Paar fotos van mij

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
X-Laura-X
dagelijks aanwezig
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 11, 2006 22:12
Locatie: Omgeving Utrecht

Bericht door X-Laura-X »

@ Florieke :D

Weer even ontopic haha :-) erg mooie foto's! Ik dacht meteen al dat ik je ergens van kende en toen ik vandaag op FOK! kwam wist ik weer waarvan... :wink:

had daar ook je verhaal al eens gelezen :roll:
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

dan zal ik ook maar even

deze heb ik een tijdje geleden gemaakt
vind zelf dat ik al een beetje op een meid begin te lijken gezien dat ik pas een paar maanden bezig ben

Afbeelding
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Nou vooruit. Omdat jullie niet van ophouden weten plaats ik voor deze keer ook een fotootje. :D Dit is één van de vele foto's die van mij zijn gemaakt op een T&T avond in Groningen.

Afbeelding


Groetjes,
Edith
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

tijgertje schreef:dan zal ik ook maar even

deze heb ik een tijdje geleden gemaakt
vind zelf dat ik al een beetje op een meid begin te lijken gezien dat ik pas een paar maanden bezig ben

Afbeelding
Whaha! Sorry, ik moest echt lachen.

Ik zie echt een soort 'baard sikje?'
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Florieke

Wat denk je: zal ik eens eerlijk zijn en het zo bot mogelijk overbrengen?
Hebben we bij jou destijds toch ook niet gedaan?

Als je de volgende keer je commentaar nou eens verpakt in een positiveve suggestie om dingen anders te doen komt het al een stuk minder bitchy en kloterig over.
Cyn.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Florieke19 schreef:
tijgertje schreef:dan zal ik ook maar even

deze heb ik een tijdje geleden gemaakt
vind zelf dat ik al een beetje op een meid begin te lijken gezien dat ik pas een paar maanden bezig ben
Whaha! Sorry, ik moest echt lachen.

Ik zie echt een soort 'baard sikje?'
Come on Florieke, ik heb wel erger gezien :)
we zijn toch allemaal ergens begonnen ? Heel moedig van tijgertje overigens! Vind ik niet lief van je hoor!

Constructief advies voor tijgertje, niet kritisch opvatten hoor!: scrubben (gewoon met nivea for men) en dan met gilette mach 3 turbo erover. zal ze leren die haartjes. Eventueel kan je een foundation gebruiken zoals max factor lasting performance, kijk ook even hier. Ik denk dat de pruik overeenkomt met je natuurlijke haarkleur, en dat is goed, houden zo. Ik vind em persoonlijk alleen wat te "dik" maar ik denk dat dat meer een issue was van wat je op dat moment kon krijgen. Komt goed terzijnertijd! Als ik eens terugkijk hoe ik een jaar of 5 geleden was... pfffft :oops:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Ja sorry Florieke,Cynthia heeft helemaal gelijk!
sommigen hebben nu eenmaal niet het geluk om met een supervrouwelijk uiterlijk geboren te zijn, en juist voor die personen heb ik veel respect, omdat ze in zichzelf geloven, en er alles voor over te hebben om het doel te bereiken.Toen men jou hier voor het eerst zag kreeg je goede tips, en werd je niet uitgelachen.jij als lotgenoot zou moeten weten hoe pijnlijk het is om uitgelachen te worden! :evil:
Het is hier de bedoeling om elkaar te steunen en raad te geven, en niet om elkaar uit te lachen......sorry valt me echt tegen van je! :evil:
Tijgertje heeft ook zeker de potentie om een aantrekkelijke vrouw te worden., en zolang ze maar in zichzelf gelooft komt ze er zeker, net als jij!
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Maar als ik dan toch nog ff mag zeuren. Kan dat fotootje niet wat kleiner; Moet steeds scrollen. :o
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

mireille schreef:
Constructief advies voor tijgertje, niet kritisch opvatten hoor!: scrubben (gewoon met nivea for men) en dan met gilette mach 3 turbo erover. zal ze leren die haartjes. Eventueel kan je een foundation gebruiken zoals max factor lasting performance, kijk ook even hier. Ik denk dat de pruik overeenkomt met je natuurlijke haarkleur, en dat is goed, houden zo. Ik vind em persoonlijk alleen wat te "dik" maar ik denk dat dat meer een issue was van wat je op dat moment kon krijgen. Komt goed terzijnertijd! Als ik eens terugkijk hoe ik een jaar of 5 geleden was... pfffft :oops:
Kijk, hier kan ze tenminste iets mee!Goed gezien Mireille! :wink:
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Cynthia schreef:Luciel

