zelf ook nog niet "op de bres" staan en jullie doen wel het goede werk!

Veel liefs,
Bianca de Milo


Ps @Mireille; Goed idee die donaties is dit misschien ook gewoon aan de kassa mogelijk? (dus niet via een geregistreerde RL bankrekening)
Ik zie je aan de andere kant!
Liefs, Bianca

Dare to be different
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Josette »

T-resa bianca de milo schreef:Mijn eerste confrontatie met T&T lidmaatschap en de voordelen die hierbij horen waren opzich niet verkeerd. Alleen je moest je adres opgeven om oa dat blad te ontvangen (Oke anders bezorgt t wat lastig), maar ook bij de huur was het nodig.
"LAAT MAAR!" was mijn simpele gedachte.
Ik hoop dat jullie mij kennen als een lief iemand die in goedheid geloofd en er graag zelf aan werkt haar omgeving mooier te maken. Helaas zijn er ook mensen die minder ruimdenkend zijn en helaas moet ik mij hiertegen wapenen oa door mijn RL persoonsgegevens maar heel beperkt bekend te maken.
Er is toch een mogelijkheid dat de Transformatie discreet bezorgd kan worden? Als je bij Travisage een catalogus aanvraagt of bij Silhouette schoenen via Internet koopt, verzenden zij ook discreet. (blanco envelop)
liefs, Josette
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

ik word geen lid, want ik red me zelf wel.

:)
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Frederique_ »

Josette schreef:Er is toch een mogelijkheid dat de Transformatie discreet bezorgd kan worden? Als je bij Travisage een catalogus aanvraagt of bij Silhouette schoenen via Internet koopt, verzenden zij ook discreet. (blanco envelop)
De transformatie wordt altijd discreet verstuurd.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Josette »

Frederique_ schreef:De transformatie wordt altijd discreet verstuurd.
Ah. . .dan moet dat geen drempel zijn om lid te worden
liefs, Josette
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door mireille »

T-resa bianca de milo schreef: Ps @Mireille; Goed idee die donaties is dit misschien ook gewoon aan de kassa mogelijk? (dus niet via een geregistreerde RL bankrekening)
Tja als je de lkgtent niet kan vertrouwen, tja wie dan wel :)
Zou anders niet naar de avonden zijn gegaan hoor als ik maar het idee had dat het enigzins louche zou kunnen wezen...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Yil »

Ik ben lid geworden...
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
Bianca de milo
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 10:16
Locatie: Rotterdam (Omg.)

Re: Bianca de Milo; Een warm hart en annoniem ondersteunen

Bericht door Bianca de milo »

T-resa bianca de milo schreef:Kom nu niet met het gezeur van dat is vertrouwd enzo, maar probeer het je in te beelden wat de gevolgen kunnen zijn.
Lieve meiden,
er zijn ook mensen die hun eigen post niet behandelen . . .

Florieke19 schreef:ik word geen lid, want ik red me zelf wel.
@Florieke dat is duidelijk en gerespecteerd alhoewel "het collectief" zeker ook pluspunten heeft tov het individu. Ik wens je veel kracht en mocht je het zelf eens niet redden of gezellig willen babbelen dan is mijn e-mailbox een geduldig luisterend oor (lid of geen lid ;) )

mireille schreef:Tja als je de lkgtent niet kan vertrouwen, tja wie dan wel :)
@Mireille Lieve Mireille, vaak is het vertrouwen er wel, maar een foutje is (per ongeluk) te snel gemaakt en dan maak ik hem liever zelf dan dat ik een ander moet verwijten.
Noot: Donatie aan de kassa is geen probleem!
T-resa bianca de milo schreef:Dames ga vooral door, want momenteel kan/wil ik zelf ook nog niet "op de bres" staan en jullie doen wel het goede werk!
@iedereen die het goed voor heeft met T's en aanverwanten
Let's say pray together and work hard!
Ik zie je aan de andere kant!
Liefs, Bianca

Dare to be different
Florence
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: do nov 10, 2005 10:14
Locatie: noord Belgie

Bericht door Florence »

Beste vriendinnen

Ik wordt er wel treurig van als ik zie dat het aantal leden gelijk is aan het aantal dat het zelf wel uitzoekt,je wordt niet alleen lid voor je zelf,maar ook om de mensen te steunen die voor ons iets kunnen bereiken,waar we weer allemaal van profiteren.

groetjes Florence
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Misschien wordt je er truerig van, maar het is de realiteit. (hoewel het aantal mensen die heeft gereageerd natuurlijk veel te klein is om daar een oordeel over te kunnen vellen).

Kit.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Bekijk het van de positieve kant: dankzij jouw bericht gaan er 6 leden bijkomen! :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Florence
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: do nov 10, 2005 10:14
Locatie: noord Belgie

Bericht door Florence »

Dank je voor de positieve noot,dit sterkt de mensen (vrijwilligers) die zich dagelijks voor ons inzetten om verder te gaan.

groetjes Florence
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben geen lid van een vakbond, van een politieke partij of wat dan ook, het zal wel aan mijn hokjes aversie liggen.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie