Paar fotos van mij

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Cynthia schreef:[Overigens heb ik nog steeds geen reactie gezien van haar.
Tja.........niet zo leuk om kritiek te krijgen.....zo voelt dat nou Florieke! :wink:
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Sorry hoor maar zo bedoelde ik het echt niet.

Ik moest dus lachen omdat ik dat baardje echt heel duidelijk zichbaar is. Het was toch echt niet bedoelt om je belachelijk ofzo te maken.

Maarja, ik had dat iets beter moeten uitleggen, ik lach namelijk niet om je uiterlijk, maar puur het baardje, icm vrouwelijke kleren en een bh.

Oh, en betteke.. Ik ben nog nooit door iemand uitgelachen :P
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

zoals je wel kon raden aangezien ik in mun nachthemd op die foto sta
was ik nog helemaal niet geschoren.

Je ziet dus idd wat haartjes ja
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

tijgertje schreef:zoals je wel kon raden aangezien ik in mun nachthemd op die foto sta
was ik nog helemaal niet geschoren.

Je ziet dus idd wat haartjes ja
Als je maar begrijpt dat het niet de bedoeling was om je te beledigen.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Nieuwe foto. :) Me mams gemaakt.. ik met me vriendje :P

Afbeelding
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Florieke19 schreef:Nieuwe foto. :) Me mams gemaakt.. ik met me vriendje :P

Afbeelding
Florieke, tag is verkeerd

Correct pad tussen de tags Afbeelding (toon afbeelding uitschakelen) http://www.travestie.org/html/profielen/foto/2865.jpg

Zie hier:
Afbeelding
liefs, Josette
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Florieke19 schreef:
Oh, en betteke.. Ik ben nog nooit door iemand uitgelachen :P
Lucky you!!
helaas tijgertje nu wel........maar oke, je hebt je exuses aangeboden, en dat is prima zo!
Gelukkig ben ik persoonlijk ook nooit uitgelachen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet weer hoe het voelt om gekwetst te worden.
Jullie boffen maar dat je tegenwoordig alles kwijt kunt op en forum als dit, dat was 30 jaar geleden nog niet zo.Elk nadeel heb z'n voordeel....ben dus nooit op een forum uitgelachen! :D
Als we en jaar verder zijn kan tijgertje hier ook waarschijnlijk hartelijk om lachen! :wink:
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ik ben gelukkig nooit uitgelachen vanwege mijn transseksualiteit (de laatste tig jaar dan).
Maar vroeger op school wel veel gepest, en dat kan ikecht niet meer uitstaan,. Niet naar mij,maar ook niet naar anderen.
Cyn.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Cynthia schreef:Ik ben gelukkig nooit uitgelachen vanwege mijn transseksualiteit (de laatste tig jaar dan).
Maar vroeger op school wel veel gepest, en dat kan ikecht niet meer uitstaan,. Niet naar mij,maar ook niet naar anderen.
Ik heb dat precies hetzelfde Cynthia!
Ik heb hele nare ervaringen gehad, vooral op de middelbare school, omdat dit de periode is dat je ook het meest kwetsbaar bent.
Heb vroeger ook in de modellenwereld gezeten, en heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan mensen die zich zo superieur voelen dat ze het nodig vinden om mensen die in hun ogen niet zo perfect zijn als zij belachelijk te maken.(slaat niet op jou hoor Marieke! :wink: )Ben daarom ook altijd opgekomen voor diegenen die zich onzeker voelden, want al ben je wat minder, ieder mens heeft zijn positieve dingen, en de schoonheid zit van binnnen.
Zo vind ik het bijvoorbeeld zo jammer van Kelly dat zo'n bloedmooie meid zich zo belachelijk kan maken door alles te doen om maar de aandacht op zich te vestigen!Oke, iedere vrouw vind het prettig om aantrekkelijk gevonden te worden, maar op den duur is het toch wel prettig als mensen je persoonlijkheid gaan waarderen, en door die buitenkant heen prikken .Ik vind het een groter compliment als ze mij een leuke meid vinden om mijn persoonlijkheid dan dat ze mij sexueel aantrekkelijk vinden.

veel liefs,
Betteke
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

Edith schreef:
Tijn schreef:eigenlijk heb ik ook al wel een voorsprong op edith denk ik, kwerd op m'n examenfeest verkozen als vervang-Miss Fairytale voor wanneer de echte Miss Fairytale niet bereikbaar is :D
Dat zullen we nog wel eens zien. :D Laatst werd ik al gevraagd door een studente van de kunstacademie of ik wel fotomodel voor haar wilde zijn. :D En op de T&T avond weet de camera mij ook steeds te vinden. Foto's van de T&T avond in juni. En de foto's spreekt iedereen wel aan. Laatst bij Humanitas-Virgin in Amsterdam hoefde ik me niet eens meer voor te stellen. Iedereen zei tegen mij:"Jij bent Edith uit Groningen" :wink: Ik ben over een tijdje na Kelly de bekendste transseksueel van Nederland. :-?

Groetjes,
Edith
heh, verpest het nou niet voor jezelf joh, zo spreek je jezelf alleen maar moed in die je allemaal verliest nadat ik gewoon miss grunn wordt :D :lol:

over een jaar of 5 :oops:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Ik zal nooit miss Grunn worden ...

Ik woon veel te ver weg. :lol:
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik zal nooit miss Grunn willen worden ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

noh! ik zou me als toekomstig miss grunn bijna beledigd voelen frederique :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Op die eerste foto van Florieke zag je ook heel duidelijk een baardschaduw.... Daar hebben we jou toch ook niet om uitgelachen??? :-?
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Jamie schreef:Op die eerste foto van Florieke zag je ook heel duidelijk een baardschaduw.... Daar hebben we jou toch ook niet om uitgelachen??? :-?
echtwel :D :D alleen niet in openbaar
Afbeelding
Gesloten