Je moet er gewoon voor gaan. Wat je nodig hebt is niet een perfect uiterlijk, maar zelfvertrouwen. Wanneer je dat uitstraalt, kom je veel verder dan wanneer je onzeker bent en denkt dat iedereen naar je kijkt en op je let.

Ik was pas een paar weken aan het klussen. Ouwe mannenkleren aan, inclusief klusschoenen. Maar bij het boodschappen doen tussendoor was het toch mevrouw voor en mevrouw na. Ik sta er dan ook nooit meer bij stil wat anderen denken als ze mij zien. Ik ben nu eenmaal vrouw en zo gedraag ik mij. Dat het van onder nog niet 100% klopt ziet immers niemand.

Dus gewoon doen als je dat wilt.
Luciel

Bij jouw eerste foto's was ook best het een en ander aan te merken.
Maar in plaats van te melden dat ik van mijn stoel viel van het lachen, probeerde ik er iets positiefs van te maken.

Je mag je deze kritiek best aantrekken.

En ook wel reageren naar tijgertje. Wel het minste dat je kunt doen.
Je moet nog een hoop leren. En niet alleen op het gebied van vrouwelijkheid.

Cynthia (die best wel pissig is op je)
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Wendy B schreef:Maar als ik dan toch nog ff mag zeuren. Kan dat fotootje niet wat kleiner; Moet steeds scrollen. :o
as you wish

@Florieke19 :@

je ziet idd een baardje
deze heb ik gemaakt toen ik net opgestaan was
ongewassen en ongeschoren dus!
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Cynthia schreef:Luciel

Jew moet er gewoon voor gaan. Wat je nodig hebt is niet een perfect uiterlijk, maar zelfvertrouwen. Wanneer je dat uitstraalt, kom je veel verder dan wanneer je onzeker bent en denkt dat iedereen naar je kijkt en op je let.

Ik was pas een paar weken aan het klussen. Ouwe mannenkleren aan, inclusief klusschoenen. Maar bij het boodschappen doen tussendoor was het toch mevrouw voor en mevrouw na. Ik sta er dan ook nooit meer bij stil wat anderen denken als ze mij zien. Ik ben nu eenmaal vrouw en zo gedraag ik mij. Dat het van onder nog niet 100% klopt ziet immers niemand.

Dus gewoon doen als je dat wilt.
Cynthia,

Ik geef je helemaal gelijk wat het zelfvertrouwen betreft. Zelf heb ik m'n uiterlijk niet echt mee. En miss Groningen zal ik wel helemaal niet worden. :wink: Maar toch word ik vanaf het begin van de RLE alleen maar met mevrouw aangesproken. Ook ik weet niet wat anderen van mij denken en daar wil ik me ook helemaal niet druk over maken. Mijn RLE is geen reden om niet naar buiten te treden. Ik sta er helemaal alleen voor dus ik heb geen alternatief. Wel probeer ik me als vrouw te gedragen en dat schijnt goed te lukken. Florieke, je ziet er vele malen beter uit dan ik maar waarom heb je nog steeds niet voldoende zelfvertrouwen? Je mag er best wel zijn meid dus kop op en ga er voor.

Heel veel liefs en kus,
Edith
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Hey Tijgertje,

de minder vriendelijke reactie van Florieke is niet zo heel aardig, maar als je de volgende keer een foto neemt, zou ik hem wat minder dan onderen nemen, en meer van voren of zelfs van boven. Dan heb je minder last van schaduw onder je kin en vallen je stoppeltjes minder op :) Voor de rest: You go girl!!!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

bitchfight :D

@ tijgertje: leuk shirt :P

@ Edith: Miss Groningen is voor mij weggelegd 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Tijn schreef:bitchfight :D
:) hihi, Tijn jumps also into the pit
Afbeelding
Gesloten